SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:51 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om de vriezer en voorraadkast weer eens leeg te gaan eten.
Komende week dus misschien ietswat vreemde eetlijstjes.
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
HahaIk vind het vooral altijd grappig dat ik dan iets bevroren meeneem en niet weet wat het is. Vaak kan ik nog wel ontwaren of het pasta of rijst is, maar wat er precies doorheen zat? Maar wel lekker, zo eet ik vaak tussen de middag warm.
Ja misschien heb je gelijk hoor, het komt ook een beetje door het atletiekwereldje waar iedereen dunner dan dun is. Ik weet in ieder geval wel dat 60 zo grofweg de grens is dus ik zal niet doorgaan tot een BMI van 17quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
ee, ik zal het nog beter maken. Ik denk dat er echt bijna geen mensen rondlopen die zichzelf superslank vinden. Zo zijn we gewoon niet geprogrammeerd, cultureel gezien. Ik weet namelijk dat fotomodellen met een bmi van 17 ook altijd denken dat er nog wel iets af kan.
Plak er dan een sticker op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb vanmorgen gecontroleerd of er sinds nog zo'n doorzichtige sticker met cijfers op mijn nieuwe weegschaal zat... Nee dus, ik weg gewoon al een hele week hetzelfde, vier kilo meer. :-(
Hahahahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:08 schreef mrspoeZ het volgende:
b vanmorgen gecontroleerd of er sinds nog zo'n doorzichtige sticker met cijfers op mijn nieuwe weegschaal zat... Nee dus, ik weg gewoon al een hele week hetzelfde, vier kilo meer. :-(
Herkenbaar in de zin dat 't voor mij ook geen noodzaak is om zo laag uit te komen, maar herinner me ook dat ik zo rond de 65 kg wel het mooist vond, en dat voor mijn lengte misschien relatief laag is (maar absoluut niet schokkend laagquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Weet ik niet echt, ik zou wel een keer onder de 60 willen komen want dat heb ik inderdaad ook sinds mijn 16e niet gezien of zoMaar het afvallen moet heeeeel langzaam gaan want anders word ik heel vatbaar voor blessures en herstel ik weer van mijn trainingen of zo. Weet ook niet of het verstandig is om langdurig onder de 60 te zitten, ik zit dan wel erg laag in vet waarschijnlijk. Dus gok net boven de 60, wil gewoon langzaamaan nog wat afgetrainder worden en dan misschien in de zomer, als ik veel snelle hardloopwedstrijden wil lopen, misschien wat lager. Wel een wat ander uitgangspunt dan de meesten hier, maar ik vind de sfeer en steun die je hier krijgt erg fijn!
"Pas op met calorierijke tussendoortjes" "Eet 2 ons groente en 2 stuks fruit" "Zet je auto eens verder van de winkel af"quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god![]()
De consumentengids heeft een gratis minigids diëten uitgebrachtIk zou hem eigenlijk moeten bestellen
ja dat zei ik vorige week al. Met de waarheid over dieetpillen. Echtquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god![]()
De consumentengids heeft een gratis minigids diëten uitgebrachtIk zou hem eigenlijk moeten bestellen
Vind dat persoonlijk een prima begin van een gezondere levenswijze, tips als "Zet je auto eens wat verder van de winkel af" hebben mij de eerste 10kg enorm geholpen (ik liep de 250m ipv de auto te pakken voor dat stukje bijv.)quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Pas op met calorierijke tussendoortjes" "Eet 2 ons groente en 2 stuks fruit" "Zet je auto eens verder van de winkel af"
Etc
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Rauw. het volgende:
Vind dat persoonlijk een prima begin van een gezondere levenswijze, tips als "Zet je auto eens wat verder van de winkel af" hebben mij de eerste 10kg enorm geholpen (ik liep de 250m ipv de auto te pakken voor dat stukje bijv.)
nee, wacht. Je pakte serieus de auto voor 250 meter? Echt?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind dat persoonlijk een prima begin van een gezondere levenswijze, tips als "Zet je auto eens wat verder van de winkel af" hebben mij de eerste 10kg enorm geholpen (ik liep de 250m ipv de auto te pakken voor dat stukje bijv.)
Is het ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik naar de winkel ga.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wacht. Je pakte serieus de auto voor 250 meter? Echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |