Kammenietvoorstellen dat laatste maar er is een topic jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
Is er ook een topic voor Kanniewaarzijn?
Elflettering en ik zijn ontzettend fan van die show.
Valt mij mee dat Fylax hem niet geopend heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kammenietvoorstellen dat laatste maar er is een topic ja
TV / Kanniewaarzijn! #1
Positief toch? Dan moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij mee dat Fylax hem niet geopend heeft.
Ik zit ook niet te kijken verder natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Positief toch? Dan moet het wel goed zijn![]()
Ik vind het verschrikkelijk trouwens. Ook dat nog wannabe.
Ik kijk Humberto, komt zometeen iets over de Nationale Sekstest, misschien zie ik nog goede tips.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te kijken verder natuurlijk.
Sophie Hildebrand met haar lange vinger is nu lijken aan het verbranden op 3.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto, komt zometeen iets over de Nationale Sekstest, misschien zie ik nog goede tips.
Ja, waarom is dat alleen voor gehandicapten? Hebben wij geen recht op een eerste levensbehoefte?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Evertjan het volgende:
Gaat vanavond over seksverzorgers een herkenbaar onderwerp voor veel Fokkers
AZC's gaan voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat alleen voor gehandicapten? Hebben wij geen recht op een eerste levensbehoefte?
Lekker je PGB of Wajong eraan opmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat alleen voor gehandicapten? Hebben wij geen recht op een eerste levensbehoefte?
Idd dan zou iedereen dronken zijn die een likeurbonbon op heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Een alcohollucht is nog niet dronken zijn, Petertje.
In ons Mokum is iedereen lief voor elkaarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Aanrandingen kunnen niet plaatsvinden in Amsterdam. Wat een onzin. Zelfs als de kans klein is, kan het hier ook gebeuren.
ja, iets voor Morta dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is daar 'Meer voor transgenders'?
Daar moet je preventief ruimen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Op sommige scholen heeft preventie geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |