quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:51 schreef freddifish69 het volgende:
een zin met BrEInBReKEr , CrYPTo , CaEsAr en OBSeSSIEs herinner ik meMeeste lol gehad met 17, al die stappen. De laatste is me niet meer gelukt, maar kon de zin wel gokken
Ja, dat klopt. Had je wel het codewoord horend bij de stap ervoor gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ook niet maar wel voldoende letter substituties om de vertaling te maken. Dat codewoord moet gigantisch zijn geweest met zelfs een Q erin leek mequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:58 schreef Debora87 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Had je wel het codewoord horend bij de stap ervoor gevonden?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef freddifish69 het volgende:
[..]
Nee ook niet maar wel voldoende letter substituties om de vertaling te maken. Dat codewoord moet gigantisch zijn geweest met zelfs een Q erin leek me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vragen die niet lukten lagen bij anderen van ons team bestaande uit 2 gezinnen, in totaal 8 mensen die af en toe enkele uurtjes puzzelden.
Waarschijnlijk te weinig onderling overlegd, want bij elke van de 3 sessies van leden van de verschillende gezinnen kwamen we gelijk een stuk verder.
40 punten daar is helemaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:42 schreef riri147 het volgende:
Mijn elementen inzending
SPReUK: IK WIN Pas AlS Er OP KErST eN PaSeN SNeEuW IS IN aFrIKA (u SNaPT: IK WIN NiKS)
En dat is met een punt of 40 helemaal waar, maar voor de eerste keer en in mijn eentje toch best trots!
Deze vind ik geniaal!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:42 schreef riri147 het volgende:
Mijn elementen inzending
SPReUK: IK WIN Pas AlS Er OP KErST eN PaSeN SNeEuW IS IN aFrIKA (u SNaPT: IK WIN NiKS)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Ja, heb ik wel aan gedacht hoor, maar dat werd te ingewikkeld. Of bedoel je dat ik toch kan winnen?![]()
Tuurlijk kun je nog winnen! We weten niet het maximaal aantal punten voor vraag 25, dus alles kan nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:16 schreef riri147 het volgende:
Ja, heb ik wel aan gedacht hoor, maar dat werd te ingewikkeld. Of bedoel je dat ik toch kan winnen?
Een punt per woord schijntquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:05 schreef CarloV het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je nog winnen! We weten niet het maximaal aantal punten voor vraag 25, dus alles kan nog.
dat denk ik ook!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef billiebob123 het volgende:
ik denk dat de eventuele bonuspunten pas gaan spelen als er een gelijkspel op nummer 1 is
Ik denk het ook, anders raken ze nooit uitgeteldquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef billiebob123 het volgende:
ik denk dat de eventuele bonuspunten pas gaan spelen als er een gelijkspel op nummer 1 is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |