abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159150528
Zit je nu trouwens serieus de Engelse versie te lezen? :')
pi_159150560
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zit je nu trouwens serieus de Engelse versie te lezen? :')
:@
pi_159152336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij inhoudelijk duidelijk over.

Als je een gesprek wilt aangaan kom dan op z'n minst met bronnen of met concrete problemen.
Voor onze onverschillige en ignorant medemensen zullen dit soort problemen nooit concreet genoeg zijn. Hoe je het wendt of keert, de koerdenkwestie zal voor types als jij nooit voelbaar zijn, maar enkel abstract blijven en in je zonderkamertje afspelen bij je mamie en papie thuis. Tenzij je koerd bent of dienstplichtige zonder the moneys om af te betalen(zoals een laffe nationalist met grote bek het betaamt).

Uiteraard zal het verder aan mijn reet roesten wat types als jij denken dus jou overtuigen met artikelen is mijn doel niet. Wel een advies voor jou voor eigen bestwil (omdat ik graag mijn medemensen help), doe die oogkleppen af en gebruik je eigen ogen en je gezonde verstand als bron. Misschien is het ook een idee om geen turks nieuws meer te volgen. Ze zijn gecensureerd, selectief en halen vaak details uit context om mensen te misleiden. Ook wordt soms info uit de duim gezogen en is het niveau gelijk aan DeSpeld. Dus, doe jezelf niet tekort en maak gebruik van het voorrecht dat je in nederland leeft.
pi_159152404
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:47 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Voor onze onverschillige en ignorant medemensen zullen dit soort problemen nooit concreet genoeg zijn. Hoe je het wendt of keert, de koerdenkwestie zal voor types als jij nooit voelbaar zijn, maar enkel abstract blijven en in je zonderkamertje afspelen bij je mamie en papie thuis. Tenzij je koerd bent of dienstplichtige zonder the moneys om af te betalen(zoals een laffe nationalist met grote bek het betaamt).

Uiteraard zal het verder aan mijn reet roesten wat types als jij denken dus jou overtuigen met artikelen is mijn doel niet. Wel een advies voor jou voor eigen bestwil (omdat ik graag mijn medemensen help), doe die oogkleppen af en gebruik je eigen ogen en je gezonde verstand als bron. Misschien is het ook een idee om geen turks nieuws meer te volgen. Ze zijn gecensureerd, selectief en halen vaak details uit context om mensen te misleiden. Ook wordt soms info uit de duim gezogen en is het niveau gelijk aan DeSpeld. Dus, doe jezelf niet tekort en maak gebruik van het voorrecht dat je in nederland leeft.
Toch knap dat je zoveel onzin kan typen zonder fatsoenlijke bronnen te posten. Je hebt zoveel gepost maar nog totaal niks concreets gepost.

Dövlet fo$ik, kom eens nou met iets concreets, je roept iets en loopt weer weg.
pi_159152633
Terroristen krijgen clappen, sympathisanten kruipen in slachtofferrol. Huile huile.
Hey symphatisanten, ik heb het tegen jullie.
Genocide of niet?
Hahaha _O-
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_159152704
De Turkse wolvenbrigade is weer compleet.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_159153654
In Silopi 460 kalasjnikovs in beslag genomen.

In Cizre en Sur 16 PKK-ers afgemaakt.

pi_159153824
PKK claimt dat er bij de aanslag van Woensdag meer dan 30 politieagenten zijn omgekomen.

Als reden voor de aanslag geven ze aan dat de Turkse overheid 12 PKK-ers in Van gedood heeft door ze te vergiftigen met medicijnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159154070
Over de 50 PKK-ers die vast kwamen te zitten in een tunnel bij Sur komt binnenkort nog wat extra nieuws trouwens.
pi_159155530
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over de 50 PKK-ers die vast kwamen te zitten in een tunnel bij Sur komt binnenkort nog wat extra nieuws trouwens.
dichtmetselen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_159156061
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

dichtmetselen?
volgooien met water en er uit vissen :7
pi_159156243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

volgooien met water en er uit vissen :7
heb je een nieuwsartikel hierover?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_159156299
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb je een nieuwsartikel hierover?
Nope, er is nog niks over losgelaten.
pi_159156338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nope, er is nog niks over losgelaten.
waar heb jij het van dan?
-Rabia Al-Basri
pi_159156376
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar heb jij het van dan?
Heb bronnen. :7
pi_159156441
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Heb bronnen. :7
git yav
-Rabia Al-Basri
pi_159156817
Vanuit Kilis zijn er gevechten gaande met ISIS in Syrië nadat er vuur vanuit Syrië kwam. Er zijn een hoop bombardementen uitgevoerd.
pi_159157421
1 politieagent omgekomen bij gevechten in Diyarbakir.
pi_159158087
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanuit Kilis zijn er gevechten gaande met ISIS in Syrië nadat er vuur vanuit Syrië kwam. Er zijn een hoop bombardementen uitgevoerd.
bron?
-Rabia Al-Basri
pi_159158373
Opruimactie in Silopi is grotendeels voltooid. Men gaat nu werken aan beveiligingsposten in Silopi.

Sur en Cizre zijn voor 70% schoongemaakt.

Als die operaties grotendeels zijn afgerond en de beveiliging is op orde gaat men flink aan de slag in Kiziltepe, Nusaybin, Yuksekova.
pi_159161384
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1 politieagent omgekomen bij gevechten in Diyarbakir.
http://www.haberturk.com/(...)at-polisi-sehit-oldu

Gister door een sluipschutter geraakt, vandaag overleden in het ziekenhuis.
pi_159162453
Opkomst in Diyarbakir, Yenisehir om straatverbod in Diyarbakir, Sur te protesteren.

Blijkbaar hebben ze toch niet zoveel steun.
pi_159162986
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Opkomst in Diyarbakir, Yenisehir om straatverbod in Diyarbakir, Sur te protesteren.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blijkbaar hebben ze toch niet zoveel steun.
de meeste mensen hebben geen zin in de shit net als in Sur en vinden het allemaal wel welletjes hoe het loopt in diyarbakir
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')