SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Heeft ze dat ding nog meegenomen?Die pers wat er toen moest komen en die na 2 sapjes op de vide belande.quote:![]()
Ik vond haar het eerste half jaar ook wel een stoere dame. maar ze is zo zuur en betweterig geworden, ik vind haar nu vreselijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef lonneberga het volgende:
Ik heb haar zo lang leuk gevonden,en nu vier ik dat ze oprot![]()
Waaif perst citroenen met dr kut vandaar dat ze zo zuur kijkt"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ivan had het over een potje sperma wat hij mee zou geven. Zodat ze zwanger kon wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef DeNiAs het volgende:
Wat schrijft ze nu Lieve schat en iets met een potje ?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
gm kom net binnen vallen maar zoveel spullen als nicole nu mee naar huis neemt heeft nog niemand daar mee naar huis genomen![]()
Plekje lees ikquote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef DeNiAs het volgende:
Wat schrijft ze nu Lieve schat en iets met een potje ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze schrijft lau?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef DeNiAs het volgende:
Wat schrijft ze nu Lieve schat en iets met een potje ?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik ben zo benieuwd wat de sfeer gaat doen als Nicole vertrokken is..
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat blijft maar 48 uur goedquote:Op maandag 11 januari 2016 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ivan had het over een potje sperma wat hij mee zou geven. Zodat ze zwanger kon worden![]()
![]()
Dan zit het er al lang in hoor . Benen wijd en gieten maar.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ze is nog steeds leuk, denk ik, alleen een lange tijd in dat hol, maakt je knettergek! Orders en tegen orders van de Febo, niet precies weten wanneer het "spel" is en wanneer niet, er is niet voor niets een Pablo beschikbaar voor de "spelers"quote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef lonneberga het volgende:
Ik heb haar zo lang leuk gevonden,en nu vier ik dat ze oprot![]()
Ze hadden het net wel over een kindquote:Op maandag 11 januari 2016 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ivan had het over een potje sperma wat hij mee zou geven. Zodat ze zwanger kon worden![]()
Ik ben benieuwd welke vrouw de leiding overneemt...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat de sfeer gaat doen als Nicole vertrokken is..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
servetten, kaarsenhouders, toiletrollen, 3 vorken en een mes, 6 lepels, zes nepgouden armbanden, een keukenklok, een bezem, 3 fotolijstjes, een afvalemmer, een stapel printpapier, en 4 batterijenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kaas pers?
Afval pers?
Perzisch tapijt ?
Lastig..lastig..Make trouble not war![]()
Alleen maar vrede en vrolijkheid .quote:Op maandag 11 januari 2016 11:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat de sfeer gaat doen als Nicole vertrokken is..![]()
Er gaat snel een machtsstrijd losbarsten denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat de sfeer gaat doen als Nicole vertrokken is..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: