Voor het uiten van een policor mening natuurlijk. Vrijheid van meningsuiting geld alleen voor rechts populistische meningenquote:
quote:
Kortom het perfecte profiel voor een populistisch politicus.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, worden veel dingen over hem gezegd. Bijv. dat-ie niet in staat was om normale vriendschappen aan te gaan. Alleen Speer kwam een beetje in de buurt van wat je vriendschap zou kunnen noemen. Verder verveelde hij heel zijn gezelschap in de Berghof tot diep in de nacht met lange saaie monologen, die werkelijkwaar over ieder onderwerp konden gaan, want Hitler dacht uiteraard overal verstand van te hebben. Maar menig universitair opgeleid persoon in dat gezelschap bemerkte wel dat zijn kennis in feite flinterdun was. Alsof hij in de Quest een artikel over het heelal had gelezen, zeg maar, en dan met de air van een sterrenkundige allerlei wilde theorieën ging propageren. Voorts hield hij erg veel van zogenaamde Schadenfreude. Hij kwam niet meer bij (van zichzelf) als hij een stoel wegtrok vlak voordat een chauffeur ging zitten. Overigens met de mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf kon hij het beste opschieten. Dit lijkt natuurlijk wel sympathiek, maar sommige commentaren gaan zover om te beweren dat zijn psyche ook het meest nog overeen kwam met de psyche van mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf en opleidingsniveau. Een zeker ressentiment tov universitair opgeleide medemensen was hem idd ook net vreemd. Daarom ook heeft-ie zoveel totale onbenullen benoemd tot professor. Voorbeeld zijn persoonlijke fotograaf Hoffmann. Deze man bracht hem trouwens in contact met zijn grote liefde Eva Braun, zij werkte bij Hoffman als assistente. Braun was niet onintelligent, maar zeker geen hoogvliegster, volgens getuigen. Enfin wat ik wil zeggen, er is veel over hem gezegd dus...
Nee, ik vecht voor behoud van mijn waarden. Een van mijn waarden is dat Schengen gehandhaafd moet worden. De opkomst van de PVV vormt een grote bedreiging voor Nederland, de mensheid en mijn waarden en hier strijd ik tegen.quote:
quote:
Prima die Hitler vergelijking, vast weer goed voor wat extra zetels voor de PVV dan wel te verstaanquote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gewoon vrijheid van meningsuiting, net zoals "minder minder minder".
Dat staat vrijwel lijnrecht tegenover de uitspraken van (onder andere) een aantal NSDAP-top leden ten tijde van de Neurenberg omtrent Hitler's intelligentie, zie hier. Het Ian Keshew zelf ook beschrijft is de hoeveelheid (on)bewust foutieve informatie over Hitler ontzettend groot en dankzij de manier hoe wij nu naar hem kijken blijven voor de negatieve omschrijvingen hangen. Natuurlijk, het is de NSDAP top, maar vrijwel niemand stond meer achter Hitler tijdens de laatste dagen van de oorlog.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, worden veel dingen over hem gezegd. Bijv. dat-ie niet in staat was om normale vriendschappen aan te gaan. Alleen Speer kwam een beetje in de buurt van wat je vriendschap zou kunnen noemen. Verder verveelde hij heel zijn gezelschap in de Berghof tot diep in de nacht met lange saaie monologen, die werkelijkwaar over ieder onderwerp konden gaan, want Hitler dacht uiteraard overal verstand van te hebben. Maar menig universitair opgeleid persoon in dat gezelschap bemerkte wel dat zijn kennis in feite flinterdun was. Alsof hij in de Quest een artikel over het heelal had gelezen, zeg maar, en dan met de air van een sterrenkundige allerlei wilde theorieën ging propageren. Voorts hield hij erg veel van zogenaamde Schadenfreude. Hij kwam niet meer bij (van zichzelf) als hij een stoel wegtrok vlak voordat een chauffeur ging zitten. Overigens met de mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf kon hij het beste opschieten. Dit lijkt natuurlijk wel sympathiek, maar sommige commentaren gaan zover om te beweren dat zijn psyche ook het meest nog overeen kwam met de psyche van mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf en opleidingsniveau. Een zeker ressentiment tov universitair opgeleide medemensen was hem idd ook net vreemd. Daarom ook heeft-ie zoveel totale onbenullen benoemd tot professor. Voorbeeld zijn persoonlijke fotograaf Hoffmann. Deze man bracht hem trouwens in contact met zijn grote liefde Eva Braun, zij werkte bij Hoffman als assistente. Braun was niet onintelligent, maar zeker geen hoogvliegster, volgens getuigen. Enfin wat ik wil zeggen, er is veel over hem gezegd dus...
Wow. Wat een grootse waarden heb jij dan. Schengen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Nee, ik vecht voor behoud van mijn waarden. Een van mijn waarden is dat Schengen gehandhaafd moet worden. De opkomst van de PVV vormt een grote bedreiging voor Nederland, de mensheid en mijn waarden en hier strijd ik tegen.
En dus keur je de liquidatie van een politicus goed?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:28 schreef Berk-24 het volgende:
Die SP-raadslid heeft gewoon gelijk, mensen zien niet in welk gevaar Wilders vormt voor Nederland en voor de mensheid.
Weet je waar ik me erg tegen irriteer? Mensen die al de problemen proberen te ontkennen. Mensen zoals jij.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Nee, ik vecht voor behoud van mijn waarden. Een van mijn waarden is dat Schengen gehandhaafd moet worden. De opkomst van de PVV vormt een grote bedreiging voor Nederland, de mensheid en mijn waarden en hier strijd ik tegen.
Mensen met Hitler vergelijken is wel wat anders dan ''minder minder minder''quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geert Wilders gaat nooit aan de macht komen, juist omdat het grootste deel van Nederland het gevaar inziet van deze clown.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:30 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is alleen een beetje ongelukkig tot een einde gekomen, maar mensen moeten het gevaar van dit soort mensen inzien voordat ze aan de macht komen.
Ja, er is een probleem is Nederland: de populariteit van de PVV en de inpopulariteit van linkse partijen als de PvdA, GroenLinks en SP. Allemaal de oorzaak van de individualisering van de maatschappij.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je waar ik me erg tegen irriteer? Mensen die al de problemen proberen te ontkennen. Mensen zoals jij.
Waarom staat GW dan met 41 zetels in de peilingen?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geert Wilders gaat nooit aan de macht komen, juist omdat het grootste deel van Nederland het gevaar inziet van deze clown.
Wilders vergelijkt de Pvda ook steeds met Hitler via een islam u-bocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mensen met Hitler vergelijken is wel wat anders dan ''minder minder minder''
Probeer maar eens Roemer met Hitler te vergelijken, zou hij ook even zeggen vrijheid van meningsuiting?
Peilingen moet je nu niet geloven. Wanneer dichtbij een verkiezingen je zulke hoge peilingen haalt. Reken dan maar op dat de PVV zeker gaat winnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Waarom staat GW dan met 41 zetels in de peilingen?
Klopt. Echter meen ik me te herinneren dat hiervoor ook aangiften zijn gedaan. Zo veel zelfs dat de politie voorgedrukte exemplaren klaar had liggen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik kan wel een heel makkelijke vergelijking maken maar ik verlaag me niet tot het niveau van een SP politica.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Waarom staat GW dan met 41 zetels in de peilingen?
Tja, had je ook wat anders verwacht van Wilders?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wilders vergelijkt de Pvda ook steeds met Hitler via een islam u-bocht.
Ik vind "minder, minder, minder" een veel extreme uitspraak dan een vergelijking van twee politici die opvallend veel kenmerken delen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mensen met Hitler vergelijken is wel wat anders dan ''minder minder minder''
Probeer maar eens Roemer met Hitler te vergelijken, zou hij ook even zeggen vrijheid van meningsuiting?
De enige manier om die peilingen nog omlaag te krijgen is door de vluchtelingenstroom in te dammen. En dat zie ik voor de Tweede Kamerverkiezingen nog niet gebeuren.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Peilingen moet je nu niet geloven. Wanneer dichtbij een verkiezingen je zulke hoge peilingen haalt. Reken dan maar op dat de PVV zeker gaat winnen.
Laat jezelf even nakijken aub. Wanneer je een gewone Nederlandse politicus wilt vergelijken met een massa oorlogmisdadiger.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik vind "minder, minder, minder" een veel extreme uitspraak dan een vergelijking van twee politici die opvallend veel kenmerken delen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |