Wel leuk om te zien inderdaad, ik zag laatst een hele jonge Angela Schijf!quote:Op maandag 12 juli 2004 17:34 schreef pberends het volgende:
De herhalingen zijn top, vanavond weer om 20.00 op ned 3elke werkdag
Oppassen! is van de VARA he?quote:Op maandag 12 juli 2004 23:11 schreef pberends het volgende:
Het ging vanavond over politiek![]()
![]()
Omdat het herhalingen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:46 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
Boutserie, altijd al geweest. Het ging gewoon helemaal nergens over ja een stelletje kakkers die de hele tijd in de keuken zitten en door mekaar heen kakelen zonder dat het ergens naartoe gaat.
Bijkomende ergernis is die jaren 90 look/sfeer die nu toch echt begint op te vallen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oppassen! is van de VARA he?.
quote:Oppassen!!! (VARA)
20:00 - 20:28 Comedy
Afl: Henry's uitstapje.
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: Henry's uitstapje. Harry moet er nog aan wennen dat Nicole een keer per week het huishouden doet in huize Bol-Buys. Hij moet nu zelf zijn lunch klaarmaken. Ook Opa Henry heeft het er moeilijk mee, vooral als Nicole zijn kamer wil gaan schoonmaken. Ze mag van hem niets aanraken. Opa Henry gaat even met Does een paar boodschappen doen! Het is echter niet zo makkelijk om een geschikte parkeerplaats te vinden.
Rolverdeling: Henry Buys: Coen Flink. Willem Bol: Ben Hulsman. Rik Bol: Matijs Jansen. Simone Bol: Marieke van der Pol. Victor Bol: Hans Hoes e.a.
quote:Oppassen!!! (VARA)
20:03 - 20:33 Comedy
Afl: Het interview.
Nederlandse (NL) comedyserie. Met: Coen Flink, Ben Hulsman, Matijs Jansen, Hans Hoes, Marieke van der Pol e.a. Afl.: Het interview. Simone vindt dat ze Victor te weinig ziet, daarom gaan ze gezellig samen uit eten. Simone heeft 's middags nog wel een interview voor de tv. Harry wil samen met Nicole een patatkraam beginnen maar Nicole vindt dit niet zo'n goed idee. Wanneer Simone in het restaurant komt en aan Victor vertelt dat het interview over 'dat ingeslapen zooitje in Brussel' ging, komt er van het gezellige etentje weinig terecht!
*is zich bewust maar ergert zich er daarom niet minder om. 90's zijn 90's*quote:Omdat het herhalingen zijn ?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:19 schreef IsaacD het volgende:
Haha dit is zo slecht dat het weer leuk wordt. Vroeger keken we dit altijd. Vroegah, toen alles nog lekker huiselijk en knullig was. Gaaf hoor. Ik herinnerde me nog wel dat mijn broertje en ik het destijds hadden over wat nu eigenlijk typisch 90 was. Ik bedoel als iets jaren 70 of 80 was haalden we dat er zo uit; maar 90? Nu ik oppassen terug zie merk ik maar al te goed die typische 90 sfeer
quote:Afl: Muizenissen.
Anna komt met drie vrienden in actie tegen de vivisectie. Ze hangen een groot spandoek op een parfumfabriekje. Twee van haar vrienden bevrijden daarbij een aantal witte muizen uit het laboratorium. Natuurlijk wordt Anna met de verzorging van de beestjes belast. Wanneer de opa's de volgende dag in de krant lezen dat er door een actie bij een parfumfabriek voor tienduizenden guldens schade is aangericht, reageert Anna wel erg vreemd. Als de opa's dan ook nog eens witte muizen door de kamer van Anna zien rennen krijgen ze argwaan.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:34 schreef nietzman het volgende:
Die aflevering waarin ze allemaal doodgaan was echt top.
quote:Afl: Het dilemma.
Simone besluit een tijdje te stoppen met toneelspelen. Ze is de laatste jaren maar weinig thuis geweest en voor je het weet zijn de kinderen het huis uit. Natuurlijk gaat ze zich ook met het huishouden bemoeien, maar vinden de anderen dit wel een goed idee?
quote:Afl.: Pizza
Sophia Loren. Simone vindt dat ze Victor te weinig ziet, daarom gaan ze gezellig samen uit eten.Simone heeft 's middags nog wel een interview voor de tv. Harry wil samen met Nicole een patatkraam beginnen, maar Nicole vindt dit niet zo'n goed idee. Wanneer Simone in het restaurant komt en aan Victor vertelt dat het interview over 'dat ingeslapen zooitje in Brussel' ging, komt er van het gezellige etentje weinig terecht!
Welke geniale scriptschrijver verzint die plot-ontwikkelingenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Na een weekend afzien is het vanavond weer zover:
[..]
Morgen komt tante Tip eindelijk weer is aan de beurt:quote:Op maandag 19 juli 2004 20:20 schreef zakjapannertje het volgende:
jeugdsentiment
quote:Afl.: Tante Tip bedreigd.
Plotseling staat tante Tip voor de deur. Ze heeft al bijna een week last van een gluurder en dat op haar leeftijd. Ze is doodsbang en wil bij de familie Bol-Buys komen logeren. Harry en Opa Willem gaan wel even poolshoogte nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |