quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dan zit het er al lang in hoor . Benen wijd en gieten maar.
Mark .quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke vrouw de leiding overneemt...
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
servetten, kaarsenhouders, toiletrollen, 3 vorken en een mes, 6 lepels, zes nepgouden armbanden, een keukenklok, een bezem, 3 fotolijstjes, een afvalemmer, een stapel printpapier, en 4 batterijen
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke vrouw de leiding overneemt...
Hmm tussen wie?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Er gaat snel een machtsstrijd losbarsten denk ik.
Ivan ijslolliesquote:
Ramona/Vicquote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Hmm tussen wie?
Er zijn niet veel sterke vrouwen over...
Ik denk eerder dat er een groep LOL komt ...en een paar sikkeneurigen..
Ooh wacht dat hadden we al...
Dan had ik liever niets gehad als dat ik zou daar de poort uit moet lopen , afgebrand tot op het bot door haar eigen gedrag.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:28 schreef beequeen het volgende:
Waaif wilde er beter uitgaan dan ze erin kwam. Financieel bedoelt ze dan, haar karakter is er alleen maar verrotter op geworden.
Dat karakter zal dan toch wel zo geweest zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:28 schreef beequeen het volgende:
Waaif wilde er beter uitgaan dan ze erin kwam. Financieel bedoelt ze dan, haar karakter is er alleen maar verrotter op geworden.
Hij wil het door een graffiti artiest laten doenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beld Do nu een schilder ? Voor de caravan ?
Dat kun je toch zelf? Is toch ook leuk ?
( Alhoewel.. laat Bas het maar niet doen.. Baas Beach werd niet echt een visueel kunstwerk met zijn spuitbussen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |