Ik gebruik mijn nickname niet omdat ik er fan van ben. Maar om er de draak mee te steken. Tis Oppassen dat jij het allemaal niet te serieus gaat nemen.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Pdiddy is pas echte rotzooi en moet verboden worden.
Whaaaa....hahahahahahahahaha...quote:Op maandag 26 juli 2004 15:52 schreef Duritz het volgende:
Oppassen is hét bewijs dat Nederlanders wel degelijk over verfijnde humor beschikken.
Hehequote:Op maandag 2 augustus 2004 03:52 schreef Pdiddy het volgende:
[..]
Whaaaa....hahahahahahahahaha...![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 03:52 schreef Pdiddy het volgende:
[..]
Whaaaa....hahahahahahahahaha...![]()
quote:Afl.: Geweld.
Victor en Simone zijn uitgenodigd voor een gemaskerd bal; natuurlijk volgen prompt de nodige ruzies over wat ze aan moeten trekken. Ook Anna en Rik gaan een avondje stappen. Als iedereen de deur uit is kunnen Henry en Willem eindelijk aan hun schaakpartij beginnen. Maar van een rustig potje schaken is geen sprake!!
Dat komt nooit goed met dat potje schaak, want er kome natuurlijk nog allerlei verwikkelinge bij, ik moet nu al lachen, leer mij ze kennen die opa's en die gekke familie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:26 schreef pberends het volgende:
Vanavond:
[..]
Spannend jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:32 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
Dat komt nooit goed met dat potje schaak, want er kome natuurlijk nog allerlei verwikkelinge bij, ik moet nu al lachen, leer mij ze kennen die opa's en die gekke familie.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:32 schreef Mxyzptlk het volgende:
Ik heb ook alvast gegluurd naar de aflevering van morgen.
Maar ik zeg lekker niks nog.![]()
quote:Afl.: Liefdesbaby.
Bij Simone komen weer moedergevoelens boven als ze de baby van een collega ziet. Het lijkt haar enig om nog een kind te krijgen. Wanneer ze 's ochtends haar idee aan de rest van de familie vertelt, weten deze niet wat ze horen, maar al gauw raakt iedereen enthousiast bij de gedachte weer een baby in huis te hebben.
fuck, ik had gehoopt dat ik hem mocht plaatsen vandaag, maar ik was te traag.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Plaats 'm voor morgen maar, anders doe ik dat morgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:45 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
fuck, ik had gehoopt dat ik hem mocht plaatsen vandaag, maar ik was te traag.![]()
Het is tien jaar oud manquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:37 schreef Samson het volgende:
Ik keek t vroeger nooit, maar nu paar keer wat stukjes gezien, is dit werkelijk als leuke humor bedoeld? het is echt zonder overdrijven het meest oubollige gezever dat ik ooit heb mogen aanschouwen, wat een baggerserie, het is gewoon allemaal te braaf en te netjes, niet dat een serie ordinair moet zijn, maar een beetje wat gewaagder zou toch wel mogen. Maar ja, zullen zat mensen zijn die t leuk vinden...![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Plaats 'm voor morgen maar, anders doe ik dat morgen.
Vergeet niet dat public relations een heel luxe en modern woord was in '94quote:Afl.: Public relations.
Harry's Hap loopt niet zo goed en Rik besluit de PR voor Harry te gaan doen. Wanneer Opa Willem een antiek muntje in de tuin vindt, beginnen de ideeën van Rik vorm te krijgen. Ook Victor wil, als europarlementatiër, meer in de publiciteit. Henry kent de juiste man met allerlei ideeën om het imago van Victor op te vijzelen. Als de volgende morgen de krant verschijnt, blijkt de aanpak van Rik meer succes te hebben opgeleverd...
Het was 1995, we zijn inmiddels een seizoen verder...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:21 schreef pberends het volgende:
Vergeet niet dat public relations een heel luxe en modern woord was in '94
Tien jaar geleden had ik het ook oubollige bagger gevondenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is tien jaar oud man
Tien jaar is langer dan je denkt hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Tien jaar geleden had ik het ook oubollige bagger gevonden![]()
Ow ja, dus het was weer een wat minder modernere termquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het was 1995, we zijn inmiddels een seizoen verder...
blijkbaar, ik vind 10 jaar zelf niet zo langquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tien jaar is langer dan je denkt hoor
Oh hey, mag dat ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Plaats 'm voor morgen maar, anders doe ik dat morgen.
Overigens één van de beter afleveringen deze. Als Anna een pesthumeur heeft, berg je dan maar.quote:Afl: De rat.
Oppassen!!!
Nederlandse (NL) comedyserie. Met: Coen Flink, Ben Hulsman, Matijs Jansen, Hans Hoes, Marieke van der Pol e.a. Afl.: De rat. Na een avondje stappen nodigt Rik, Louise uit om nog wat te drinken en maakt hij met het nodige lawaai de hele familie wakker. Anna is in een pesthumeur en laat dit duidelijk blijken. Als er een rat in de tuin wordt ontdekt, wil Opa Willem deze met bestrijdingsmiddelen vergifigen, dit tot grote woede van Anna. Harry komt met een oplossing voor dit probleem. Anna heeft inmiddels ruzie met iedereen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet de video maar op scherp zou ik zeggen.hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:07 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
Oh hey, mag dat ook?
*schraapt keel *
Morgen dus:
[..]
Overigens één van de beter afleveringen deze. Als Anna een pesthumeur heeft, berg je dan maar.Anna is ook van GroenLinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet de video maar op scherp zou ik zeggen.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Afl. 98: Uit een ver verleden
Op een feest van Simone d'r werk, waar de hele familie voor uitgenodigd is, wordt Opa Henry geconfronteerd met een oude liefde en verlaat ongemerkt de zaal. Hij staat in twijfel of hij Simone iets over deze liefde moet vertellen. Opa Willem is van mening dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen en dat Henry de zaak moet laten rusten. Anna is een beetje in de war over haar gevoelens voor Rob.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |