Het beeld van haar is wel ineens veranderd!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik vond haar in de SC erg sletterig overkomen, maar in de WA echt een schattig stemmetje
Nu ben ik echt nieuwsgierig hoe opso wel niet moet klinkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik vond haar in de SC erg sletterig overkomen, maar in de WA echt een schattig stemmetje
Met je nepboycot!quote:
Stelletje wijven daar ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat topic is inmiddels verwijderd
HATERquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Toen las ik nog mee, nu niet meer.
Wil je dat even inspreken? ik begrijp het niet!quote:
Ik praat verdomme toch geen Limbaahrgs!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Wil je dat even inspreken? ik begrijp het niet!
Neeegenhooondeerdneeeeegeeenenneeeegentiiiig?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:46 schreef Simterklaas het volgende:
Ik weet wel wat de volgende TT wordt
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Neeegenhooondeerdneeeeegeeenenneeeegentiiiig?
Live gezienquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef Simterklaas het volgende:
Deze malse mannen!
Dit spel heb ik vroeger grijs gespeeld
Zijn zeker weten FOK!kers!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:52 schreef Simterklaas het volgende:
Die autisten gaan ook meteen op zoek naar halfnaakte vrouwen
Ik wou geen opzekers typen omdat ik dat te haags vondquote:
Als SL dit zou lezen hè!quote:
Ja hij leest het vast wel. KOM GEWOON IN DIE WA JOH!quote:
Je kan ook gewoon onze FOK!namen gebruiken als je niet zo goed met namen bent.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:57 schreef Scuidward het volgende:
Kan jullie nu al amper uit elkaar houden.
Dit niet doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon onze FOK!namen gebruiken.
Ja maar die staan er niet bij, maar misschien ga ik jullie opslaan in mijn contactenlijst als Fok-naam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon onze FOK!namen gebruiken als je niet zo goed met namen bent.
Heb ik ook maar gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja maar die staan er niet bij, maar misschien ga ik jullie opslaan in mijn contactenlijst als Fok-naam.
Verstandige man!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even de dag afpilsen en dan ook maar mijn bedje in.
Eindigt jouw nummer op 08?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even de dag afpilsen en dan ook maar mijn bedje in.
Gezien mijn leeftijd moet ik langzaam aan wel verstandig worden!quote:
Laat opso het maar niet horen!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezien mijn leeftijd moet ik langzaam aan wel verstandig worden!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik las mannen ! Maar dat weten we toch simt
Opso is sowieso niet zo heel verstandig heb ik het ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |