SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke bouwer zit
Dikke bouwer zit in een dip"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
dikke bouwer verdient dikke trap onder z,n dikke reetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dikke bouwer zit
Dikke bouwer zit in een dip![]()
![]()
dit is toch een pruik?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig Gabs krijgt gewoon hele 'kale' plekken boven op.
[ afbeelding ]![]()
Jezus wat is dit voor real-life commercialquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tuurlijk ff de sponsornaam
een shakie van worlwid 8lust ofzoiets"I'm in the empire business"![]()
ik ben van schrik hard weggelopen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja jij en de ander?![]()
Aangenaaid o.i.d. Ik heb er werkelijk geen verstand van. Maar je ziet bovenop dus hele gekke plekken.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
moet ik zeggen dat ik niet zo eens ben dat Ivan geen lieve voor Arthur heeft,hij heeft Gevoelen dat heb ik gisteren gezien als Ivan breekt! Dat hij en Fout gemakt heeft is niet te leugen maar dat was gisteren gebeurd is wens ik niemand!![]()
Ivan heeft zeker liefde voor de dieren. Hij heeft een fout gemaakt door met zijn voet puppy aan de kant te duwen, wat harder ging dan waarschijnlijk zijn bedoeling is geweest. En inderdaad hoe hij nu door haters aangepakt word is echt niet normaal. Die zijn blijkbaar geen haar beter dan hem. Ze willen zelfs aangifte doen tegen Nicole want ze had hem geen hond mogen geven. Pfffffquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik zeggen dat ik niet zo eens ben dat Ivan geen lieve voor Arthur heeft,hij heeft Gevoelen dat heb ik gisteren gezien als Ivan breekt! Dat hij en Fout gemakt heeft is niet te leugen maar dat was gisteren gebeurd is wens ik niemand!![]()
Wim en het snot voor ogen werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
Er komt een stand met kniepertjes. Zou bolle Wim dat niet ook ooit doen?![]()
![]()
![]()
wat zijn kniepertjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
tja...druk druk druk hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
Nieuwjaarsrolletjes. In het oosten van het land worden die zelf gemaakt en kniepertjes genoemd.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
van die opgerolde wafeltjes die je dan weer kunt vullen met slagroom![]()
Makkelijk verdienen, had hij zelf kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
van die opgerolde wafeltjes die je dan weer kunt vullen met slagroom![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nieuwe inwoner, ik denk een dragqueen. Zijn pruik heeft hij al mee.We hadden gehoopt op een mooie man.
![]()
![]()
Nieuwe bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht eerst ';n bos brandnetels voor Ramona![]()
![]()
![]()
ach heer,das vast iemand voor Gabsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]We hadden gehoopt op een mooie man.
![]()
Serieus ? Dus Ivan zit in zak en as. Pup is terug bij af en nog is het niet genoeg?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ivan heeft zeker liefde voor de dieren. Hij heeft een fout gemaakt door met zijn voet puppy aan de kant te duwen, wat harder ging dan waarschijnlijk zijn bedoeling is geweest. En inderdaad hoe hij nu door haters aangepakt word is echt niet normaal. Die zijn blijkbaar geen haar beter dan hem. Ze willen zelfs aangifte doen tegen Nicole want ze had hem geen hond mogen geven. Pfffff![]()
![]()
het is een pruik! Goed voorteken voor zijn inhoudquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht eerst ';n bos brandnetels voor Ramona
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
WEER geen Clooney of een Caviezelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]We hadden gehoopt op een mooie man.
![]()
![]()
Blij dat ik opa nog niet aan de kant heb geschoven
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Echt he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WEER geen Clooney of een Caviezel![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was en is dol op Arthur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:12 schreef mario390 het volgende:
Gaylord
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WEER geen Clooney of een Caviezel![]()
![]()
![]()
![]()
Kapot moeten ze. Helemaal kapot!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:24 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Serieus ? Dus Ivan zit in zak en as. Pup is terug bij af en nog is het niet genoeg?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welnee joh.... mijn Gaydar sloeg alleen maar op tilt![]()
Hij is leuk , homo's zijn leuk
![]()
![]()
Serviootje!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef lonneberga het volgende:
Als hij maar net zo vilein is als ServioAllemaal cabaretteketet!![]()
kweenie, wel een bekende kop volgens mijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij lijkt op die gozer uit DGK die nu steward is bij Transavia.
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Servioquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef lonneberga het volgende:
Als hij maar net zo vilein is als Servio
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ohhh Michael gaat vanavond 'n chocolade afdruk maken voor Maagd Ramona![]()
![]()
dat waren nog eens streams
![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Zo mooie vervanging van nicole, kan draq shows geven. Is geld mee te verdienen en voegt echt iets toe voor utopia.![]()
Als deze maar vals is, en niet zo als die andere jankerd die ze hadden, die 4 dagen op zijn nest lag. Marcel of zo?quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ik ben benieuwd wie zijn pispaal wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef snetje het volgende:
Die gaat pas echt voor veel drama zorgenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk het ook ja .quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef snetje het volgende:
Die gaat pas echt voor veel drama zorgen![]()
En slapen op de vide, tussen Mark en GIna inquote:
Denk ook dat er niet veel mensen blij met zijn komst zijn, zeker zo'n bekrompen Ivan niet...Allemaal cabaretteketet!![]()
inderdaad Koos,ik vind dit leuk leukquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
Zo mooie vervanging van nicole, kan draq shows geven. Is geld mee te verdienen en voegt echt iets toe voor utopia.![]()
Ze hebben een goed voornemen bij de Febo, na een exit vlak er na gelijk weer een nieuwe erin. Ik zeg dikke prima. Gelijk doorpakken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Een vooroordeel!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Denk ook dat er niet veel mensen blij met zijn komst zijn, zeker zo'n bekrompen Ivan niet...![]()
Lekker veel interesse hebben ze"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
me tooquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:29 schreef Flow3r het volgende:
Een leukerd in da house en nog een nicht ook? Ikhoudervan![]()
Jammer joh, hij wil jouw billuh niet zienquote:
Inwoner!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:30 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Huh, is het een gast? Of een nieuwe inwoner?Allemaal cabaretteketet!![]()
Dacht net te horen dat hij een plaatsgenoot is. Als hij "ons" maar niet te schande maaktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:29 schreef Flow3r het volgende:
Een leukerd in da house en nog een nicht ook? Ikhoudervan
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Nieuwe bewoner.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:30 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Huh, is het een gast? Of een nieuwe inwoner?![]()
nwe inwonerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:30 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Huh, is het een gast? Of een nieuwe inwoner?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dacht net te horen dat hij een plaatsgenoot is. Als hij "ons" maar niet te schande maakt![]()
![]()
Oh heerlijk, een relnicht!![]()
![]()
![]()
Hoe heet hij? Ik zag het Michael........"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Het lijkt best een beetje homo. Niet dat dat erg is maar zo'n typeje is het wel in mijn ogen. Mooi vriendje voor Bas![]()
maaikel, maikel, michael,quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:32 schreef Bestweldonker het volgende:
![]()
![]()
Hoe heet hij?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mischien is het wel een heel rustige gozer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:32 schreef Bestweldonker het volgende:
![]()
![]()
Hoe heet hij? Ik zag het Michael........![]()
Dat is juist leuk .quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:32 schreef snetje het volgende:
Hij is wel snel met gevatte opmerkingen ...![]()
Hij houdt van bling, bling en heeft hakken bij zichAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Oh dus echt een homo? Leuk!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij houdt van bling, bling en heeft hakken bij zich![]()
Misschien wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Mischien is het wel een heel rustige gozer."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Drinken doet hij alleen in het weekend, 27 jaar en komt voor de homosexualiteit aan het licht te brengen.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Mischien ook wel nietquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
En markquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik denk dat hij Jan van Ieperen bedoelt. Die is hier vermoord, omdat hij homo was“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Wat zei hij?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Miss Travestie, staat al 11 jaar aan de top. Hij komt zijn geld verdienen met showsAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Michael, 27 jaar, komt uit Den Bosch.
Komt om de vooroordelen over homoseksualiteit uit de wereld te helpen. Het is heel erg de laatste tijd, hij heeft het er heel erg moeilijk mee.
Daarnaast is hij miss weetikveelwat van 2015
Hij komt shows geven
ohhh de asielzoekers worden volgens hem in elkaar gemept omdat ze anders zijn.
Hij gaat make-up doen en dinnershowsIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dat wist ik toen nog nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ihij komt voor opkomen voor de homo's!maar hij is leuk
![]()
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:34 schreef lonneberga het volgende:
Heerlijk toch,na al die vrouwen eindelijk weer eens een leuke man![]()
![]()
Megan staat los van Michael. Dat heeft hij gelukkig wel doorIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Watquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:36 schreef mazaru het volgende:
ohhh de asielzoekers worden volgens hem in elkaar gemept omdat ze anders zijn.
Schuimpjons zijn gek op knuffelhomo's
Bjorn eerst...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik klikte net weg om iets te installeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Laat je even de hond uit is er een nieuwe?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Laat je even de hond uit is er een nieuwe?![]()
![]()
![]()
Aanname...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:38 schreef jovencita01 het volgende:
Michael is er dus duidelijk met een kort termijn contract, zoals ArmandaAllemaal cabaretteketet!![]()
Hij komt liefde en vrede brengen want Megan is erIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heeft hij dat gezegd ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:38 schreef jovencita01 het volgende:
Michael is er dus duidelijk met een kort termijn contract, zoals Armanda![]()
Beide dan, ze zitten er lang genoeg in, en nog steeds hebben ze Narnia niet gevonden.quote:Im hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
Kumbaya...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
Hij komt liefde en vrede brengen want Megan is er“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ouwe pikkenpijper kan weer uit de kast getrokken worden"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hij heeft een ochtendhumeur![]()
Michael is opgegroeid met wie het hardst schreeuwt wordt gehoord.....hij kan heel hard schreeuwen en hij heeft een ochtendhumeur.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
hij heeft een klein probleempje, hij heeft een ochtendhumeur. Maar als hij wakker wordt gemaakt met een bak koffie dan gaat het welIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Of er jongens zijn die hem flink willen afmatten, want hij wil zijn sixpack terugIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nog welquote:
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Dat denk ik ook, nieuw vriendje voor Basquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:40 schreef Agossie het volgende:
Wow dit worden prachtige streams...samen met basje Ik ben nu al fan![]()
![]()
Ivan ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:39 schreef DeNiAs het volgende:
Maaikel heeft een hummie in de ochtend .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als ze binnen komen dragen ze allemaal een masker. Je kunt nog niet zien hoe hij isquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Yesssquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:40 schreef Agossie het volgende:
Wow dit worden prachtige streams...samen met basje Ik ben nu al fan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is helemaal waar. maar de eerste indruk is leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
als ze binnen komen dragen ze allemaal een masker. Je kunt nog niet zien hoe hij is![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:40 schreef DeNiAs het volgende:
Maaikel gaat in het bed van Nicole dat staat nog tegen die van Ivan aan .![]()
![]()
Sssst,zeg dat nou niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst maar even afwachten. Er is vaker geroepen die is leuk, die is leuk
Michael heeft dierhouderij gedaan en is afgestudeerd op bloemschikken, met name rouwkransen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
wanneer is je Utopia geslaagd vraagt Rowena
Michael: Als ik Bas heb veroverd.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hij wil wel iets met dieren doen, en is afgestudeerd in bloemschikken, vooral rouwkransen.
Wanneer is zijn utopia geslaagd, als hij Bas heeft veroverd. Hij is geen vrijgezel maar dat maakt daar niet uit![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:42 schreef doodmoe het volgende:
Row: wanneer is je utopia geslaagd?
Michael: Als ik bas heb veroverd![]()
![]()
![]()
Als de voortekenen niet bedriegen gaat Michael wel wat commotie veroorzaken daar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Mooi. Alles kan kapot.quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Wordt wel tijd, na het saaie 2015quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef Gert het volgende:
Als de voortekenen niet bedriegen gaat Michael wel wat commotie veroorzaken daar.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Maar ze wisten het al denk ik.... Wat zei Gabs gisteren tegen Bas.
Let je op .... anders raak je je shine kwijt in februari?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:
Mooi, ik hou d'r van!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef Gert het volgende:
Als de voortekenen niet bedriegen gaat Michael wel wat commotie veroorzaken daar.![]()
![]()
bring it onquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wordt wel tijd, na het saaie 2015![]()
![]()
Die gaat liever achter langs...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nu staat Bjorn niet vooraan om de rondleiding te doenAllemaal cabaretteketet!![]()
Hij ziet er in ieder geval wel schoon en fris uitIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:44 schreef DeNiAs het volgende:
Ik vind het leuk , ik hou hier wel van.![]()
![]()
![]()
Nog wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:44 schreef mazaru het volgende:
Hij ziet er in ieder geval wel schoon en fris uit
Dr uut met dat mens. Stokert en neppertquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef Flow3r het volgende:
Goffer, die Ramona met die schreeuwende neplach![]()
Een rondleiding achterlangs?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
Ramona gaat hem meteen willen inpikken, let maar opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dr uut met dat mens. Stokert en neppert![]()
Inwendig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:45 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een rondleiding achterlangs?
Denk dat Bas dat niet erg vindtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ramona gaat hem meteen willen inpikken, let maar op![]()
Zou hij in de caravan willen slapen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:46 schreef mazaru het volgende:
Ivan wordt ook al vrolijker![]()
[ afbeelding ]
Achter het kakhokquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik zie alleen Wim heftig ja knikkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:46 schreef mazaru het volgende:
Ivan wordt ook al vrolijker![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even kijken hoe Bjorn zich nu open stelt voor de nieuwkomer.
Heerlijk, krijg nu 'n DGK Dejavuquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef Gert het volgende:
Als de voortekenen niet bedriegen gaat Michael wel wat commotie veroorzaken daar.![]()
![]()
Ivan zakt steeds verder in zijn dipquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik zie alleen Wim heftig ja knikken
Ik was wel klaar met die makeupstreams...
Krijgen we dit weer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:42 schreef doodmoe het volgende:
Row: wanneer is je utopia geslaagd?
Michael: Als ik bas heb veroverd![]()
![]()
![]()
Ik zou dr doenquote:
Ik krijg hele rare beelden voor me door deze uitspraak....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even kijken hoe Bjorn zich nu open stelt voor de nieuwkomer.![]()
Hij was gelovig maar heeft zich uitgeschreven bij de kerkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef DeNiAs het volgende:
[..]Knap van je , dat je nu uit de kast komt.
Twinning = boring![]()
quote:
Ivan kreunt dat hij vandaag geen vragen heeft
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef MaxLurker het volgende:
Ik was wel klaar met die makeupstreams...
Krijgen we dit weer:Leuk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die gaat 'n paar keer per dag z'n zeepje laten vallenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even kijken hoe Bjorn zich nu open stelt voor de nieuwkomer.![]()
![]()
Inwendige stokslagen tijdens de achterlangse rondleiding achter het kakhuisquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat 'n paar keer per dag z'n zeepje laten vallen![]()
![]()
IK denk het ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik denk dat dit niet Ivan zijn Utopia is."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Voor foto's, info, psycho-analyses etc
UTO / [INWONERS] Michael
(p.s. en uiteraard is alles wat van de streams komt ook hier prima op zijn plek)"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Mogelijk dat Michael 's komst het vertrek van Ivan versnelt...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Hij playbackt en zingt niets live.... Er zouden meer mensen dat goede voorbeeld moeten volgen
In Ivans cultuur ....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:49 schreef mazaru het volgende:
Ivan kreunt dat hij vandaag geen vragen heeft![]()
Hij woont er pas sinds augustus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:52 schreef miertje36 het volgende:
oh hij woont in den bosch is lekker dicht bij mij heb hem nooit gezien haha![]()
Zie ik zo gebeurenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:52 schreef Scherzo het volgende:
Mogelijk dat Michael 's komst het vertrek van Ivan versnelt...![]()
ik verwacht wel dat hij mee gaat doen aan lidlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij playbackt en zingt niets live.... Er zouden meer mensen dat goede voorbeeld moeten volgen![]()
Hij hoorde dat hij in de caravan ging slapen
Bjorn's reddingsboei...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik verwacht wel dat hij mee gaat doen aan lidlTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Nee joh dat is zijn kast ruimtequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij hoorde dat hij in de caravan ging slapenTwinning = boring![]()
zou best kunnen want hij zei gister al dat dit niet meer zijn utopia is nou dit denk ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:52 schreef Scherzo het volgende:
Mogelijk dat Michael 's komst het vertrek van Ivan versnelt...![]()
Voor wie het heeft gemist een SV staat erWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weten we nietquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
FF masssage voor ivan van wimpiequote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Je bent ;'n held en voor mij....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het heeft gemist een SV staat er![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: