Ik dacht net al idd toen men het over politiek had, dat ik vandaag een cringeworthy ding had gelezen over PvdA. Deze was het idd. Echt idioot dat soort ideeën. Maarja alsof iemand de PvdA nog serieus namquote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef JaqenHghar het volgende:
PvdA: verplicht aantal vrouwen in bedrijfstop
Hahahahahaha PvdA
Ufffff.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
https://i.instagram.com/allakhverdyan.anga/
Wow
ffsquote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef JaqenHghar het volgende:
Hahahahahaha PvdA
Ik heb die onzin nog nooit gesnapt. Waarom zou je daar per sé vrouwen willen hebben. Als je een functie hebt openstaan neem je toch iemand die die functie het beste kan invullen? Als dat een man is neem je een man, en als dat een vrouw is neem je een vrouw.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef JaqenHghar het volgende:
Hahahahahaha PvdA
nou ik vind het wel goed want mannen zijn natuurlijk altijd beter dus dan komen er geen vrouwen op topfunctiesquote:Op maandag 11 januari 2016 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb die onzin nog nooit gesnapt. Waarom zou je daar per sé vrouwen willen hebben. Als je een functie hebt openstaan neem je toch iemand die die functie het beste kan invullen? Als dat een man is neem je een man, en als dat een vrouw is neem je een vrouw.
Wat de grote k heeft geslacht daarmee te maken. :S
Rand Paul 2016!quote:Op maandag 11 januari 2016 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat maakt hem niet minder idioot. In de VS zijn alle kandidaten voor deze verkiezingen echt gigantische idioten. Hillary, Ben Carson, Bush etc. echt joh. De enige kandidaat die me enigszins hoop geeft is Bernie Sanders.
Ja. Mag ik vragen als je meer wilt horen?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
echt stoer om als lifter neer te kijken op basic fit
dat laat zien dat je super hardcore bent
heb je nog verhalen over hoe je andere mensen bro's noemt en ook daarop neerkijkt???
Welkom in 2016, waar niemand meer geld over heeft voor iets fatsoenlijks (idem Brainwash kappers, all-you-can-eat vreetschuren, Primark etc).quote:Op maandag 11 januari 2016 17:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Godver, ga je midden in de stad wonen, zijn er nog alleen Basic Fits op fietsafstand.
beter gamen dan je toverfluit op fok te postenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:03 schreef Questular het volgende:
Game haters zijn de soort mensen die bij Super Mario 3 te dom waren om de toverfluiten te krijgen
Ik heb al een toverfluit; hoef ik geen Super Mario voor te spelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:03 schreef Questular het volgende:
Game haters zijn de soort mensen die bij Super Mario 3 te dom waren om de toverfluiten te krijgen
Ja tot je eens naar een ander land gaat, dan valt het allemaal wel mee in Nederland.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:10 schreef Faeroer het volgende:
Terug van de tietfysio, moet nu een foto in het ziekenhuis laten maken want hij begrijpt het niet meer.Wtf
Wat een kaolozorg in NL. Krijg niemand meer een opleiding ofzo
so truequote:Op maandag 11 januari 2016 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja tot je eens naar een ander land gaat, dan valt het allemaal wel mee in Nederland.
hahahquote:Op maandag 11 januari 2016 18:19 schreef seto het volgende:
komt allemaal goed faeroer we krijgen allemaal toekomstige artsen binnen uit syrie en omgeving
Je hebt ook nog nooit op een fatsoenlijke Belgische snelweg geredenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
In België nog nooit een slechte arts of fysio gehad, en het kost ook nog eens geen drol.
Voor 100 euro een heel jaar basiszorgverzekering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |