Nee een TT verdiend een echte meningquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef Tamashii het volgende:
Niet eens je vorige reactie in de TT?
Een eckte vent jij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nee een TT verdiend een echte mening
Ja, die ging snel hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, dat vorige topic had maar een half jaar nodig
Het is dat ik vandaag nogal een raar dagje heb waardoor ik veel hier zit.... Want anderssss.quote:
Zo snel dat zijn vriendin teleurgesteld in slaap valt?quote:
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo snel dat zijn vriendin teleurgesteld in slaap valt?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
That's not what she said..
Zeg hallo, die staat altijd hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
That's not what she said..
quote:
Altijd? Ook Lastig.quote:
Uit een potje telt ook toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik niet.
Maar okay
Ik maak wel even een uitzonderingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd? Ook Lastig.
[..]
Uit een potje telt ook toch?
Yippiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he?
Heb ik even gefixed ...
Gezelligheid
Zooo sterkuh verhaluhquote:
Goed goed, hoe is het met LoLa?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
Voor zolang et duurt natuurlijk
Hoe is het met Muhahah?
Ja goed goedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zooo sterkuh verhaluh
[..]
Goed goed, hoe is het met LoLa?
Verhuist?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goed goedNet vorige maand verhuisd en verder gaat het allemaal wel lekker.
Ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hadden jullie eerder gewoond toch?
Moet je die niet wegmodden? Ik vind het nogal aanstootgevendquote:
JA gekochtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow het bevalt wel zie ik al
Hebben jullie een huis gekocht?
Haha ja.. maar dat ging ook best snel. Een orienterend gesprek, in 2 weken 2 bezichtigingen waarvan de 2e het helemaal was en binnen anderhalve week hadden we een voorlopig koopcontract.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, was de eerste keer toch?
Wow dat is inderdaad vlug gegaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha ja.. maar dat ging ook best snel. Een orienterend gesprek, in 2 weken 2 bezichtigingen waarvan de 2e het helemaal was en binnen anderhalve week hadden we een voorlopig koopcontract.
Je gaat maar door en door?quote:
Vorig jaar van baan gewisseld terug naar zijn vorige werkgever, met betere arbeidsomstandigheden en salaris. Die gaat nu met de auto naar zijn werk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow dat is inderdaad vlug gegaan
Is J nog wel blijven werken daar? Dacht dat hij toendertijd om de hoek werkte
Dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moet ik gepost hebben natuurlijk
Is ook. Die TT, die OP, die TS.quote:
Arme jongenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hier de laatste die me probeerde bij te houden...
[ afbeelding ]
You make me blushquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook. Die TT, die OP, die TS.
Dan moet ik natuurlijk wel.
Haha nice, ook auto van de zaak?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
Vorig jaar van baan gewisseld terug naar zijn vorige werkgever, met betere arbeidsomstandigheden en salaris. Die gaat nu met de auto naar zijn werk.
Ja kon wel maar met een eigen bijdrage.... en dan zouden we onze eigen auto moeten verkopenquote:
Herkenbaar +1quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:18 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een auto van de zaak.
Alleen moet ik dan eerst een zaak hebben.
Ow, en de regeling dat je prive niet mag rijden met de zakelijke auto? Dan heb je geen eigen bijdrage/bijtelling. Neem aan dat je trouwens bijtelling bedoelt. Eigen bijdrage is wanneer je een duurdere auto neemt dan dat de werkgeven in het contract heeft gezet (hij zet bv een bedrag van 600 euro per maand neer en wanneer je hier overheen gaat draag je het verschil bij ).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ja kon wel maar met een eigen bijdrage.... en dan zouden we onze eigen auto moeten verkopen
hoop gerekend maar voorlopig doen we het even zo... is het voordeligst
Weet je wat jij moet doen, even naar de kvk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:18 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een auto van de zaak.
Alleen moet ik dan eerst een zaak hebben.
Ik denk dat ze een auto wilt die door de zaak van een ander wordt betaaldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen, even naar de kvk.
Ja dat had er ook mee te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, en de regeling dat je prive niet mag rijden met de zakelijke auto? Dan heb je geen eigen bijdrage/bijtelling. Neem aan dat je trouwens bijtelling bedoelt. Eigen bijdrage is wanneer je een duurdere auto neemt dan dat de werkgeven in het contract heeft gezet (hij zet bv een bedrag van 600 euro per maand neer en wanneer je hier overheen gaat draag je het verschil bij ).
Echt?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen, even naar de kvk.
Dan zet ze haar zaak maar op mijn naam.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een auto wilt die door de zaak van een ander wordt betaald
Oow primaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat had er ook mee te maken
Magoed aerlei afwegingen etc.
Voorlopig niet. Kan altijd nog
Half uurtje. J. werkt gewoon in Hoornquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow prima
Zal idd veel rekenen zijn geweest. Is het wel dichtbij qua reistijd?
Nicequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Half uurtje. J. werkt gewoon in Hoorn
Prima, nog steeds dezelfde werkgever en liefjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hoe is het met muhaha? En met de liefde?
Woon je al samen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima, nog steeds dezelfde werkgever en liefje
Haha valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet?
Duurt lang man. En mini muhahaatjes![]()
Is er wel een planning?
Niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha valt wel mee toch?
Neeeee niks geen mini muhahahatjes
Als je FOK!kers met kinderen wil meeten ga je toch lekker naar OUD?quote:
Ik zal mijn naam eens op jouw zaak zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zet ze haar zaak maar op mijn naam.
Nee man, die zijn zuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrr daarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je FOK!kers met kinderen wil meeten ga je toch lekker naar OUD?
Oeh vertelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man, die zijn zuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrr daar
been there done that.. not my kinda thing.
En ik hoef helemaal niet perse fokkers met kinderen te ontmoeten, dus wat lul je nou jonguh
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oeh vertelIk kom daar nooit, obvious reasons
gewoon, subforumdramaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Ik heb er een tijdje rondgehangen maar ik vond het op een gegeven moment echt zo'n kliekje. Terwijl er echt wel toffe mama's waren hoor maar jemig...
'quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon, subforumdrama
Voor zover ik heb er ooit heb gekeken is het alleen kroost van anderen ophemelen
Geen idee, te lang geleden dat ik daar kwam.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon, subforumdrama
Voor zover ik heb er ooit heb gekeken is het alleen kroost van anderen ophemelen
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
'
Zulke mooie oogjes heeft jouw ongelukje'![]()
![]()
Mijn mannen zijn de mooistequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
'
Zulke mooie oogjes heeft jouw wondertje'![]()
![]()
Ah, duidelijk uit welk subforum jij bent weggelopenquote:
Moet je mij hebben pik. Doe eens ff lief ofzowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, duidelijk uit welk subforum jij bent weggelopen
Is goed schatteke, sorryquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je mij hebben pik. Doe eens ff lief ofzow
Nee oprottequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed schatteke, sorry![]()
Neuken?
Moet je mij hebben. Doe eens ff lief ofzowquote:
Moest heel hard lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je mij hebben. Doe eens ff lief ofzow
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je mij hebben. Doe eens ff lief ofzow
Succesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Ik ga een kind ophalen
We hebben al gemeet, je loopt achterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je FOK!kers met kinderen wil meeten ga je toch lekker naar OUD?
Okquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zal mijn naam eens op jouw zaak zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |