abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159013383
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Vervolgd voor wat precies?
Voor het uiten van een policor mening natuurlijk. Vrijheid van meningsuiting geld alleen voor rechts populistische meningen *O*
  maandag 11 januari 2016 @ 14:34:16 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159013390
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:50 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- treffend.
Ik hoop dat die Sp'er ook weet dat het communisme méér doden op zijn geweten heeft dan elke andere staatsvorm dan ook. Marijnissen heeft zelfs wel eens gezegd dat de SP communisme graag als staatsvorm ziet dus daarom: treffend plaatje.

Nog véél treffender dan Wilders met Hitler vergelijken wat echt onzin is. Problemen benoemen is niet hetzelfde als bevolkingsgroepen over 1 kam scheren. En als statistisch blijkt dat bepaalde bevolkingsgroepen nou eenmaal vaker crimineel en agressief zijn en bovengemiddeld vaak niet willen intergreren dan mag dat óók benoemd worden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 11 januari 2016 @ 14:34:17 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_159013392
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, worden veel dingen over hem gezegd. Bijv. dat-ie niet in staat was om normale vriendschappen aan te gaan. Alleen Speer kwam een beetje in de buurt van wat je vriendschap zou kunnen noemen. Verder verveelde hij heel zijn gezelschap in de Berghof tot diep in de nacht met lange saaie monologen, die werkelijkwaar over ieder onderwerp konden gaan, want Hitler dacht uiteraard overal verstand van te hebben. Maar menig universitair opgeleid persoon in dat gezelschap bemerkte wel dat zijn kennis in feite flinterdun was. Alsof hij in de Quest een artikel over het heelal had gelezen, zeg maar, en dan met de air van een sterrenkundige allerlei wilde theorieën ging propageren. Voorts hield hij erg veel van zogenaamde Schadenfreude. Hij kwam niet meer bij (van zichzelf) als hij een stoel wegtrok vlak voordat een chauffeur ging zitten. Overigens met de mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf kon hij het beste opschieten. Dit lijkt natuurlijk wel sympathiek, maar sommige commentaren gaan zover om te beweren dat zijn psyche ook het meest nog overeen kwam met de psyche van mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf en opleidingsniveau. Een zeker ressentiment tov universitair opgeleide medemensen was hem idd ook net vreemd. Daarom ook heeft-ie zoveel totale onbenullen benoemd tot professor. Voorbeeld zijn persoonlijke fotograaf Hoffmann. Deze man bracht hem trouwens in contact met zijn grote liefde Eva Braun, zij werkte bij Hoffman als assistente. Braun was niet onintelligent, maar zeker geen hoogvliegster, volgens getuigen. Enfin wat ik wil zeggen, er is veel over hem gezegd dus...
Kortom het perfecte profiel voor een populistisch politicus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_159013399
Gewoon vrijheid van meningsuiting, net zoals "minder minder minder".
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_159013407
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Jij bent echt ziek :N
Nee, ik vecht voor behoud van mijn waarden. Een van mijn waarden is dat Schengen gehandhaafd moet worden. De opkomst van de PVV vormt een grote bedreiging voor Nederland, de mensheid en mijn waarden en hier strijd ik tegen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:35:34 #106
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159013427
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:25 schreef Hexagon het volgende:
Geert willen
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159013437
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Prima die Hitler vergelijking, vast weer goed voor wat extra zetels voor de PVV dan wel te verstaan :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:35:57 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159013438
die ene heb een snor!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159013439
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, worden veel dingen over hem gezegd. Bijv. dat-ie niet in staat was om normale vriendschappen aan te gaan. Alleen Speer kwam een beetje in de buurt van wat je vriendschap zou kunnen noemen. Verder verveelde hij heel zijn gezelschap in de Berghof tot diep in de nacht met lange saaie monologen, die werkelijkwaar over ieder onderwerp konden gaan, want Hitler dacht uiteraard overal verstand van te hebben. Maar menig universitair opgeleid persoon in dat gezelschap bemerkte wel dat zijn kennis in feite flinterdun was. Alsof hij in de Quest een artikel over het heelal had gelezen, zeg maar, en dan met de air van een sterrenkundige allerlei wilde theorieën ging propageren. Voorts hield hij erg veel van zogenaamde Schadenfreude. Hij kwam niet meer bij (van zichzelf) als hij een stoel wegtrok vlak voordat een chauffeur ging zitten. Overigens met de mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf kon hij het beste opschieten. Dit lijkt natuurlijk wel sympathiek, maar sommige commentaren gaan zover om te beweren dat zijn psyche ook het meest nog overeen kwam met de psyche van mensen van betrekkelijk eenvoudige komaf en opleidingsniveau. Een zeker ressentiment tov universitair opgeleide medemensen was hem idd ook net vreemd. Daarom ook heeft-ie zoveel totale onbenullen benoemd tot professor. Voorbeeld zijn persoonlijke fotograaf Hoffmann. Deze man bracht hem trouwens in contact met zijn grote liefde Eva Braun, zij werkte bij Hoffman als assistente. Braun was niet onintelligent, maar zeker geen hoogvliegster, volgens getuigen. Enfin wat ik wil zeggen, er is veel over hem gezegd dus...
Dat staat vrijwel lijnrecht tegenover de uitspraken van (onder andere) een aantal NSDAP-top leden ten tijde van de Neurenberg omtrent Hitler's intelligentie, zie hier. Het Ian Keshew zelf ook beschrijft is de hoeveelheid (on)bewust foutieve informatie over Hitler ontzettend groot en dankzij de manier hoe wij nu naar hem kijken blijven voor de negatieve omschrijvingen hangen. Natuurlijk, het is de NSDAP top, maar vrijwel niemand stond meer achter Hitler tijdens de laatste dagen van de oorlog.

Hjalmar Schacht: "He read an enormous amount and acquired a wide knowledge. He juggled with that knowledge in a masterly manner in all debates, discussions and speeches. He was undoubtedly a man of genius in certain respects. He had sudden ideas of which nobody else had thought and which were at times useful in solving great difficulties, sometimes with astounding simplicity, sometimes, however, with equally astounding brutality. He was a mass psychologist of really diabolical genius...I believe that originally he was not filled only with evil desires; originally, no doubt, he believed he was aiming at good, but gradually he himself fell victim to the same spell which he exercised over the masses...He was a man of unbending energy and of a will-power which overcame all obstacles...Only those two characteristics - mass psychology and his energy and will-power - explain that Hitler was able to rally up to 40 per cent, and later almost 50 per cent, of the German people behind him."

Hitler had de trekken van een goed functionerend psychopaat; intelligent, zeer sterk inschattend en rationeel vermogen, psychologisch en manipulatief zeer vaardig maar moeite met zelfreflectie zeker nadat deze, tot aan het begin van het falen van Operatie Barbarossa nauwelijks in twijfel gebracht werd. Dat leidde ook het het niet meer uit handen willen geven van controle, doordat deze mensen juist de neiging tot hebben dit tot in het absolute te willen hebben. In tegenstelling tot Stalin bijvoorbeeld welke de legerleiding na de enorme nederlaag bij Kiev in 1941 uit handen wist te geven maar hierdoor louter meer paranoia werd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eufonie op 11-01-2016 14:42:06 ]
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159013449
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Nee, ik vecht voor behoud van mijn waarden. Een van mijn waarden is dat Schengen gehandhaafd moet worden. De opkomst van de PVV vormt een grote bedreiging voor Nederland, de mensheid en mijn waarden en hier strijd ik tegen.
Wow. Wat een grootse waarden heb jij dan. Schengen.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:36:35 #111
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159013458
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:28 schreef Berk-24 het volgende:
Die SP-raadslid heeft gewoon gelijk, mensen zien niet in welk gevaar Wilders vormt voor Nederland en voor de mensheid.
En dus keur je de liquidatie van een politicus goed?
Zo ja, dan ben je eigenlijk nog erger dan "dit soort mensen" aangezien ik deze personen nooit positief heb horen spreken over het vermoorden van mensen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 11-01-2016 14:42:13 ]
pi_159013466
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Weet je waar ik me erg tegen irriteer? Mensen die al de problemen proberen te ontkennen. Mensen zoals jij.
pi_159013487
quote:
Mensen met Hitler vergelijken is wel wat anders dan ''minder minder minder''

Probeer maar eens Roemer met Hitler te vergelijken, zou hij ook even zeggen vrijheid van meningsuiting?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 14:38:01 ]
pi_159013489
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:30 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Pim Fortuyn is alleen een beetje ongelukkig tot een einde gekomen, maar mensen moeten het gevaar van dit soort mensen inzien voordat ze aan de macht komen.
Geert Wilders gaat nooit aan de macht komen, juist omdat het grootste deel van Nederland het gevaar inziet van deze clown.
pi_159013512
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Weet je waar ik me erg tegen irriteer? Mensen die al de problemen proberen te ontkennen. Mensen zoals jij.
Ja, er is een probleem is Nederland: de populariteit van de PVV en de inpopulariteit van linkse partijen als de PvdA, GroenLinks en SP. Allemaal de oorzaak van de individualisering van de maatschappij.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_159013527
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Stranger het volgende:

[..]

Geert Wilders gaat nooit aan de macht komen, juist omdat het grootste deel van Nederland het gevaar inziet van deze clown.
Waarom staat GW dan met 41 zetels in de peilingen?
  maandag 11 januari 2016 @ 14:40:04 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_159013555
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Probeer maar eens Roemer met Hitler te vergelijken, zou hij ook even zeggen vrijheid van meningsuiting?
Wilders vergelijkt de Pvda ook steeds met Hitler via een islam u-bocht.
pi_159013570
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Peilingen moet je nu niet geloven. Wanneer dichtbij een verkiezingen je zulke hoge peilingen haalt. Reken dan maar op dat de PVV zeker gaat winnen.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:40:56 #119
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159013590
quote:
Klopt. Echter meen ik me te herinneren dat hiervoor ook aangiften zijn gedaan. Zo veel zelfs dat de politie voorgedrukte exemplaren klaar had liggen.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:41:21 #120
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159013605
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik kan wel een heel makkelijke vergelijking maken maar ik verlaag me niet tot het niveau van een SP politica.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_159013613
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wilders vergelijkt de Pvda ook steeds met Hitler via een islam u-bocht.
Tja, had je ook wat anders verwacht van Wilders? _O-

Ik heb geen van beide eerlijk gezegd. Maar ik ben links zo spuugzat.
pi_159013638
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik vind "minder, minder, minder" een veel extreme uitspraak dan een vergelijking van twee politici die opvallend veel kenmerken delen.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:42:46 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_159013654
Maar waar maken jullie je nou druk om? Geert vergelijkt iedere dag mensen met Hitler.
pi_159013662
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Peilingen moet je nu niet geloven. Wanneer dichtbij een verkiezingen je zulke hoge peilingen haalt. Reken dan maar op dat de PVV zeker gaat winnen.
De enige manier om die peilingen nog omlaag te krijgen is door de vluchtelingenstroom in te dammen. En dat zie ik voor de Tweede Kamerverkiezingen nog niet gebeuren.
pi_159013684
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik vind "minder, minder, minder" een veel extreme uitspraak dan een vergelijking van twee politici die opvallend veel kenmerken delen.
Laat jezelf even nakijken aub. Wanneer je een gewone Nederlandse politicus wilt vergelijken met een massa oorlogmisdadiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')