Ze onderbreekt zijn ehhhh...hoe heet dat ook al weerquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ZOENEN
ze is wel saai, ze praat de hele tijd
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:08 schreef Zalleke het volgende:
Bas: als het daarop aankomt, heb ik heel veel geduld.
Do: sterkte
Bas: zal ik het nodig hebben?
Maar ik hoef 'm niet. Gun hem van ganser harte een leuk wijffie. Maar die Do vertrouw ik niet. Zelfde verhaal als met Ivan en Nicole, ze haalt hem naar beneden, vertroebelt zijn visie, humor verdwijnt, al met al slechte invloed. Vind ik dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga een keer brutaal naar de markt. Misschien valt hij uiteindelijk toch wel voor jou.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar ik hoef 'm niet. Gun hem van ganser harte een leuk wijffie. Maar die Do vertrouw ik niet. Zelfde verhaal als met Ivan en Nicole, ze haalt hem naar beneden, vertroebelt zijn visie, humor verdwijnt, al met al slechte invloed. Vind ik dan.
bas wilt actiequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef Zalleke het volgende:
Zo, ze gaan slapen.
Nou, dat was het dan.
Wordt vervolgd en doorlopen maar.
Kan je nagaan, ze zit op een totaal ander level dan hij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:03 schreef flatflower het volgende:
Nou Do heeft geen passie in haar stuit. Ik ben als was als een partner zo aan me zit hahaha
Ik hoop elke keer als ze even stil liggen dat Bas in slaap is gevallen maar gaat gewoon weer van voor af aan .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef LLgetikt het volgende:
ik denk dat dit echt niet goed afloopt
daarom moeten alle cos vrouwen naar utopia toe om hem te reddenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
helemaal mee eens
van die gehaaide tantes
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer als ze even stil liggen dat Bas in slaap is gevallen maar gaat gewoon weer van voor af aan .
Nee het zegt ook iets over die mannen, hoef niet zo manquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
daarom moeten alle cos vrouwen naar utopia toe om hem te reddenhup hup
2quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Er is er 1 wel stik jaloers op dit moment daar....
En of ze wil, ze is bang voor de gevolgen van onze dushi genaamd Ramona.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:15 schreef DeKenau het volgende:
Ze neemt een afwachtende houding aan maar ze wil best wel denk ik .
Oh goss ja als die er over heen dendert ..quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En of ze wil, ze is bang voor de gevolgen van onze dushi genaamd Ramona.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |