SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ja weetje, als ik commentaren lees over traag en houterig dan vraag ik mezelf gewoon af of we dezelfde game gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua tijd heb ik het over MH
Dat iets bekend staat als sneller tov een andere nog tragere game maakt het natuurlijk geen snelle gameplayHet ziet er traag uit, de personages bewegen traag als hel en dat is een stuk van de charme. Ik zeg nergens dat het spel slecht is, maar natuurlijk wordt elk beetje commentaar meteen opgevat als 'kutspel'
BB is gewoonweg geen actiespel als bv God of War, het is een actie-RPG. Iets met een appel en een peer
De Fume Knight op NG+quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:57 schreef 2dope het volgende:
Lost Sinner ook wel gedaan op NG+? Dan ga je pas lachen huilen.
Shovel Knight ook uitgespeeld van de week, heel erg vermakelijk maar eigenlijk te kort. Ik had gehoopt dat 't nog iets pittiger zou worden (met zo ontiegelijk veel health upgrades wordt het je wel erg makkelijk gemaakt).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:57 schreef Retarded het volgende:
Ben aangekomen bij de eindbaas van Shovel Knight! Had niet verwacht dat ik het zo'n toffe game zou vinden, ondanks dat ik wel opgegroeid ben in het NES/SNES tijdperk. Echt een hele leuke game
Heb ook Tembo gekocht voor 5 euro, demo was erg tof!
Hoor ik vaker, zelf vond ik dat bij lange na niet de moeilijkste. Net zoals de Smelter Demon, vond die echt schijtsimpel terwijl anderen daar heel veel moeite mee hadden. Maarja ik faal weer keihard bij dingen die voor anderen een walk in the park zijn. Zoals die Royal Rat Authorityquote:
Royal Rat Authority is gewoon schijt irritant. Continu je moeten focussen op die ene fucking rat tussen 100 andere, constant opnieuw spawnende andere ratten en ook nog eens allemaal op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, zelf vond ik dat bij lange na niet de moeilijkste. Net zoals de Smelter Demon, vond die echt schijtsimpel terwijl anderen daar heel veel moeite mee hadden. Maarja ik faal weer keihard bij dingen die voor anderen een walk in the park zijn. Zoals die Royal Rat Authority
Er zijn levels geweest (waaronder degene die ik net gehad heb, met al die bossfights) waar ik hardop heb zitten schelden omdat ik voor de 10e keer dood ging (seriously...fuck die bossfight met die sneeuwschep)quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shovel Knight ook uitgespeeld van de week, heel erg vermakelijk maar eigenlijk te kort. Ik had gehoopt dat 't nog iets pittiger zou worden (met zo ontiegelijk veel health upgrades wordt het je wel erg makkelijk gemaakt).
Als je pittiger wilt dan zou ik Rogue Legacy een kans geven:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shovel Knight ook uitgespeeld van de week, heel erg vermakelijk maar eigenlijk te kort. Ik had gehoopt dat 't nog iets pittiger zou worden (met zo ontiegelijk veel health upgrades wordt het je wel erg makkelijk gemaakt).
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:09 schreef Retarded het volgende:
[..]
Er zijn levels geweest (waaronder degene die ik net gehad heb, met al die bossfights) waar ik hardop heb zitten schelden omdat ik voor de 10e keer dood ging (seriously...fuck die bossfight met die sneeuwschep)
Zal 't straks eens checken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je pittiger wilt dan zou ik Rogue Legacy een kans geven:
Btw, dit vind jij ook dope:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je pittiger wilt dan zou ik Rogue Legacy een kans geven:
Oh dat is die 2d Daso toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Btw, dit vind jij ook dope:
http://www.twitch.tv/cryaotic
Salt & Sanctuary livestream
The Last of Us en MGSquote:Op maandag 11 januari 2016 21:07 schreef nickhguitar het volgende:
Binnenkort join ik ook de ps4 club, welke spellen moet ik per se hebben?
Laatste keer kreeg ik hem als eerste, en verloeg hem. Toen ging ik ook nog bijna dood bij die reaper met zn skeletjes. Maar uiteindelijk kunnen halen, was een flinke opluchting!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:15 schreef 2dope het volgende:
[..]inderdaad dat was veruit de irritantste i.v.m. die insta-kill-sneeuwschep-move. Vooral bij die laatst bossfight ben je zwaar genaaid als je die gast als laatste krijgt en dan faalt na alle anderen te hebben gepwned.
Het mooie bij Shovel Knight vond ik dat ik me nauwelijks ergerde aan doodgaan want bij iedere nieuwe poging kom je weer iets verder en er zijn reteveel checkpoints.
The Last of Us heeft mij een beetje verpest. De eerste vijf tot tien games die ik daarna speelde waren maar mêh in vergelijking. Terwijl daar toch Arkham Knight tussen zat.quote:
Ja, je moet je verwachtingspatroon niet gaan meten aan TLoUquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
The Last of Us heeft mij een beetje verpest. De eerste vijf tot tien games die ik daarna speelde waren maar mêh in vergelijking. Terwijl daar toch Arkham Knight tussen zat.
Dat heb ik met Witcher 3.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
The Last of Us heeft mij een beetje verpest. De eerste vijf tot tien games die ik daarna speelde waren maar mêh in vergelijking. Terwijl daar toch Arkham Knight tussen zat.
Wattequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Drankster het volgende:
Ratchet & Clank maar ¤34,99 trouwens.
het origineel niet gespeeld dus dit is instabuy.
Gewoon bij z'n poten blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, zelf vond ik dat bij lange na niet de moeilijkste. Net zoals de Smelter Demon, vond die echt schijtsimpel terwijl anderen daar heel veel moeite mee hadden. Maarja ik faal weer keihard bij dingen die voor anderen een walk in the park zijn. Zoals die Royal Rat Authority
quote:Altissia has many and varied locations, such as multiple cafes, ship-bourne market places and parks etc. The city is of a considerable scale, to the extent that even the developers sometimes get lost there!
The player is free to take a leisurely walk around the complex maze of streets, or ride the gondola to see the sights and there is also added enjoyment to be had looking for restaurants to visit!
You are bound to encounter some unique characters when exploring the city streets.
So we have created lots of different things to enjoy in Altissia and hope everyone is looking forward to visiting!
Ik hoop nog echt op een KH 1,5 en 2,5 release op de PS4 anders ga ik serieus een PS3 kopen om die nog te kunnen spelen. Kingdom Hearts 1 en 2 alleen gespeeld op de PS2 tig jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog een anderhalf jaar en dan komt windelijk kh3 uit.
Tenminste, ik ga ervan uit dat die uitkomt in zomer 2017.
Ik vermoedt dat die niet komen, althas ik hoop het niet. Er komt dit jaar ook nog kh 2.8, die is wel voor de ps4, met kh 3D geremastered, een proloog op kh3 en een film van 3 uur lang die ook vrij nieuw is, het orgineel is een browser game die tot nu toe alleeb in japan te spelen is. Wel flinke backstory dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik hoop nog echt op een KH 1,5 en 2,5 release op de PS4 anders ga ik serieus een PS3 kopen om die nog te kunnen spelen. Kingdom Hearts 1 en 2 alleen gespeeld op de PS2 tig jaar geleden.
Waar kan je m kopen voor zoveel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Drankster het volgende:
Kan je uitzetten, hadden wij ook opeensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:05 schreef Thrilled het volgende:
Als jullie mensen uitnodigen (of uitgenodigd worden) voor een party via Friends, krijgen jullie dan ook heel veel meldingen achter elkaar? Ik kreeg er van de week 38 achter elkaar, inclusief push-meldingen op m'n telefoon... voor 1 party?
Of het is een bug, of de gasten die (toevallig Fokkers..) het doen zijn rete-irritant..
Wat/hoe uitzetten? De notifications moet je wel blijven krijgen bij een uitnodiging, maar niet 38quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je uitzetten, hadden wij ook opeens
Nou, dan zal ik daar eens een reisje naar toe boeken.... in 2025 of zo als ik eindelijk verschijnt op de PS5.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef DJ_ het volgende:
FF15 heeft echt grote steden dus, alles wat je ziet valt te bezichtigen.
[..]
[ afbeelding ]
Je moet Fallout 4 ook gewoon spelen met de originele Japanse stemmen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat heb ik met Witcher 3.
Ik ging Fallout 4 spelen na Witcher 3. Ik moest gewoon lachen om de voice acting van Fallout 4.
Voor mij ook insta-buy voor die prijs. Lekker kleurrijk, luchtig, humor, etc etc. Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Drankster het volgende:
Zo'n robot in Diamond City spreekt Japans, beste voice acting van de game.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet Fallout 4 ook gewoon spelen met de originele Japanse stemmen!![]()
![]()
Als het goed is gaat deze week mijn schoonzusje MGS5 in Hong Kong halen met de Japanse stemmen en Engelse subs...quote:
Ten eerste is het 2016, dus het zou inmiddels gewoon standaard inbegrepen/aangeboden moeten worden, als optie. Als het niet op disc is, dan desnoods via download. Als ze iedere keer 5-6 Europese talen bij een game kunnen stoppen, dan zou je op zijn minst de originele taal erbij moeten hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik lig er ook niet heel erg wakker van, maar ik snap de vergelijking met nagesynchroniseerde films wel. Dat vind ik ook vreselijk.
Vroeger was Cartoon Network in het Engels duizendmaal beter true maar Snake = David Hayter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ten eerste is het 2016, dus het zou inmiddels gewoon standaard inbegrepen/aangeboden moeten worden, als optie. Als het niet op disc is, dan desnoods via download. Als ze iedere keer 5-6 Europese talen bij een game kunnen stoppen, dan zou je op zijn minst de originele taal erbij moeten hebben.
Ten tweede, het is de orginele taal, dus de voice-actors zijn vaak door de maker(s) zelf hand-picked, en over het algemeen zijn Japanse voice-actors ook stukken beter dan Westerse (speciale opleiding vanaf hun schooltijd, itt westerse voice-actors, wat vaak mislukte C-Acteurs zijn, of in nog ergere gevallen, op geen enkele manier getrained zijn maar gewoon bij die Westerse publisher werken en dat even als snel makkelijk schnabbelbaantje aangeboden krijgen, voor de lOlz. Er zijn natuurlijk uitstekende Engelstalige voice-actors, zoals mooi-boy Troy Baker, maar die werken meestal ook gewoon voor de AAA-games van westerse developers, en niet voor gelokaliseerde Japanse games.
Ik heb gewoon een voorkeur voor de originele stemmen, in mijn cartoons (laatst de Engelstalige Spongebob gedownload omdat hier in NL alleen een Nederlands gedubte versie te zien is, helaas), in mijn buitenlandse films, series, etc etc.
Ik begrijp niet zo goed waarom dat voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is. Zouden ze hun Engelstalige TV-series graag in het Nederlands gedubbed willen zien!? Volgens mij ook niet. Straks Star Wars Ep 8, met de stemmen van Katja Schuurman, Johnny de Mol Jr., en Dries Roelvink...
Een Japanse snake lijkt me wel uberkut idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vroeger was Cartoon Network in het Engels duizendmaal beter true maar Snake = David Hayter.
Ik denk trouwens dat Patty Brard een best goede Jabba The Hutt kan inspreken.
Hoe vaak ga je dit hier nog verkondigen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ten eerste is het 2016, dus het zou inmiddels gewoon standaard inbegrepen/aangeboden moeten worden, als optie. Als het niet op disc is, dan desnoods via download. Als ze iedere keer 5-6 Europese talen bij een game kunnen stoppen, dan zou je op zijn minst de originele taal erbij moeten hebben.
Ten tweede, het is de orginele taal, dus de voice-actors zijn vaak door de maker(s) zelf hand-picked, en over het algemeen zijn Japanse voice-actors ook stukken beter dan Westerse (speciale opleiding vanaf hun schooltijd, itt westerse voice-actors, wat vaak mislukte C-Acteurs zijn, of in nog ergere gevallen, op geen enkele manier getrained zijn maar gewoon bij die Westerse publisher werken en dat even als snel makkelijk schnabbelbaantje aangeboden krijgen, voor de lOlz. Er zijn natuurlijk uitstekende Engelstalige voice-actors, zoals mooi-boy Troy Baker, maar die werken meestal ook gewoon voor de AAA-games van westerse developers, en niet voor gelokaliseerde Japanse games.
Ik heb gewoon een voorkeur voor de originele stemmen, in mijn cartoons (laatst de Engelstalige Spongebob gedownload omdat hier in NL alleen een Nederlands gedubte versie te zien is, helaas), in mijn buitenlandse films, series, etc etc.
Ik begrijp niet zo goed waarom dat voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is. Zouden ze hun Engelstalige TV-series graag in het Nederlands gedubbed willen zien!? Volgens mij ook niet. Straks Star Wars Ep 8, met de stemmen van Katja Schuurman, Johnny de Mol Jr., en Dries Roelvink...
heb jij witcher in het pools gespeeld?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon copy-paste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit hier nog verkondigen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij witcher in het pools gespeeld?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een prijsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Drankster het volgende:
Heh lekker uren een beetje rondlopen in de stad. Ben erg benieuwd naar de releasedatum.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt, ik ga een bingo kaart maken en bij post bijwerkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vergeet 'DLC-milking', 'budgetbak', '(on)gecensureerd', 'Oppai', en 'Hong Kong' niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Echt, ik ga een bingo kaart maken en bij post bijwerken
Ik wil een pricedrop van de Gold 2.0 headset. Bij Mediamarkt in Amersfoort is ie al weken uitverkocht..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:09 schreef CoExist het volgende:
Misschien een handige budget tip.
De officiële Sony In-Ears zijn nu ¤49,99 bij Bolkom i.p.v. ¤89,99
Ze zijn 2 maanden geleden gereleased door Sony en nu al een pricedrop van 44%
Ik gebruik ze nu een kleine maand en ze bevallen mij uitstekend in ieder geval.
Heb in ieder geval ff ¤39,99 verschil terug gehaald bij de Media-Markt.
Rotterdam ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wil een pricedrop van de Gold 2.0 headset. Bij Mediamarkt in Amersfoort is ie al weken uitverkocht..
Media-Markt Leeuwarden heeft ze liggen zag ik vanmiddag. Wel voor ¤89,99quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wil een pricedrop van de Gold 2.0 headset. Bij Mediamarkt in Amersfoort is ie al weken uitverkocht..
En dan noemt men Bloodborne houterigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze gast raakte zo vaak het aluminium. Was echt een leuke wedstrijd om te spelen. En dan maak ik in de 90ste minuut de winnende. Waarschijnlijk ligt zijn controller nu in stukken op de grond.
Te grote hype ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb watch dogs geleend van iemand en ben positief verrast over hoe vermakelijk deze spel is tot nu toe (hoofdstuk 1 net uitgespeeld in het verhaal). Op internetfora las ik vrij veel negatieve verhalen over dit spel maar ik kan me daar niet in vinden. Misschien waren de verwachtingen voor dit spel in 2014 wel te hoog gespannen.
Misschien kwam dat wel door dat filmpje op de E3 van ubicrap.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Misschien waren de verwachtingen voor dit spel in 2014 wel te hoog gespannen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen voor de frenchies.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Misschien kwam dat wel door dat filmpje op de E3 van ubicrap.
Ik moet eerlijk toegeven dat die trailer niet tegenvalt. Hopelijk doen ze gelijk goed waar destiny in het begin in faalde, een toffe squad based RPG shooter met dikke loot. Maar het is en blijft Ubisoft, ik ben zeer gematigd positief.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen voor de frenchies.
Nieuwe trailer The Division bomvol info en beelden
Het werd voor mij heel snel saai (het hielp ook niet dat mijn neefje het leuk vond op mijn save een nieuwe game te beginnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik heb watch dogs geleend van iemand en ben positief verrast over hoe vermakelijk deze spel is tot nu toe (hoofdstuk 1 net uitgespeeld in het verhaal). Op internetfora las ik vrij veel negatieve verhalen over dit spel maar ik kan me daar niet in vinden. Misschien waren de verwachtingen voor dit spel in 2014 wel te hoog gespannen.
Ja het klinkt allemaal fantastisch, maar als het straks weer towers klimmen, 4 missie types en 1000000 punten op een map aflopen hoeft het van mij nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat die trailer niet tegenvalt. Hopelijk doen ze gelijk goed waar destiny in het begin in faalde, een toffe squad based RPG shooter met dikke loot. Maar het is en blijft Ubisoft, ik ben zeer gematigd positief.
Volgens mij is dat de Beta, die je alleen afgelopen weekend kon spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand nog meer de melding:
The world of tanks service is not available, please try again later (E:00L07)
Lees op internet dat het dan aan het spel ligt en niet aan mijn internetverbinding?
Het was een tijdelijke beta. Die is nu afgelopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand nog meer de melding:
The world of tanks service is not available, please try again later (E:00L07)
Lees op internet dat het dan aan het spel ligt en niet aan mijn internetverbinding?
Niet 'head-on' mee gaan matten is mijn advies, of je moet zwaar geschut meebrengen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Godnondeju wat zijn die skulls in MGS5 toch klote af en toe
Zit gewoon al vast bij episode 16
gewoon wegrennen ja tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Die missie is super-easy... gelijk naar het vliegveld rennen, in de auto stappen en weg rijden:quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Met al die andere games die je speelt, hoeveel uur per dag game je eigenlijk? Heb het idee dat het bijna een tweede baan is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die missie is super-easy... gelijk naar het vliegveld rennen, in de auto stappen en weg rijden:
als je ze dood wilt dan moet je op dat vliegveld op de witte hangar klimmen en Quiet al die gasten kapot laten schieten. Ik heb mijn GOTY 2015 sinds gisteren eindelijk platinum gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was nog een flinke grind van een kleine 200 uur.
Nu ga ik voor 100% ground zeroes en dan de complete legacy collection op de ps3 platten, heb peace walker nog nooit gespeeld dus daar kijk ik naar uit.
Eigenlijk game ik een dag of 2 vol in de week, 1 dag in het weekend en ik ben op maandag altijd vrij. Buiten die dagen om heb ik eigenlijk niet echt tijd om te gamen naast werk en trainen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met al die andere games die je speelt, hoeveel uur per dag game je eigenlijk? Heb het idee dat het bijna een tweede baan is.
Of je bent superefficient. Dat zou helemaal bewonderenswaardig zijn.
Je gaat er vanuit dat ie een baan heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met al die andere games die je speelt, hoeveel uur per dag game je eigenlijk? Heb het idee dat het bijna een tweede baan is.
Of je bent superefficient. Dat zou helemaal bewonderenswaardig zijn.
werkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ie een baan heeft
Ben jij nog steeds werkeloos? Je was toch wat voor jezelf begonnen?quote:
Zwaar geschut werkt niet echt, want ze blijven hangen rond die truck die ik moet extracten. Als ik met RPG's ga rondknallen dan ploft die truckquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet 'head-on' mee gaan matten is mijn advies, of je moet zwaar geschut meebrengen.
Als je m4d sk1llz hebt kun je proberen hun aanvallen te counter-CQC'en en daarna met shotgun/machine gun eroverheen.
Ze zijn vrij achterlijk en makkelijk in de val te lokken. Denk aan lokken naar turrets, vallen zetten met C4 enz.
Anders kun je altijd nog lafaard-style een airstrike in hun gezicht droppen vanaf een veilige afstand.
Van te voren met cardboard box op de te arriveren plek gaan staanquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zwaar geschut werkt niet echt, want ze blijven hangen rond die truck die ik moet extracten. Als ik met RPG's ga rondknallen dan ploft die truck
Misschien de missie nog maar eens een keer opnieuw doen als het ook stealth kan voordat die truck vertrekt
Haha, ja kan ook nog inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Van te voren met cardboard box op de te arriveren plek gaan staanvolgens mij heb ik 't zo gedaan.
Ik gebruik een USB stickie, werkt prima.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:37 schreef viagraap het volgende:
Als ik soepeler video wil streamen van desktop naar PS4, is een LAN-kabeltje dan wat? En wat haalt dan meer uit, een kabeltje van desktop naar router, PS4 naar router of allebei? Of zal ik gewoon een usb stickie van 32GB kopen en daar op kopiëren wat ik wil kijken? De afstand tussen mijn desktop en PS4 is toch maar een meter of 4-5 dus veel extra moeite is dat niet.
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 19:50:03PS2 cult classic Psychonauts comes to PS4 this Spring, from @DoubleFine. Find out more: https://t.co/22mTcVOXze https://t.co/OufVqj60lk reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 13-01-2016 om 10:39:35PS4 System Software Update 3.15 goes live today to enhance system performance reageer retweet
Ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je PS4 is nu een PS5. 4K games, LittleBigPlanet is nu BigHugeGalaxy, Driveclub is nu TerLandTerZeeEnInDeLuchtClub, etc etc.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:16 schreef viagraap het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 'to enhance system performance'?
Nog steeds kutquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je PS4 is nu een PS5. 4K games, LittleBigPlanet is nu BigHugeGalaxy, Driveclub is nu TerLandTerZeeEnInDeLuchtClub, etc etc.
Je krijgt natuurlijk je eigen gepersonaliseerde poster.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef viagraap het volgende:
Wat heeft de rest van de wereld aan de stats van teflon6678?
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef viagraap het volgende:
Ik denk dat ze met deze update de kernel gepatched hebben. Ik bedoel die hack die fail0verfl0w gevonden had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:16 schreef viagraap het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 'to enhance system performance'?
Juist het hierarchiesysteem (nemesis) is geniaal, dus als je daar achter bent, dan wordt het pas echt leuk. Ik ben zelfs voor platinum gegaan, omdat het konquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:56 schreef Drankster het volgende:
Shadow of Mordor is best pittig.![]()
Heb eerlijk gezegd ook geen idee wat ik moet doen, loop nu maar een beetje rondjes en gasten te killen. Ben net wel Gollem tegengekomen.
neuh al maanden weer aan 't werk. Ben amper 2 weken werkeloos geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds werkeloos? Je was toch wat voor jezelf begonnen?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef viagraap het volgende:
begin is een beetje lastig maar het wordt al gauw veel te makkelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:56 schreef Drankster het volgende:
Shadow of Mordor is best pittig.![]()
Heb eerlijk gezegd ook geen idee wat ik moet doen, loop nu maar een beetje rondjes en gasten te killen. Ben net wel Gollem tegengekomen.
jij werkt rukquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Jiang153 het volgende:
Dat auto customizen met prints bij NFS werkt ook ruk
Je hebt het over NFS 2015? Is ie verder wel oké? Twijfel om hem toch maar te kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Jiang153 het volgende:
Dat auto customizen met prints bij NFS werkt ook ruk
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Je hebt het over NFS 2015? Is ie verder wel oké? Twijfel om hem toch maar te kopen.
Is het ook. Misschien zelfs wel mijn GOTY 2015.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind Tales of the Borderlands de beste Telltale tot nu toe, beter dan TWD deel 1 zelfs.
Echt alles is tof aan de game, vooral de soundtrack ook. Ze hebben de sfeer van de borderlands games ook perfect over weten te zetten, het zit vol met herkenbare dingen. Ik heb het gevoel dat mijn keuzes ook daadwerkelijk gevolgen hebben, het is allemaal een stuk interactiever dan de gemiddelde telltale game, de dialoogopties zijn grappig, het verhaal is goed geschreven, de characters zijn interessant en zelfs de engine voelt niet crappy aan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het ook. Misschien zelfs wel mijn GOTY 2015.
quote:AeternoBlade (PSV/PS4) voor ¤5,99
Ari Conflicts: Pacific Carriers (PS4) voor voor ¤24,99
AKIBA’S TRIP: Undead & Undressed (PS4) voor voor ¤19,99
Alien: Isolation (PS4) voor ¤17,99/voor ¤16,19*
Alien: Isolation The Collection (PS4) voor ¤24,99/voor ¤22,49*
Armello (PS4) voor ¤11,99
Assassin’s Creed Unity (PS4) voor ¤19,99
Astebreed (PS4) voor ¤6,99
Axiom Verge (PS4) voor ¤11,25
Back tot he Future: The Game – 30th Anniversary (PS4) voor ¤14,99
Batman: Arkham Knight (PS4) voor ¤39,99/voor ¤35,99*
Batman: Arkham Knight Premium Edition (PS4) voor ¤49,99/voor ¤44,99*
Bedlam: The Game by Christopher Brookmyre (PS4) voor ¤9,99
Beyond Eyes (PS4) voor ¤6,59
BlazBlue Chronophantasma Extend (PS4) voor ¤19,99
Blood Bowl 2 (PS4) voor ¤23,99
Bound by Flame (PS4) voor ¤14,99
Broken Age (PSV/PS4) voor ¤9,99
Broken Sword 5 – the Serpent’s Curse (PS4) voor ¤14,99
Chivalry: Medieval Warfare (PS4) voor ¤13,49
Chivalry: Medieval Warfare Ultimate Edition (PS4) voor ¤19,99
Darksiders II Deathinitive Edition (PS4) voor ¤20,99
Defense Grid 2 (PS4) voor ¤4,99
De Jackbox Party Back (PS4) voor ¤13,99
De jackbox Part Pack 2 (PS4) voor ¤14,99
De Middle-earth: Shadow of Mordor Legion Edition (PS4) voor ¤19,99/voor ¤17,99
Dishonored Definitive Edition (PS4) voor ¤14,99
DmC Devil May Cry: Definitive Edition (PS4) voor ¤19,99/15,99*
DRIVECLUB bikes (PS4) voor ¤12,99
F1 2015 (PS4) voor ¤24,99/22,49*
Far Cry 4 (PS4) voor ¤19,99/voor ¤17,99*
Far Cry 4 Gold Edition (PS4) voor ¤29,99/voor ¤26,99*
Flockers (PS4) voor ¤4,99
Game of Thrones Season Pass (PS3/PS4) voor ¤9,99
Gauntlet: Slayer Edition (PS4) voor ¤
Goat Simulator (PS3/PS4) voor ¤5,49
Godzilla: Digital Edition (PS4) voor ¤19,99
Grand Ages: Medieval (PS4) voor ¤24,99
Handball 16 (PS4) voor ¤39,99/voor ¤35,99*
Hand of Fate (PS4) voor ¤5,99
HASBRO FAMILY FUN PACK (PS4) voor ¤19,99
Hato Boyfriend (PSV/PS4) voor ¤4,99
Hotline Miami (PS3/PSV/PS4) voor ¤2,99
Hotline Miami 2: Wrong Number (PS3/PSV/PS4) voor ¤7,49
I am Bead (PS4) voor ¤7,49
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition (PS4) voor ¤14,99
J-Stars Victory VS+ (PS4) voor ¤29,99
LA Cops (PS4) voor ¤3,49
Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4) voor ¤6,99
Lara Croft and the Temple of Osiris Season Pass (PS4) voor ¤3,99
Lara Croft and the Temple of Osiris + Season Pass (PS4) voor ¤9,99
Legend of Kay Anniversary (PS4) voor ¤12,99
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) voor ¤4,99
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) voor ¤44,99
Middle-earth Shadow of Mordor GOTY (PS4) voor ¤24,99/voor ¤22,49*
Monopoly Family Fun Pack (PS4) voor ¤14,99
Monopoly Plus (PS4) voor ¤6,99
Mortal Kombat X (PS4) voor ¤34,99/voor ¤31,49*
MotoGP 15 (PS4) voor ¤29,99
MotoCycle Club (PS4) voor ¤11,99/voor ¤10,79*
Murdered: Soul Suspect (PS4) voor ¤9,99/8,99*
NBA 2K16 (PS4) voor ¤49,99
NBA 2K16 Michael Jordan Special Edition (PS4) voor ¤59,99
Oddworld: New ‘n’ Tasty (PS3/PS4) voor ¤7,49
Omega Quintet (PS4) voor ¤19,99
One Piece Pirate Warriors 3 (PS4) voor ¤34,99
One Piece Pirate Warriors 3 – Gold Edition (PS4) voor ¤44,99
Overlord: Fellowship of Evil (PS4) voor ¤9,99
PES 2016 Anniversary Edition (PS4) voor ¤44,99
PES 2016 (PS4) voor ¤39,99
Pumped BMX+ (PS3/PSV/PS4) voor ¤4,99
Pure Pool (PS4) voor ¤9,99
Quiplash (PS4) voor ¤5,99
Rayman Legends (PS4) voor ¤19,99
RIDE (PS4) voor ¤24,99
Rocket League (PS4) voor ¤11,99
Rugby World Cup 2015 (PS4) voor ¤29,99/voor ¤26,99*
Saint Seiya Soldiers’ Soul (PS4) voor ¤34,99
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS4) voor ¤11,99
Shovel Knight (PS3/PSV/PS4) voor ¤9,99
Sleeping Dogs Definitve Edition (PS4) voor ¤11,99
Sniper Elite 3 (PS4) voor ¤17,99/voor ¤16,19*
Sniper Elite 3 ULTIMATE EDITION (PS4) voor ¤23,99/21,59*
Snoopy’s Grote avontuur (PS4) voor ¤24,99
SOMA (PS4) voor ¤18,99
Super Mega Baseball (PS3/PS4) voor ¤4,99
Switch Galaxy Ultra (PS4/PSV) voor ¤3,99
Tales from the Borderlands (PS3/PS4) voor ¤7,99
TEMBO THE BADASS ELEPHANT (PS4) voor ¤6,49/voor ¤5,84*
Terriaria (PS4) voor ¤6,59
The Book of Unwritten Tales 2 (PS3/PS4) voor ¤12,99
The Elders Scrolls Online: Tamriel Unlimited Imperial (PS4) voor ¤29,99
The Escapists (PS4) voor ¤7,99
The Evil Within (PS4) voor ¤14,99
The Legend of Korra (PS3/PS4) voor ¤6,99
The Talos Principle (PS4) voor ¤19,99
The Telltale Games Collection (PS4) voor ¤34,99
The Vanishing of Ethan Carter (PS4) voor ¤11,99
The Walking Dead: Season one (PS4) voor ¤7,99
The Walking Dead: Season two (PS3/PSV/PS4) voor ¤6,99
The Wolf Among Us (PS4) voor ¤9,99
Thief (PS4) voor ¤9,99/8,99*
Titan Souls (PS4/PSV) voor ¤5,99
Tomb Raider: Definitve Edition (PS4) voor ¤11,99/voor ¤10,79*
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (PS4) voor ¤49,99
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – Gold Edition (PS4) voor ¤69,99
Tour de France 2015 (PS4) voor ¤19,99
Toy Soldiers: War Chest (PS4) voor ¤7,99
Toy Soldiers: War Chest – Hall of Fame Edition (PS4) voor ¤14,99
Toy Soldiers: War Chest - Legendary Heroes Pack (PS4) voor ¤7,99
Trials Fusion – The Awesome MAX Edition (PS4) voor ¤24,99
Trivial Pursuit LIVE! (PS4) voor ¤5,99
Tropico 5 (PS4) voor ¤19,99
Valiant Hearts: The Great War (PS4) voor ¤5,99
Velocity 2X (PSV/PS4) voor ¤6,99
Wolfenstein: The New Order (PS4) voor ¤11,99
Wolfenstein: The Old Blood (PS4) voor ¤9,99
Worms Battlegrounds (PS4) voor ¤4,99
WRC 5 FIA World Rally Championship (PS4) voor ¤29,99
ZOMBI (PS4) voor ¤9,99
Zombie Army Trilogy (PS4) voor ¤19,99
Ik twijfel over Evil Within.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De afgeprijsde PS4 games, nog geldig tot 22 januari
[..]
