Ach kom, dat is wel de mooiste post in dat hele topicquote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Definieer 'kloten'
Het is voor die huisdametjes te hopen dat FOK! nooit verdwijnt, vermoed dat ze dat niet overleven.
Dat overleven ze echt niet hoor, moet je je voorstellen dat echt heel de meute FOK!kers daarheen gaatquote:Op zondag 1 november 2015 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach kom, dat is wel de mooiste post in dat hele topic
quote:Op zondag 1 november 2015 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat overleven ze echt niet hoor, moet je je voorstellen dat echt heel de meute FOK!kers daarheen gaat
Frass, je bent daar nog niet berucht, doe niet zo stoer kutjoch.quote:Op zondag 1 november 2015 01:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ik maar een post nodig heb daar om een ban te krijgen
quote:Op zondag 1 november 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie laatste bericht op het Viva-forum.
Geen probleem.quote:Op zondag 1 november 2015 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Oh nee, hork is ook Viva. Oh jee.
och gewoon account aanmaken genaamd wchisback en hoi posten. Instant permquote:Op zondag 1 november 2015 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Frass, je bent daar nog niet berucht, doe niet zo stoer kutjoch.
Die huisvrouwen gaan jullie niet overleven. Sla het in memoriam gedeelte in de krant maandag wel open, dan zie ik de schade wel.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die huisvrouwen gaan jullie niet overleven. Sla het in memoriam gedeelte in de krant maandag wel open, dan zie ik de schade wel.
Morgen eerst even al z'n klonen bannen, want FOK! Is zooooooo kut, daar heb ik zeker x klonen voor nodigquote:
Maar wie zegt dat hij het echt is op viva?quote:Op zondag 1 november 2015 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Morgen eerst even al z'n klonen bannen, want FOK! Is zooooooo kut, daar heb ik zeker x klonen voor nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |