Is dat niet te snel met een nieuwe inwoner ?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zij zal de nieuwe rechterhand worden van Ivan
Klopt, maar ik vind haar in de loop van de tijd steeds erger geworden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat karakter zal dan toch wel zo geweest zijn?
Vond haar de eerste week al niks en dat is nooit meer veranderd.
Hmm eerder zijn handler.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Do is vooral haar eigen valkuilquote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Do nog weleens een valkuil voor Bas kan gaan worden
Ik denk dat Ivan flink wat macht kwijt is, zeker als Waaif zometeen weg is.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij kan van Wim altijd nog een Wilma makenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivan flink wat macht kwijt is, zeker als Waaif zometeen weg is.
Ik heb Waaif de eerste maanden best leuk gevonden...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ivan kan wel inpakken, vooral na die media hype rondom hem.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Raskolnikow het volgende:
dat zag je ook met laub,en die was toen ook snel wegquote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik denk dat een woedeaanval heel snel zal komen bij Ivan.En dan richting Cees.En misschien wel in het eerste centraal.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Yep.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat zag je ook met laub,en die was toen ook snel weg
Ik denk dat Floor al het hele weekend aan het overwerken isquote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ivan kan wel inpakken, vooral na die media hype rondom hem.
Ik wil ze geen van beiden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm dan hoop ik dat Vic wint.
Ja, daarom is het ook zo vreemd. Hij vroeg haar na een week al advies over wie hij naar huis moest sturen, dat sloeg nergens opquote:Op maandag 11 januari 2016 11:30 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is dat niet te snel met een nieuwe inwoner ?
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivan zich niet eens meer boos durft te laten na alles wat er gebeurd is.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik denk dat een woedeaanval heel snel zal komen bij Ivan.En dan richting Cees.En misschien wel in het eerste centraal.
of Bas met z,n caravanquote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik denk dat een woedeaanval heel snel zal komen bij Ivan.En dan richting Cees.En misschien wel in het eerste centraal.
Eens, vond haar zelfspot en sarcasme leuk.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds leuk, denk ik, alleen een lange tijd in dat hol, maakt je knettergek! Orders en tegen orders van de Febo, niet precies weten wanneer het "spel" is en wanneer niet, er is niet voor niets een Pablo beschikbaar voor de "spelers"
ze komt uit Twente dan, maar is echt Zeeuws meisje hoor, ook voor gasten daar, alles moest goedkoper dan goedkoop, sausjes uit zo een zakje, dat deed ik toen ik vroeger een feestje gaf in mn tienerjaren, als je daar op visite komt................. kan je een biertje krijgen en zo een grote vreetbak met chips, en dan is het klaar, en om 11 uur gaat het licht uit, kan je oprotten. Want dan is het tijd om haar vent te zeggen dat hij geen seks mag, want hij heeft teveel aandacht gehad voor je beste vriendin.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |