Ben jij wel in staat om te lezen? Jij stelt dat de oprichters van Wiki joods zouden zijn, wat dus gewoon onzin is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou... volgens mij zijn die Joden toch echt tegen het Zionisme... maakt niet uit van wat voor groep ze zijn.
Hier trouwens nog zo 1... vid heb ik al eens eerder gelinkt:
Wordt overigens nergens bij gemeld dat hij bij 1 of andere rare splintergroepering zit..
Ik zie het straks nog wel voor dat er reclame komt op de site.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:21 schreef jogy het volgende:
Nog een artikel over wikipedia, kan je jezelf meteen inlezen in hoe onmogelijk het bijsturen van 31.000 recalcitrante vrijwilligers is met iets meer dan 600 admins.
http://www.technologyrevi(...)ecline-of-wikipedia/
Gaat er overigens over dat het aantal vrijwilligers hard aan het terugvallen is en het nogal newbie onvriendelijk is.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:02 schreef Tingo het volgende:
Als 't VS (en Europa denk ik) 'n beetje van de biljoenen dollar financieel en militaire steun zou terug halen dan heeft Israel 'n grote probleem met de illegale occupation en stelen van arab land.
Dat doen ze ook zo met andere landen die niet netjes bezig zijn.
Tis al decennia lang zo. Misschien sommige regeringen de grote onrust in 't Midden Oost niet erg vinden.
Nee hoor. Is gewoon een kruitvat daar. En is niks jodenhaat aan wat je nu zegt. Lijkt me duidelijk.quote:(Oh dear,misschien krijg ik nu weer de 'jodenhater/neo-nazi/antisemite' onzin opmerkingjes)
Biljoenen zelfs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:02 schreef Tingo het volgende:
Als 't VS (en Europa denk ik) 'n beetje van de biljoenen dollar financieel en militaire steun zou terug halen dan heeft Israel 'n grote probleem met de illegale occupation en stelen van arab land.
Dat doen ze ook zo met andere landen die niet netjes bezig zijn.
Tis al decennia lang zo. Misschien sommige regeringen de grote onrust in 't Midden Oost niet erg vinden.
(Oh dear,misschien krijg ik nu weer de 'jodenhater/neo-nazi/antisemite' onzin opmerkingjes)
Zionisme is heel oud. Ze roepen al eeuwen bij de Seider " tot volgend jaar in Jeruzalem "quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En wederom pas je beschikbare informatie alleen maar toe in jouw eigen straatje!Je draait en duwt tot het je welgevallig is.
Deze religieuze stroming is géén medestander in jouw ideologische strijd tegen wat jij Zionisme noemt.
Het is een religieus extremistische stroming met nogal wat controversiële ideeën. Eén daarvan is dat de Joden geen staat mogen hebben volgens de Talmud. Dat jij dat als medestanders en rechtvaardiging ziet voor jouw eigen denkbeelden dan zegt dat meer over jou, dan over hen!
https://en.wikipedia.org/wiki/Neturei_Karta
Wat maakt dat uit? Wikipedia is niet de primaire bron en je kunt de Naturei Karta gewoon benaderen, ook in Nederland. Waarom vraag je hen niet in hoeverre dit verhaal klopt?quote:
Wat een onzin!quote:Niks mis met het feit dat daar Joden werken, maar een echt kritisch geluid ga je daar dan natuurlijk niet horen wanneer het op Israël of het Zionisme aankomt..
Que!?quote:
Het is altijd vele malen genuanceerder dan er in een post past. Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die er van overtuigd zijn dat de hele wereld in één zin samen te vatten is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:37 schreef Szikha2 het volgende:
Ik denk dat je er niet telkens op moet reageren. Is trouwens een tip aan iedereen. Don't feed trollen
Tanakh = oud testamentquote:Op maandag 1 februari 2016 08:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is altijd vele malen genuanceerder dan er in een post past. Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die er van overtuigd zijn dat de hele wereld in één zin samen te vatten is.
En de Tenach, Thora en Talmoed kan ik nog niet eens uit elkaar houden![]()
dus excuus als ik mis zit.
Ik krijg hier niet bepaald een schuldgevoel van. Ook niet bij het origineel. En nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijk eens wat een teringlijers wij blanken allemaal zijn!
(wederom wordt er 'White guilt' gevoerd vanuit de media)
IEDER volk in de wereld hield slaven, echter alleen de blanken worden continu met schuldgevoel gevoerd...
Domme jongen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik krijg hier niet bepaald een schuldgevoel van. Ook niet bij het origineel. En nu?
Oh, ik zie toch echt neger 1 die neger 2 vangt en doorverkoopt.
Helaas valt er verder niks te lezen want het artikel staat achter een subscriber muur.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:31 schreef Lichtkogel het volgende:
Lol... en terwijl wij hier miljoenen en miljoenen immigranten mogen opnemen in de EU, is Israël een hek om hun land aan het bouwen om 'wilde beesten' buiten de deur te houden:
============================================================================
Netanyahu: We'll Surround Israel With Fences 'To Defend Ourselves Against Wild Beasts'
The government is preparing a multi-year plan to surround Israel with security barriers, prime minister says.' In the area that we live in, we must defend ourselves.'
http://www.haaretz.com/israel-news/.premium-1.702318
Netanyahu unveils plan to ‘surround entire state with a fence’
Threat from ‘predatory animals’ in neighboring countries necessitates sophisticated barriers, says PM
[ afbeelding ]
============================================================================
Wat een manier van beredeneren en zaken onder de tafel vegen oftewel ogen sluiten en complete ontkenning. Edit:neequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Helaas valt er verder niks te lezen want het artikel staat achter een subscriber muur.
Maarre, is niet echt spannend he. Er zijn wel meer landen waar migranten niet naartoe gaan massaal.
Dat Merkel en de EU zo dom zijn om jan en alleman te verwelkomen betekent niet dat we dat de rest van de wereld kwalijk moeten nemen.
Wat ontken ik dan precies?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een manier van beredeneren en zaken onder de tafel vegen oftewel ogen sluiten en complete ontkenning.
Hier kan je het lezen:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Helaas valt er verder niks te lezen want het artikel staat achter een subscriber muur.
Maarre, is niet echt spannend he. Er zijn wel meer landen waar migranten niet naartoe gaan massaal.
Dat Merkel en de EU zo dom zijn om jan en alleman te verwelkomen betekent niet dat we dat de rest van de wereld kwalijk moeten nemen.
Ah we zijn weer bij dit oude herhaalde punt. De "echte" Europeanenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier kan je het lezen:
http://www.timesofisrael.(...)-state-with-a-fence/
Punt is dat Merkel en de EU onder controle staan van een elite die de oorspronkelijke Europeanen willen verdrijven door massa-immigratie.
Net zoals dit zeg maar:
"The problem with Europe is that it's full of Europeans"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |