SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke bouwer zit
Dikke bouwer zit in een dip"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
dikke bouwer verdient dikke trap onder z,n dikke reetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dikke bouwer zit
Dikke bouwer zit in een dip![]()
![]()
dit is toch een pruik?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig Gabs krijgt gewoon hele 'kale' plekken boven op.
[ afbeelding ]![]()
Jezus wat is dit voor real-life commercialquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tuurlijk ff de sponsornaam
een shakie van worlwid 8lust ofzoiets"I'm in the empire business"![]()
ik ben van schrik hard weggelopen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja jij en de ander?![]()
Aangenaaid o.i.d. Ik heb er werkelijk geen verstand van. Maar je ziet bovenop dus hele gekke plekken.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
moet ik zeggen dat ik niet zo eens ben dat Ivan geen lieve voor Arthur heeft,hij heeft Gevoelen dat heb ik gisteren gezien als Ivan breekt! Dat hij en Fout gemakt heeft is niet te leugen maar dat was gisteren gebeurd is wens ik niemand!![]()
Ivan heeft zeker liefde voor de dieren. Hij heeft een fout gemaakt door met zijn voet puppy aan de kant te duwen, wat harder ging dan waarschijnlijk zijn bedoeling is geweest. En inderdaad hoe hij nu door haters aangepakt word is echt niet normaal. Die zijn blijkbaar geen haar beter dan hem. Ze willen zelfs aangifte doen tegen Nicole want ze had hem geen hond mogen geven. Pfffffquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik zeggen dat ik niet zo eens ben dat Ivan geen lieve voor Arthur heeft,hij heeft Gevoelen dat heb ik gisteren gezien als Ivan breekt! Dat hij en Fout gemakt heeft is niet te leugen maar dat was gisteren gebeurd is wens ik niemand!![]()
Wim en het snot voor ogen werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
Er komt een stand met kniepertjes. Zou bolle Wim dat niet ook ooit doen?![]()
![]()
![]()
wat zijn kniepertjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
tja...druk druk druk hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
Nieuwjaarsrolletjes. In het oosten van het land worden die zelf gemaakt en kniepertjes genoemd.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
van die opgerolde wafeltjes die je dan weer kunt vullen met slagroom![]()
Makkelijk verdienen, had hij zelf kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
van die opgerolde wafeltjes die je dan weer kunt vullen met slagroom![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nieuwe inwoner, ik denk een dragqueen. Zijn pruik heeft hij al mee.We hadden gehoopt op een mooie man.
![]()
![]()
Nieuwe bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht eerst ';n bos brandnetels voor Ramona![]()
![]()
![]()
ach heer,das vast iemand voor Gabsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]We hadden gehoopt op een mooie man.
![]()
Serieus ? Dus Ivan zit in zak en as. Pup is terug bij af en nog is het niet genoeg?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ivan heeft zeker liefde voor de dieren. Hij heeft een fout gemaakt door met zijn voet puppy aan de kant te duwen, wat harder ging dan waarschijnlijk zijn bedoeling is geweest. En inderdaad hoe hij nu door haters aangepakt word is echt niet normaal. Die zijn blijkbaar geen haar beter dan hem. Ze willen zelfs aangifte doen tegen Nicole want ze had hem geen hond mogen geven. Pfffff![]()
![]()
het is een pruik! Goed voorteken voor zijn inhoudquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht eerst ';n bos brandnetels voor Ramona
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
WEER geen Clooney of een Caviezelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]We hadden gehoopt op een mooie man.
![]()
![]()
Blij dat ik opa nog niet aan de kant heb geschoven
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Echt he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WEER geen Clooney of een Caviezel![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was en is dol op Arthur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:12 schreef mario390 het volgende:
Gaylord
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WEER geen Clooney of een Caviezel![]()
![]()
![]()
![]()
Kapot moeten ze. Helemaal kapot!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:24 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Serieus ? Dus Ivan zit in zak en as. Pup is terug bij af en nog is het niet genoeg?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welnee joh.... mijn Gaydar sloeg alleen maar op tilt![]()
Hij is leuk , homo's zijn leuk
![]()
![]()
Serviootje!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef lonneberga het volgende:
Als hij maar net zo vilein is als ServioAllemaal cabaretteketet!![]()
kweenie, wel een bekende kop volgens mijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij lijkt op die gozer uit DGK die nu steward is bij Transavia.
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Servioquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef lonneberga het volgende:
Als hij maar net zo vilein is als Servio
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ohhh Michael gaat vanavond 'n chocolade afdruk maken voor Maagd Ramona![]()
![]()
dat waren nog eens streams
![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Zo mooie vervanging van nicole, kan draq shows geven. Is geld mee te verdienen en voegt echt iets toe voor utopia.![]()
Als deze maar vals is, en niet zo als die andere jankerd die ze hadden, die 4 dagen op zijn nest lag. Marcel of zo?quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ik ben benieuwd wie zijn pispaal wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef snetje het volgende:
Die gaat pas echt voor veel drama zorgenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk het ook ja .quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef snetje het volgende:
Die gaat pas echt voor veel drama zorgen![]()
En slapen op de vide, tussen Mark en GIna inquote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Denk ook dat er niet veel mensen blij met zijn komst zijn, zeker zo'n bekrompen Ivan niet...Allemaal cabaretteketet!![]()
inderdaad Koos,ik vind dit leuk leukquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
Zo mooie vervanging van nicole, kan draq shows geven. Is geld mee te verdienen en voegt echt iets toe voor utopia.![]()
Ze hebben een goed voornemen bij de Febo, na een exit vlak er na gelijk weer een nieuwe erin. Ik zeg dikke prima. Gelijk doorpakken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Een vooroordeel!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Denk ook dat er niet veel mensen blij met zijn komst zijn, zeker zo'n bekrompen Ivan niet...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: