abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2016 @ 10:09:00 #1
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159006412
2016

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel
28 juli: Fien10
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Emelisse

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 14-01-2016 22:11:25 ]
  maandag 11 januari 2016 @ 10:09:20 #2
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159006417
Voor aanpassingen in de OP graag even DM/ quote.

Herhaling van de laatste post in vorige topic:

Vraagje: volgende week hebben wij de echo, en ja, het is hier echt een meisjes boom!
Leuk leuk leuk!
Nu ben ik super nieuwsgierig of wij dan wel een meisje of jongen krijgen.
Is hier iemand wel eens succesvol geweest om het zelf wel te weten maar de partner niet?
Hij mag ook niet weten dat ik het weet. >:)
Donderdag voor controle naar de VK, maar eens vragen hoe we dit kunnen organiseren.
Komt vast goed!

Oja, na 5 dagen eindelijk hoofdpijn vrij! *O*
  maandag 11 januari 2016 @ 10:15:37 #3
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159006520
Ik hoef nog even niet in de op, wacht de echo van volgende week even af.

Het lijkt me vooral best wel wat geregel, Knifty. Want valt het dan niet op als je alleen maar namen van het ene geslacht oppert en/of het opvallend vaak over "lief" of "stoer" hebt?
Ik zou mezelf in elk geval binnen een week verlullen, haha!

Wel spannend! Heb je een voorgevoel?
pi_159006534
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:09 schreef kniftyhooker het volgende:
Voor aanpassingen in de OP graag even DM/ quote.

Herhaling van de laatste post in vorige topic:

Vraagje: volgende week hebben wij de echo, en ja, het is hier echt een meisjes boom!
Leuk leuk leuk!
Nu ben ik super nieuwsgierig of wij dan wel een meisje of jongen krijgen.
Is hier iemand wel eens succesvol geweest om het zelf wel te weten maar de partner niet?
Hij mag ook niet weten dat ik het weet. >:)
Donderdag voor controle naar de VK, maar eens vragen hoe we dit kunnen organiseren.
Komt vast goed!

Oja, na 5 dagen eindelijk hoofdpijn vrij! *O*
Hij mag niet weten dat jij het weet?! Dus jij weet het dan 'stiekem'? Klinkt in mijn oren als een heel gezellig plan. :N
  maandag 11 januari 2016 @ 10:22:36 #5
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159006645
Ik twijfel er nog over, ben zooo nieuwsgierig, maarja, nog maar 5 maandjes en dan weten we het.
Hormonen he. 8)7
pi_159006691
kniftyhooker, dat lijkt mij ook heel lastig, het lijkt me al beter te doen als hij weet dat jij het weet, maar geheim houdt!

Ik heb vandaag de OGTT (suikertest) en moet zeggen dat het me enorm meevalt. Ik zag er erg tegenop om beroerd te worden, aangezien ik al zoveel last van misselijkheid en maagzuur heb. Maar niets bijzonders tot nu toe. Het drankje was best te doen en mijn 2 uur wachten zit er ook bijna op, dan nog een keertje prikken en eindelijk weer eten. :Y) Deze woensdag hoor ik bij de gyn of de uitslag goed is, spannend.
  maandag 11 januari 2016 @ 10:25:29 #7
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159006710
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
lijkt me vooral best wel wat geregel, Knifty. Want valt het dan niet op als je alleen maar namen van het ene geslacht oppert en/of het opvallend vaak over "lief" of "stoer" hebt?
Ik zou mezelf in elk geval binnen een week verlullen, haha!

De namen hebben we al, dus dat zal het probleem niet zijn,
Ik denk heel erg een meisje. dat zegt mijn gevoel. Klopte de vorige keer ook.
Verlullen zou wel eens het probleem kunnen zijn, hoewel we het hebben over Beeb 2.0. en niet hij of zij zeggen.
Dochter is er ook van overtuigt dat het een meisje wordt. Ze zegt steevast: zusje? als ze naar mijn buik wijst. O+

En spannende weken dan Stroop! leuk als je volgende week ook in de OP kan.

[ Bericht 3% gewijzigd door kniftyhooker op 11-01-2016 10:26:12 (Stroop) ]
pi_159006924
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:22 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik twijfel er nog over, ben zooo nieuwsgierig, maarja, nog maar 5 maandjes en dan weten we het.
Hormonen he. 8)7
Ik vind het geen hormonenkwestie maar gewoon ontzettend onaardig als je het zonder meeweten van je vriend het wel weet, dat is toch gek? Dat je ervoor kiest dat jij het wel weet en hij niet, vind ik prima (al zou ik dat nooit volhouden haba) maar dat in je eentje beslissen vind ik echt twijfelachtig. Hopelijk komen jullie gewoon samen uit de oplossing.
  maandag 11 januari 2016 @ 10:38:04 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159006996
Ik ben veel te nieuwsgierig om het niet te willen weten :D
Boeit me verder niet welk geslacht het is, als het maar een mens is :+

Gisteren commode gekocht en rest van de meubels uitgezocht, die waren niet op voorraad dus komen nog. En nu wil ik het in elkaar zetten, want happy happy joy joy!

Madivi, wel stom eigenlijk dat je die uitslag niet meteen krijgt. Is super simpel onderzoek, maar goed, spanning voor uitslag is nergens voor nodig sowieso :)

Ben ook benieuwd hoeveel baby's er komende maanden geboren gaan worden met de naam David of Bowie :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159007285
Ik zou dat ook niet over m'n hart kunnen verkrijgen dat ik het "stiekem" wel weet.
Mij leek de verassing tijdens de geboorte leuk, maar m'n vriend wilt het heel graag weten van te voren en ik ga daarin mee in zijn wens. We hebben al zoveel spanningen enzo en als man zijnde sta je toch iets meer aan de zijlijn omdat je het als vrouw allemaal ervaart, het schoppen en het hikken en het intieme onderonsje met de baby. Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig. Aanstaande donderdag hebben we de vlokkentest en volgende week woensdag de uitslag met ook vermelding van het geslacht. Al is dat in dit geval alleen maar bijzaak, ik vergeet het uiteindelijk vast te vragen aan de telefoon door alle spanningen.. :')
pi_159007607
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:16 schreef Svane het volgende:

[..]

Hij mag niet weten dat jij het weet?! Dus jij weet het dan 'stiekem'? Klinkt in mijn oren als een heel gezellig plan. :N
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?
  maandag 11 januari 2016 @ 11:15:03 #12
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159007808
Whehehe.

Jullie hebben wel gelijk.

Thanks! :Y
pi_159008186
Haha, ja joh, gewoon overleggen kniftyhooker! Als jij het wel heel graag wilt weten kunnen jullie best afspreken dat jij het dan geheimhoudt. Volgens mij doet sprotje (?) dat ook zo!
Je kunt het ook altijd laten opschrijven en in een envelop stoppen en dan kunnen jullie later nog beslissen of je het wel of niet wilt weten, of 1 van jullie.
pi_159008347
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?
:D :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_159008350
Bij onze 2e wist mijn man t geslacht niet, ik wel. Vond hij prima! En hij is er niet achtergekomen :)
Ook nu wil hij het niet weten, en ik weet t wel :)

Nou vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles was goed!!!
Alleen kreeg ze de 3 bloedvaten bij t hart niet goed in beeld, dus nu moeten we nog een keer naar LUMC om het daar te laten checken. De vaten waren er wel maar duidelijk in beeld krijgen lukte niet. De echoscopiste wilde toch een bevestiging van leiden. Mn man is nu nog steeds gespannen :( hij kan niet tegen de onzekerheid.

Maar wij gaan niet meedoen met de meisjes babyboom :) na 2 dochters krijgen we nu een zoon :)
pi_159008490
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:09 schreef kniftyhooker het volgende:
2016
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
Zou je bij mij het geslacht (jongen) erbij willen zetten? Even wat tegenwicht bieden aan al die meisjes.

Ik zou inderdaad doen wat Ela zegt. Het op laten schrijven en in een envelop laten stoppen!

En fijn molo, kots vrij zijn!

Zo, mijn 20 weken echo was eindelijk helemaal goed!! Ze gingen weer alles opnieuw bekijken, omdat dat blijkbaar protocol is. Duurde weer erg lang want mijn kindje is nu al eigenwijs en ging steeds in allemaal onmogelijke houdingen liggen. Maagvulling was gelukkig meteen goede zien, maar rug en sommige aders nu weer niet, dus ze zijn bijna een uur bezig geweest. Uiteindelijk hadden ze opgegeven en gingen ze maar foto's van de vorige keer bekijken. Die vonden ze ook niet duidelijk genoeg, dus toen is er nog een derde arts bijgehaald en die heeft het nog een keer geprobeerd. Ik was ondertussen al opgestaan waardoor de baby inmiddels toch in een goede houding was gaan liggen, dus toen zag de derde arts dat het goed was. Weer een ochtendvullend programma zo.
  maandag 11 januari 2016 @ 11:44:21 #17
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159008576
Fijn Luna dat de echo uiteindelijk goed was

En een Jongen tussen alle meiden!!! *O* *O* *O*
Ik zet t erbij.
pi_159008581
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef L-E het volgende:

[..]

:+ O+ Alleen de overweging is natuurlijk al een blijk van intense liefde. O+

En die envelopjes zodat je later nog kan overwegen he. Dat deden wij dus vorige keer. Ik heb het een uur of 10 volgehouden, als het niet minder was. LONKEN die envelop joh, niet normaal! Nu dus zeker geen envelopje. Al was het samen thuis open maken wel intens knus! Bijna net zo knus als het stiekem al weten en dan fake verrast doen. O+
pi_159008595
Ohhh, volgens mij is Mei tot nu toe heel jongensachtig! Lunamatic, Kiwisoep, sprotje, Madivi, Dyre.. allemaal jongetjes! Dodoria weet ik niet en Piekie krijgt nog een echo, spannend!
pi_159008637
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Svane het volgende:

[..]

En die envelopjes zodat je later nog kan overwegen he. Dat deden wij dus vorige keer. Ik heb het een uur of 10 volgehouden, als het niet minder was. LONKEN die envelop joh, niet normaal! Nu dus zeker geen envelopje. Al was het samen thuis open maken wel intens knus! Bijna net zo knus als het stiekem al weten en dan fake verrast doen. O+
Mijn moeder had, toen ze zwanger was van mijn zusje, een envelop gehad van een goede vriend die bij wijze van hobby dan geslacht, geboorte datum en naam van kindjes voorspelde, en ook niet bepaald onfortuinlijk. Ze heeft die aan mijn oma ter bewaring gegeven. Het klopte precies ook bij mijn zusje :o Die dude droomde dat gewoon en schreef het dan op, volgens mij heeft ie het altijd goed gehad. Jammer dat ie niet meer leeft, anders had ik het ook aan hem gevraagd :D gewoon voor de leuk!
  maandag 11 januari 2016 @ 11:56:29 #21
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159008864
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Svane het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Lesson learned!
pi_159009633
Wij wisten het geslacht van ons Flint met 18 weken 100% zeker door de vruchtwaterpunctie. Overigens hebben we het verder tegen niemand gezegd en doen we nu ook niet. Mijn zusje was al zwaar teleurgesteld dat we niks zeggen " dan kan ik nog niet shoppen" tjah voor haar eigen bestwil zeg maar ;)

Ik heb nog maar weinig kwaaltjes gelukkig... Maar wel enorme steken in m'n liezen ( voornamelijk links) is dit normaal :{ kwordt er wat ongedurig van voelt van steken tot zeurderige spierpijn...zou dit al van de banden kunnen komen? Met Flint had ik dat pas na 20 weken.... Voelt ongeveer hetzelfde voor zover ik me herinner...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159010272
Ik wilde hier vanmorgen roepen dat ik dit keer echt niet misselijk ben, terwijl het vorige zwangerschap vanaf 6 weken dagelijks raak was! Maar ik werd terwijl ik onder de douche stond met T. Keihard op de feiten gedrukt. Arme knul kreeg een golf maagzuur over z'n rug!

Denk dat wij het dit keer weer willen weten. Vriend is er van overtuigd dat het weer een knulletje is. (Zijn broer en zus hebben ook allebei 2 jongens) maar ik heb dit keer toch meer het gevoel van 'dit zou wel eens 'n meisje kunnen zijn'.

Vanavond maar eens aankaarten of we een pretecho laten doen.. :)
pi_159011337
Wat is het heerlijk om hier mee te lezen met jullie dilemma's. Allemaal zaken die ook ons pad nog moeten kruisen. Geen idee nog over sommige dingen. Alleen al geheim houden dat ik zwanger vind ik al ondoenlijk, dus geslacht wordt waarschijnlijk gewoon een open verhaal.

Ik ben sinds twee dagen ook misselijk. Gelukkig niet kotsen (alsjeblieft niet!). Dit weekend ook energierepen gekocht, voor de urgente energiedipjes. En ik moet - vooral tijdens een werkdag - gewoon veel regelmatiger en anders gaan eten. Ik ben niet zo'n grote eter, en zonder voor twee te eten (wat natuurlijk voor een deel onzin is) moet ik wel meer gaan eten, merk ik. En mijn buik is, zonder dat het zo voelt, opgezet. Mijn broek, zo'n hoge taille-ding, zit best strak. En bij hoesten voel ik steken. Lekker herkenbaar allemaal, als ik jullie verhalen lees :)

En omdat ik deze weken even niet sport (wat ik normaal dus zeer regelmatig doe), heb ik rugklachten. Ik zal dit met de verloskundige moeten overleggen. Voordat ik regelmatig sportte had ik altijd rug- en bekkenklachten (er staat het een en ander flink scheef). Sporten zorgde ervoor dat ik soepeler en sterker werd en de klachten verdwenen. Nu dus weer terug. Ik hoop dat ik sporten weer op kan gaan pakken, alleen ik zal op den duur op zoek moeten gaan naar een alternatief (/minder inspannend).

Heel verhaal weer. Bovenal zijn we blij-eitjes hoor O+ Is het al de 19e? (echo) O-)
  maandag 11 januari 2016 @ 13:26:11 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159011532
Bekkenbodemfysio is heel verstandig om in te schakelen emelisse ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')