Dat is eigenlijk de enige Telltale die me niets zei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind Tales of the Borderlands de beste Telltale tot nu toe, beter dan TWD deel 1 zelfs.
Mooie lijst, wil heel graag Sleeping Dog, Wolfenstein + expansion halen maar weet zeker dat ik ze nooit ga spelen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De afgeprijsde PS4 games, nog geldig tot 22 januari
[..]
Ik vond hem leuk. Je moet wel voorbij de clunky gameplay kunnen komen (soms speelt het best kut en je gaat best vaak dood door kleine irritante dingen), maar voor een horrorliefhebber is het een leuke game.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel over Evil Within.
Iemand gespeeld en ervaringen mee?
Hoe te vergelijken met bv Silent Hill?
Mijn volgende twijfel is: Moet ik 'm nu in de aanbeiding kopen, of eerst netjes Witcgher 3 en TWD S1 uitspelen en dan kijken of ie er nog steeds goedkoop is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Je moet wel voorbij de clunky gameplay kunnen komen (soms speelt het best kut en je gaat best vaak dood door kleine irritante dingen), maar voor een horrorliefhebber is het een leuke game.
Nu hebben ze ook de zwarte balken verwijderd wat het spel eerst had. Nu heb je dus gewoon een volledig scherm en dat speelt toch net iets beter.
Een beetje dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:17 schreef Drankster het volgende:
Mijn PS4 moet niet een Steam 2 worden (100 games in librabry, 8 uitgespeeld ofzo)
Dat zegt die toch Mr. Schoenzoolquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:23 schreef Jimbo het volgende:
Dit zijn toch gewoon de offers van de vorige weken ?
Met borderlands.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige Telltale die me niets zei.
De omschrijving leek te zeggen dat het te maken heft met andere spellen, qua verhaal?
Hij is best vaak in de aanbieding geweest bij Bol of koop hem anders een keer 2ehands. Of koop je alleen spellen digitaal? Zoja dan zou ik hem nu gewoon kopen. Dan heb je hem alvast voor een mooi prijsje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn volgende twijfel is: Moet ik 'm nu in de aanbeiding kopen, of eerst netjes Witcgher 3 en TWD S1 uitspelen en dan kijken of ie er nog steeds goedkoop is.
Probleem is bij mij dat ik dan teveel tegelijk koop en alles dan maar half afmaak.
[..]
Een beetje dat dus
Je moeder is in een goeie bui dat dat allemaal mag?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
En nog maar even Singstar nummer en Sleeping Dogs gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet waar, jij bent niet degene die bepaald waarom die game voor mij wél een 9 of een 10 is, en of het uberhaupt terecht is dat de game voor mij een 9 of 10 is. Je lijkt niet te beseffen dat mensen van mening kunnen verschillen en bepaalde game oprecht als een topgame kunnen ervaren, ondanks dat jij het er persoonlijk niet mee eens bent.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Ixnay het volgende:
Alleen is het ophemelen alsof het een 9/10 of een 10/10 is, bij lange na niet terecht en wordt het vooral gedaan door mensen die anderen willen laten zien dat ze bij het hardcore front horen.
Ze weet het niet haha, mijn zus geld gegeven om via Ideal wat over te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moeder is in een goeie bui dat dat allemaal mag?
Je hebt wel veel absolute topgames zeg. Van MGS/Bloodborne tot aan No Man's Sky (quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is niet waar, jij bent niet degene die bepaald waarom die game voor mij wél een 9 of een 10 is, en of het uberhaupt terecht is dat de game voor mij een 9 of 10 is. Je lijkt niet te beseffen dat mensen van mening kunnen verschillen en bepaalde game oprecht als een topgame kunnen ervaren, ondanks dat jij het er persoonlijk niet mee eens bent.
Om vervolgens te stellen dat ik die mening alleen heb om zogenaamd hardcore te zijn vind ik erg arrogant en onterecht. Voor mij is het een absolute topgame, ondanks dat jij je dat schijnbaar niet voor kan stellen. Ik ben het niet eens met je argumenten, beweer ik nu dat de game geen 7/10 voor jou kan zijn? Nee, natuurlijk niet.
Verder ben ik de vorige keer al inhoudelijk op je argumenten ingegaan, iets wat blijkbaar gezien werd als 'geflame' en daarom ga ik die moeite niet nog een keer doen.
je staat niet voor niets onder curatele.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ze weet het niet haha, mijn zus geld gegeven om via Ideal wat over te maken.
Hoezo denk je dat? Dit jaar was ook een top jaar qua games, MGSV, Fallout, Bloodborne en Divinity zijn allemaal dikke game, NMS is nog niet uit daar kan ik nog niks van zeggen. Ik vind alles van Ubisoft kut, Uncharted serie, Tombraider serie, FIFA, Witcher 3 vond ik matig, alle 3d platformers zoals Ratchet & Clank vind ik kut, Mass Effect vind ik geen zak aan, moet je nog meer voorbeelden hebben?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je hebt wel veel absolute topgames zeg. Van MGS/Bloodborne tot aan No Man's Sky (_! ).
Ey welke game vind je nou niks?
En ben jij niet die gast met 45 platinum trophies in mijn lijst trouwens, over alles goed vinden gesproken?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je hebt wel veel absolute topgames zeg. Van MGS/Bloodborne tot aan No Man's Sky (_! ). Hele diverse genres allemaal natuurlijk.
Ey welke game vind je nou niks? Bedoel die nieuwe Megaman kopie vind jij ook een topgame en Street Fighter ook volgens mij.
[..]
je staat niet voor niets onder curatele.![]()
Top! Ga zo door!![]()
Oh dacht dat dat ook een topgame was voor jou. Hmm zal vast Yi-Long zijn dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Dit jaar was ook een topgame qua games, MGSV, Fallout, Bloodborne en Divinity zijn allemaal dikke game, NMS is nog niet uit daar kan ik nog niks van zeggen. Ik vind alles van Ubisoft kut, Uncharted serie, Tombraider serie, FIFA, Witcher 3 vond ik matig, alle 3d platformers zoals Ratchet & Clank vind ik kut, Mass Effect vind ik geen zak aan, moet je nog meer voorbeelden hebben?
Ben gewoon een skilled player.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En ben jij niet die gast met 45 platinum trophies in mijn lijst trouwens, over alles goed vinden gesproken?
Dat zal dan wel ja. Want ik ben een heel speciaal sneeuwvlokje met een hele specifieke en vooral superieure smaak qua games. En alles eigenlijk wel. Het is een hele eer voor een game om door mij als topgame te worden beschouwd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat ook een topgame was voor jou. Hmm zal vast Yi-Long zijn dan.
[..]
jij bent kutquote:
Link klopt niet! Ik ben echt aan het wachten op rebel galaxy trouwens, hopelijk komt die volgende week naar de EU psn store.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
https://store.playstation(...)_00-CORNLOVEDYNAMICT
tenminste iets goeds
hier doet ie t gewoonquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Link klopt niet! Ik ben echt aan het wachten op rebel galaxy trouwens, hopelijk komt die volgende week naar de EU psn store.
US store? Het klinkt wel episch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hier doet ie t gewoonis een theme met een ronddraaiende maiskolf en liftmuziek.
yepquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
US store? Het klinkt wel episch.
Jezus, hoeveel games heb jij wel niet gekocht afgelopen week?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog iemand hier die sleeping dogs speelt?
Zit al stukje in het verhaal en dan opeens geeft ie aan dat ie het spel moet gaan installeren.
Ze heeft wat in te halen. Zoveel gave gamesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jezus, hoeveel games heb jij wel niet gekocht afgelopen week?
True storyquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze heeft wat in te halen. Zoveel gave games
Stond van de week bij de MediaMarkt naar de games te kijken. Zoveel die ik nog wilquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
True story![]()
Nu nog GTA V en NFS 2015 en ik ben voorlopig klaar, pas in december weer Mafia 3
The Witcher 3, MGSV zijn volgens mij wel het proberen waard.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef ManianMan het volgende:
Starwars battlefront blijft leuk qua multiplayer. Ik zoek eigenlijk een mooie singleplayer wat is voor jullie de beste game die een uitgebreide singleplayer ervaring heeft met gevechten en missies. GTA V en Watchdogs en sleeping dogs uitgespeeld dus die niet
The Witcher 3 plus de expansion pass, fantastischquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef ManianMan het volgende:
Starwars battlefront blijft leuk qua multiplayer. Ik zoek eigenlijk een mooie singleplayer wat is voor jullie de beste game die een uitgebreide singleplayer ervaring heeft met gevechten en missies. GTA V en Watchdogs en sleeping dogs uitgespeeld dus die niet
Nee. Als je lokale coop wil dan kan je beter borderlands kopen.quote:
Ruilen voor Shadow of Mordor GOTY? Gezien je trophies heb je die nog niet gespeeld en ik verwacht wel binnen een week klaar te zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee heb ik al, ik heb wel Dragon Quest heroes in de aanbieding voor 25 euro.
Jawel, ik zit op met die game 48%quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ruilen voor Shadow of Mordor GOTY? Gezien je trophies heb je die nog niet gespeeld en ik verwacht wel binnen een week klaar te zijn.
LEUGENS!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jawel, ik zit op met die game 48%
Dat komt omdat ik de GOTY nooit heb gespeeld bro, kijk eens wat verder in die lijstquote:
bro, neem dan mijn GOTY over, 2x een makkelijke plat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de GOTY nooit heb gespeeld bro, kijk eens wat verder in die lijst
Nee, het was een prima game maar een keer was meer dan genoeg!! Heb je geen borderlands liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
bro, neem dan mijn GOTY over, 2x een makkelijke plat.
Nee bro, heb Broderlands al gespeeld bro, op de Xbox 360 bro-bro.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, het was een prima game maar een keer was meer dan genoeg!! Heb je geen borderlands liggen?
Aight, najah mocht ik binnenkort SoM platten en je hebt DQ: Heroes nog liggen dan neem ik hem wel van je over. Ik speel tegenwoordig nog 1 game tegelijk anders maak ik shit niet af.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jammer bro, ik op de ps3 maar tijdens het spelen van Tales of the Borderlands krijg ik er weer zin in, en ik heb die laatste nooit gespeeld.
Is cool man, ik ben 'm niet echt actief aan het verkopen, behalve hier op fok dus stuur maar een berichtje als je hem uit hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Aight, najah mocht ik binnenkort SoM platten en je hebt DQ: Heroes nog liggen dan neem ik hem wel van je over. Ik speel tegenwoordig nog 1 game tegelijk anders maak ik shit niet af.
'beste' is nogal afhankelijk van smaak. Maar missies, gevechten en dan in een redelijk open wereld: far cry voldoet iig aan die criteria. Eigenlijk elke ubisoftgame wel, want ze maken niets anders meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef ManianMan het volgende:
Oke maar is een kijken als ik in de stad benquote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
'beste' is nogal afhankelijk van smaak. Maar missies, gevechten en dan in een redelijk open wereld: far cry voldoet iig aan die criteria. Eigenlijk elke ubisoftgame wel, want ze maken niets anders meer
Nee joh, bestellen op de interwebs. Fysieke winkels zijn bijna altijd duurder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oke maar is een kijken als ik in de stad ben
FC 4 is vast voor een prikkie te krijgen, gezien Far Cry Primal bijna uit is. Ik zou online kijken, FC4 was al bij de PSN-sales eerder (geen idee of dat nog zo is), maar andere winkels willen er nu ook wel van af.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oke maar is een kijken als ik in de stad ben
was het maar zoals 3, die setting was veel vetter en er gebeurde minder random shit.quote:
Nee, niet alles digital. Maar nog geen fysieke anabieding gezie die onder de huidige PSN prijs kwam. Meestal 20. In PSN nu 15.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hij is best vaak in de aanbieding geweest bij Bol of koop hem anders een keer 2ehands. Of koop je alleen spellen digitaal? Zoja dan zou ik hem nu gewoon kopen. Dan heb je hem alvast voor een mooi prijsje.
Hell no. FC4 was gewoon FC3 maar dan een factor X beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
was het maar zoals 3, die setting was veel vetter en er gebeurde minder random shit.
Gast NFS 2015 is een online only game. Ik dacht dat je die shit niet kon spelen???quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
True story![]()
Nu nog GTA V en NFS 2015 en ik ben voorlopig klaar, pas in december weer Mafia 3
Ben ik 't wel mee eens ja. FC3 werd wat meer gedragen door 't verhaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:20 schreef DKUp het volgende:
Far Cry 3 was wel een sterkere game door het verhaal, de personages en de setting en de muziek.
Grafisch is Far Cry 4 wel beter geworden, netals de AI, de wapens en de gevarieerde omgevingen.
Het verhaal van FC3 was gewoon speciaal en van het vierde deel niet echt boeiend. Tevensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ik 't wel mee eens ja. FC3 werd wat meer gedragen door 't verhaal.
Het leukste blijft nog steeds die outposts liberaten (en in FC4 had je ook 'strongholds' ofzo). Heel typisch Ubisoft natuurlijk maar ging bij mij niet echt vervelen, ik baalde dan ook toen alle outposts klaar waren (jaja je kunt ze opnieuw doen, maar is niet hetzelfde)
Klopt, kan hem alleen thuis spelen dan, maar wil toch graag een racespel en NFS spreekt me dan het meest aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast NFS 2015 is een online only game. Ik dacht dat je die shit niet kon spelen???
Tis dat ik em voor 28 dollar kon kopen, anders had ik het niet gedaan.
Dan zou ik zoals ik al eerder zei gewoon Driveclub halen. Die kan je altijd spelen, ook bij je zus, ook als het Sony netwerk er weer eens uitligt, en ook als EA servers ( wederom ) down zijn. Je kan je auto's customizen, maar niet tunen. Iedereen speelt op gelijke vlakte. Zo moeilijk is het spel niet, het is geen simulatie namelijk. Maar zo arcade als NFS is het ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klopt, kan hem alleen thuis spelen dan, maar wil toch graag een racespel en NFS spreekt me dan het meest aan.
Wederom een quote van mij... Volledig mee eens. Wat een feest is hetquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Droopie het volgende:
Weer een hoera voor Rainbow Six hier.
Ondergewaardeerd spel hier in dit topic
Patch heeft de meeste fouten eruit gehaald
Wat een plezier heb ik hiermee.
Nice, hier zat ik al op te wachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Droopie het volgende:
Komen inderdaad beter uit de BUS dan je zou verwachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Droopie het volgende:
Verder speel ik the witcher 3 kapot. Nooit verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden
5min over na zitten denken... Hardop lachen nuquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:59 schreef Visserij het volgende:
[..]
Komen inderdaad beter uit de BUS dan je zou verwachten.
Een huisgenoot van mij speelt het ook dus dat is ook +1.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:17 schreef Droopie het volgende:
Nou 3 of 4 fokkers erbij kunnen we wel prima gebruiken.
Gisteren waren we met 7 man (ook niet fokkers) en kunnen er gewoon 2 teams gemaakt worden.
Ons 'netwerk' van r6 speler heeft er ook al voor gezorgd dat er vreemde opduiken in de party of dat ik als vreemde bij andere spelers in een party beland als de usual spelers offline zijn
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nice, hier zat ik al op te wachten.
Van de week effe scoren.
Moet goedkoper kunnen dan 40, maar misschien kom je eruit met hem. Zie verkooptopic.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Mubassie het volgende:
Aangeboden..
- Star Wars Battlefront
- Rainbow Six Siege
Vorige week gekocht, maar niets voor mij. Echt beiden maar 1x gespeeld.
40 incl verzenden per stuk
Pizzastukje.... Luister nu eens naar ons... Koop nu gewoon driveclub. Je zal er geen spijt van krijgen. Zelden zo'n goede racegame gespeeld. Vooral nu in de sale 13 euro incl seasonpass. Speelt echt lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klopt, kan hem alleen thuis spelen dan, maar wil toch graag een racespel en NFS spreekt me dan het meest aan.
Idd heb bij Ubi altijd het gevoel hetzelfde spel te spelen met een andere skin (watchdogs/assassin/prince of persia).quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het verhaal van FC3 was gewoon speciaal en van het vierde deel niet echt boeiend. Tevens![]()
De forten waren tof inderdaad.
Je moet wel houden van typische Ubisoft games.
Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs en The Crew hebben zoveel overeenkomsten (verzamelen en torens vinden).
Was dat die party waar ook witchers bij zaten?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:17 schreef Droopie het volgende:
of 4 fokkers erbij kunnen we wel prima gebruiken.
Gisteren waren we met 7 man (ook niet fokkers) en kunnen er gewoon 2 teams gemaakt worden.
Ons 'netwerk' van r6 speler heeft er ook al voor gezorgd dat er vreemde opduiken in de party of dat ik als vreemde bij andere spelers in een party beland als de usual spelers offline zijn
Tering als ik hem niet al had zou ik hem zo nog een x kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:58 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Pizzastukje.... Luister nu eens naar ons... Koop nu gewoon driveclub. Je zal er geen spijt van krijgen. Zelden zo'n goede racegame gespeeld. Vooral nu in de sale 13 euro incl seasonpass. Speelt echt lekker.
Ik hoor er ondanks de redelijke hype niet veel over nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Droopie het volgende:
Verder speel ik the witcher 3 kapot. Nooit verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden
Sowieso. Ik weet dat graphics er niet toe doen voor een goede game. Maar de graphics in dit spel zijn zooo mooi. De eerste keer heb ik met verbazing zitten kijken. Voornamelijke naar de weerseffecten zoals bijvoorbeeld de regen. En de snelheid niet te vergeten. Als je bij Gran Turismo 230km/u rijdt dan gaat het nog als een slideshow of lijkt het 50. Maar bij dit spel voel je de snelheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tering als ik hem niet al had zou ik hem zo nog een x kopen
Volgens mij waren de reacties hier wel redelijk positief. Er werd alleen niet echt veel over gesproken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Droopie het volgende:
Lekker voor je! Beste koop van 2015 voor mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Door jullie ga ik driveclub kopen
Kanniewachtenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef DKUp het volgende:
Volgende maand komt er een grote update voor Driveclub
Unravel (al verwacht ik hem binnen paar maanden gratis bij PS+) & Street Fighter V.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Heren heren.
Het is stil in mijn gamerhart. Het is een beetje komkommertijd op de ps4. Zijn er nog dikke bazen games die deze winter uit komen?
Ja Pizzapartje van ons koop nu driveclub, iets beters is er niet wanneer je wil racen is dit de game.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:58 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Pizzastukje.... Luister nu eens naar ons... Koop nu gewoon driveclub. Je zal er geen spijt van krijgen. Zelden zo'n goede racegame gespeeld. Vooral nu in de sale 13 euro incl seasonpass. Speelt echt lekker.
Na 4 uur was ik t zat. En ik hou wel van racers.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:51 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Lekker voor je! Beste koop van 2015 voor mij.
Sony-fans.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Iedereen driveclub afzeiken en nu is iedereen driveclub fanaat? Lol que?
Neu, middelmatige game met bovengemiddelde graphicsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Ideale combinatie inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Moet zeggen dat ik die X1 thumbsticks heerlijk vind op de PS4 controller, een genot
tevreden met een vingerquote:
QFT.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Moet zeggen dat ik die X1 thumbsticks heerlijk vind op de PS4 controller, een genot
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
QFT.
Ben jij trouwens de admiraal_anaal die ooit een 'ik ben net geslagen door Nena' remix heeft gemaakt van de gouden kooi?![]()
Volgens mij werd jou naam genoemd aan het begin van dat filmpje, is al een lange tijd offline helaas.
Holy shit bro, heb die mix van Gouden Kooi nog? Mijn vrienden gaan stuk als ze die weer horen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en de Haagse Sjonnie compilatie
Hoe duur is dat om aan te passen gaat dat makkelijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kostte mij 2,56 en 10 minuten tijd (om met behulp van een youtube video de tumbsticks te verwisselenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat om aan te passen gaat dat makkelijk?
Je hebt ze van 80 cent tot ongeveer 3 euro (per 4). Ik haal meestal die van 2/3 euro. Heb wel eens de goedkoopste gehaald maar die waren na een paar maanden versleten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat om aan te passen gaat dat makkelijk?
Weet je nog welk filmpje je hebt gebruikt daarvoor?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kostte mij 2,56 en 10 minuten tijd (om met behulp van een youtube video de tumbsticks te verwisselen
http://www.banggood.com/C(...)OX-One-p-929275.html
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neu, middelmatige game met bovengemiddelde graphics
Ik heb de game laatst aangeschaft, en kan er niet zo goed in komen. Het is een prima racer voor het geld wat je er nu voor betaalt en het ziet er mooi uit. Maar Jezus Christus, wat een botsauto's. En dan klagen over de AI in Gran Turismoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Je moet hem zelf nog invullen d.m.v een code ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef Droopie het volgende:
Heb ik nu 1 dag playstation plus membership compensatie gekregen???
25 cent krijgen vind ik nog triester dan geen compensatie.
Dat is omgerekend toch weer bijna 11 centquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je moet hem zelf nog invullen d.m.v een code ook![]()
antieke techniek daar.
Wie wil er 1 dag PSN ?
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je moet hem zelf nog invullen d.m.v een code ook![]()
antieke techniek daar.
Wie wil er 1 dag PSN ?
DM gestuurd, veel plezierquote:
Thanks man! Nu heb ik 1 dag meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, dan wil ik ook wel mensen blijmaken met een dagje PS+Ik ben aan het werken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Check je dmquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Thanks man! Nu heb ik 1 dag meer!
Hou me nog aanbevolen voor nog meer als niemand wil![]()
Jammer dat Brooklyn, Queens, The Bronx en States Island allemaal DLC zijn en dat traden van loot niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:21 schreef maniack28 het volgende:
Over The Division: http://kotaku.com/oh-hey-(...)-division-1753203712
Het is een grotendeels PVE rpg waar je net als in Borderlands dertig kogels in een tegenstander moet pompen. Het PVP element is alleen in de speciale dark zone waar je ook weer voor moet levellen.
Ergo: het is geen volledige mmo en heeft de setting van een shooter maar de gameplay van een rpg. Aka: Destiny maar dan met mensen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je nog welk filmpje je hebt gebruikt daarvoor?
Als het maar veel meer content heeft dan ben ik daar compleet tevreden mee!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:21 schreef maniack28 het volgende:
Over The Division: http://kotaku.com/oh-hey-(...)-division-1753203712
Het is een grotendeels PVE rpg waar je net als in Borderlands dertig kogels in een tegenstander moet pompen. Het PVP element is alleen in de speciale dark zone waar je ook weer voor moet levellen.
Ergo: het is geen volledige mmo en heeft de setting van een shooter maar de gameplay van een rpg. Aka: Destiny maar dan met mensen.
Net gestopt met Rainbow 6 na 6 uur spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:46 schreef Jiang153 het volgende:
Zojuist begonnen met Rainbow Six en idd best dik ja.
quote:Op zondag 17 januari 2016 01:46 schreef Jiang153 het volgende:
Zojuist begonnen met Rainbow Six en idd best dik ja.
RAINBOW IS ONDERWEG, VANAF MAANDAG BEN IK AAN,quote:Op zondag 17 januari 2016 02:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Net gestopt met Rainbow 6 na 6 uur spelen.
Veel plezier ermee.
Ik zei toch dat ik gestopt was :pquote:Op zondag 17 januari 2016 05:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
RAINBOW IS ONDERWEG, VANAF MAANDAG BEN IK AAN,
Kun je die episodes gewoon achter elkaar spelen? Ik heb nog nooit een game van Telltale gespeeld.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:29 schreef Typisch het volgende:
Net episode 2 van Game of Thrones van Telltale Games afgerond. Zit er goed in.
Ja, ze zijn alle 6 uit dus dat kan.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kun je die episodes gewoon achter elkaar spelen? Ik heb nog nooit een game van Telltale gespeeld.
Als ze nou iedere x dat ze door een aanval een avondje eruit liggen meteen een game gaan weggeven ter compensatie, dan trekt dat dus alleen maar extra veel aanvallen aan, want PSN down> gratis game. Yeah, lekker dan...(!) Moet je ook niet hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef Droopie het volgende:
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben hequote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef Droopie het volgende:
Ik ben klant, dus behandel zoals niemand anders dat voor me zou doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben he
Ja en de dag dat het down was krijg je terug... Dus ik zie het probleem niet???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 18 januari 2016 08:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben klant, dus behandel zoals niemand anders dat voor me zou doen.
Moet je niet tegen mij zeggenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en de dag dat het down was krijg je terug... Dus ik zie het probleem niet???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en degene die ooit op een boottrip door de grachten van 020 de bierflesjes naar de hoeren gooide....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en de Haagse Sjonnie compilatie
och ben je zn mongoolquote:Op maandag 18 januari 2016 08:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben klant, dus behandel zoals niemand anders dat voor me zou doen.
Nou als je het zeiken noemt mag dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben he
quote:Op maandag 18 januari 2016 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en degene die ooit op een boottrip door de grachten van 020 de bierflesjes naar de hoeren gooide....
(toch?)
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk had liever gewoon niets gekregen dan 1 dag twv 25 cent.
wie was dat dan ?quote:
Ja die meet herinner ik mij nog welquote:Op maandag 18 januari 2016 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie was dat dan ?ik weet dat jij er toen ook was iig, met pdl dit dat
Jezus ik typte iets algemeen wat elke tokkie tegenwoordig doet.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
och ben je zn mongool
boeehoeee ik ben klant , ik ben koning, boe hoe.
verschrikkelijk volk
Tokkie!quote:Op maandag 18 januari 2016 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus ik typte iets algemeen wat elke tokkie tegenwoordig doet.
In het leven stellen ze geen reet voor maar toch verwachten ze ene behandeling als koning
idd tokkies, je ziet ze altijd mij de mc of media markt.quote:
Mijquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kan ik iemand blij maken met die flutcode voor 1 dag psn?
Zeker waar voor je geldquote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef NatteBever het volgende:
Meiden, hou eens op met miepen over zoiets onbelangrijks en ga eens on-topic![]()
Ik heb gisteren via Marktplaats The Witcher 3 gekocht voor 25 euro, ben benieuwd! Zeker met die aankondiging van die nieuwe DLC.
Ik dacht dat ik superver was maar toen ik gisteren keek was ik ook "maar 15".quote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Zeker waar voor je geld
Ik ben inmiddels level 13 en het wordt alleen maar toffer.
Nee, maar kan je dat niet gewoon beter op je tv kijken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Is het mogelijk om video te kijken op de ps4 via een usb stick? Welk bestandstype zou dat moeten zijn?
Die heeft geen usbquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, maar kan je dat niet gewoon beter op je tv kijken?
Kan wel gewoon. Hij pakt .mkv, .avi, mp4 etc.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, maar kan je dat niet gewoon beter op je tv kijken?
Dit moet hij gewoon aankunnen. Kijkt ook een stuk makkelijker dan via je PS4.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die heeft geen usb
Edit- toch wel zie ik nu. Geen idee wat ie wel en niet aankan. Sony Bravia. Effe kutten.
Dat dacht ik dus ook ooit ergens te hebben gelezen. Heb nu Game of thrones op .avi maar dat werkt op de een of andere manier niet. Op de tv ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Kan wel gewoon. Hij pakt .mkv, .avi, mp4 etc.
Is de USB stick FAT geformatteerd?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook ooit ergens te hebben gelezen. Heb nu Game of thrones op .avi maar dat werkt op de een of andere manier niet. Op de tv ook niet trouwens.
Aaaahh geen idee. Nieuw uit de verpakking, door iemand anders laten vullen en hier proberen af te spelen. Maar dat zou het probleem dus moeten zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is de USB stick FAT geformatteerd?
Geen idee of dat het specifieke probleem is, maar een FAT geformatteerde USB stick met een film er op zou je ps4 gewoon moeten pakken. Wel via de mediaplayer afspelen natuurlijk, moet je apart downloaden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aaaahh geen idee. Nieuw uit de verpakking, door iemand anders laten vullen en hier proberen af te spelen. Maar dat zou het probleem dus moeten zijn?
Thanks. Ik ga eens verder stoeien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee of dat het specifieke probleem is, maar een FAT geformatteerde USB stick met een film er op zou je ps4 gewoon moeten pakken. Wel via de mediaplayer afspelen natuurlijk, moet je apart downloaden.
het moet dacht ik ook in een map genaamd 'videos' of 'video' staan, moet je ff op de site kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aaaahh geen idee. Nieuw uit de verpakking, door iemand anders laten vullen en hier proberen af te spelen. Maar dat zou het probleem dus moeten zijn?
Nee hoeft niet meer, was op de ps3 zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
het moet dacht ik ook in een map genaamd 'videos' of 'video' staan, moet je ff op de site kijken
eerst moest het iig wel want ik heb nooit een ps3 gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee hoeft niet meer, was op de ps3 zo.
Ah oke, nu hoeft het niet meer iig, je kan de bestanden er zo los op knallen. .Srt erbij voor de ondertitels en je bent klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
eerst moest het iig wel want ik heb nooit een ps3 gehad
Ik heb 1, 2 en 3 in die volgorde uitgespeeld en doe nu de trophies van 3, 2, 1.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Beginnen bij 3 en eindigen bij 1_!
Hmm oke dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb 1, 2 en 3 in die volgorde uitgespeeld en doe nu de trophies van 3, 2, 1.
Wow die is flink. Wat is je PSN, ga ik even kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmm oke dan.
Gister wel mijn #46 platinum gehaald.
Oke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:01 schreef Jiang153 het volgende:
Terrorist Hunt bij R6 is best leuk.
Probeer het nu op realistisch te halen voor de trophy, maar faal de hele tijd.
Bij Situations heb je tevens een level met glaz. en 3 sterren daarop halen is ook kut.
Staat in de OP.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow die is flink. Wat is je PSN, ga ik even kijken
Dit was mijn 15e platinum.
Geen probleem.quote:
Goedkoopste is nu AllYourGames.nl voor 49 euro.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:33 schreef Duman040 het volgende:
Een ongebruikte GTA V schijf is via Bol.com voor 50,- te bestellen, een digitale versie via de PS Store voor 70,- als ik me niet vergis.
Mijn vraag was of een van jullie op de hoogte is van betrouwbare sites die een digitale versie van GTA V (voor een bestaand EU account) leveren voor een prijs lager dan 50,-
Alvast bedankt
Het beste lijkt vooralsnog inderdaad op het juiste moment je slag te slaan in de PS Storequote:Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goedkoopste is nu AllYourGames.nl voor 49 euro.
Je kan eventueel de store in de gaten houden, ik zie hem best vaak voor een prijsje van ongeveer 35 eu voorbij komen.
Of tweedehands. Ik heb hem voor 30 euro een keer ergens gekocht via Marktplaats.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:40 schreef Duman040 het volgende:
[..]
Het beste lijkt vooralsnog inderdaad op het juiste moment je slag te slaan in de PS Store
Bedankt voor de tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |