Hij mag niet weten dat jij het weet?! Dus jij weet het dan 'stiekem'? Klinkt in mijn oren als een heel gezellig plan.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:09 schreef kniftyhooker het volgende:
Voor aanpassingen in de OP graag even DM/ quote.
Herhaling van de laatste post in vorige topic:
Vraagje: volgende week hebben wij de echo, en ja, het is hier echt een meisjes boom!
Leuk leuk leuk!
Nu ben ik super nieuwsgierig of wij dan wel een meisje of jongen krijgen.
Is hier iemand wel eens succesvol geweest om het zelf wel te weten maar de partner niet?
Hij mag ook niet weten dat ik het weet.![]()
Donderdag voor controle naar de VK, maar eens vragen hoe we dit kunnen organiseren.
Komt vast goed!
Oja, na 5 dagen eindelijk hoofdpijn vrij!
De namen hebben we al, dus dat zal het probleem niet zijn,quote:Op maandag 11 januari 2016 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
lijkt me vooral best wel wat geregel, Knifty. Want valt het dan niet op als je alleen maar namen van het ene geslacht oppert en/of het opvallend vaak over "lief" of "stoer" hebt?
Ik zou mezelf in elk geval binnen een week verlullen, haha!
Ik vind het geen hormonenkwestie maar gewoon ontzettend onaardig als je het zonder meeweten van je vriend het wel weet, dat is toch gek? Dat je ervoor kiest dat jij het wel weet en hij niet, vind ik prima (al zou ik dat nooit volhouden haba) maar dat in je eentje beslissen vind ik echt twijfelachtig. Hopelijk komen jullie gewoon samen uit de oplossing.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:22 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik twijfel er nog over, ben zooo nieuwsgierig, maarja, nog maar 5 maandjes en dan weten we het.
Hormonen he.
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 10:16 schreef Svane het volgende:
[..]
Hij mag niet weten dat jij het weet?! Dus jij weet het dan 'stiekem'? Klinkt in mijn oren als een heel gezellig plan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?
Zou je bij mij het geslacht (jongen) erbij willen zetten? Even wat tegenwicht bieden aan al die meisjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:09 schreef kniftyhooker het volgende:
2016
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?
Mijn moeder had, toen ze zwanger was van mijn zusje, een envelop gehad van een goede vriend die bij wijze van hobby dan geslacht, geboorte datum en naam van kindjes voorspelde, en ook niet bepaald onfortuinlijk. Ze heeft die aan mijn oma ter bewaring gegeven. Het klopte precies ook bij mijn zusjequote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
Alleen de overweging is natuurlijk al een blijk van intense liefde.
![]()
En die envelopjes zodat je later nog kan overwegen he. Dat deden wij dus vorige keer. Ik heb het een uur of 10 volgehouden, als het niet minder was. LONKEN die envelop joh, niet normaal! Nu dus zeker geen envelopje. Al was het samen thuis open maken wel intens knus! Bijna net zo knus als het stiekem al weten en dan fake verrast doen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
Alleen de overweging is natuurlijk al een blijk van intense liefde.
![]()
En die envelopjes zodat je later nog kan overwegen he. Dat deden wij dus vorige keer. Ik heb het een uur of 10 volgehouden, als het niet minder was. LONKEN die envelop joh, niet normaal! Nu dus zeker geen envelopje. Al was het samen thuis open maken wel intens knus! Bijna net zo knus als het stiekem al weten en dan fake verrast doen.
Zoiets inderdaad. Maar misschien dat Joga ook al iets doet daarmee. Lijkt me sowieso namelijk eens leuk om te doen. Beetje aardenquote:Op maandag 11 januari 2016 13:26 schreef Molo het volgende:
Bekkenbodemfysio is heel verstandig om in te schakelen emelisse
Yoga kan prima, is heel goed, alleen even opletten dat je niet over je grenzen heen gaat.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:31 schreef Emelisse het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Maar misschien dat Joga ook al iets doet daarmee. Lijkt me sowieso namelijk eens leuk om te doen. Beetje aardenIk schrijf het op.
Een tweede naam! Weer zo'n keuze.
Pff dat geheim houden... Ja dat faalt hier als een mallequote:Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef Emelisse het volgende:
Wat is het heerlijk om hier mee te lezen met jullie dilemma's. Allemaal zaken die ook ons pad nog moeten kruisen. Geen idee nog over sommige dingen. Alleen al geheim houden dat ik zwanger vind ik al ondoenlijk, dus geslacht wordt waarschijnlijk gewoon een open verhaal.
Ik ben sinds twee dagen ook misselijk. Gelukkig niet kotsen (alsjeblieft niet!). Dit weekend ook energierepen gekocht, voor de urgente energiedipjes. En ik moet - vooral tijdens een werkdag - gewoon veel regelmatiger en anders gaan eten. Ik ben niet zo'n grote eter, en zonder voor twee te eten (wat natuurlijk voor een deel onzin is) moet ik wel meer gaan eten, merk ik. En mijn buik is, zonder dat het zo voelt, opgezet. Mijn broek, zo'n hoge taille-ding, zit best strak. En bij hoesten voel ik steken. Lekker herkenbaar allemaal, als ik jullie verhalen lees
Ohh sterkte! Iedereen ervaart het toch weer op een andere manier. Ik eet dus verder wel normaal en heb de trek in de vreemdste dingen. Babi Pangang bijvoorbeeld (met krokante spekquote:Op maandag 11 januari 2016 15:52 schreef Nazil het volgende:
[..]
Pff dat geheim houden... Ja dat faalt hier als een malleouders/broers en zussen en opa/oma weten het al, samen met wat goede vrienden. Ik hoop dat het daarbij blijft tot de 10/12 weken. We hebben alleen al wel gemerkt dat hun mond houden niet echt goed is overgekomen.
Ik ben nu bijna 8 weken en al bijna twee weken erg misselijk en krijg bijna niks naar binnen. Ik hoef God zij dank niet over te geven maar ben al wel 2 kilo kwijt. En het is niet zo dat ik reserves heb, ik begin nu al een ingevallen gezicht te krijgen. Vandaag zit ik er wel echt helemaal doorheen, zo verschikkelijk moe, geen energie om de was in de droger te gooien en dan moet ik bukken en dan komt er zo'n vlaag van misselijkheid. En dan heb ik zo het geluk dat er op het werk niks te doen is en ik maar 1 dag per week sta ingepland. Scheelt een hoop uitleg richting hun.
Die energierepen zijn wel een goed idee! Verder prop ik nu alles naar binnen waarvan ik denk dat ik het ook maar enigszins kan verdragen. Vooral heeeel veel luchtige crackers, fruit en soep.
Dank je voor je steun. Heel af en toe krijg ik wat weg, om 11 uur 's avonds een hamburger van de mc of een stokbrood kruidenboter als avondeten ofzoquote:Op maandag 11 januari 2016 16:22 schreef Emelisse het volgende:
[..]
Ohh sterkte! Iedereen ervaart het toch weer op een andere manier. Ik eet dus verder wel normaal en heb de trek in de vreemdste dingen. Babi Pangang bijvoorbeeld (met krokante spek) en scrambled eggs op toast. Sorry, niet bevorderlijk voor je misselijkheid. Ook niet voor mijn weegschaal, trouwens
Ik heb mijn moeder echt bijna letterlijk een slot op haar mond gezet. Dat gaat tot nu toe goed. Alleen kan ik zelf mijn gezicht niet in de plooi houden als ik een colaatje vraag of aangeef dat ik even geen puf heb. Mensen vinden dat toch verdachtWij hebben wel besloten om na de echo (8 weken; over 8 dagen) de boel open te gooien. Hoppa. Dan gaat hier ook de kloon de deur uit
![]()
Sterkte met de misselijkheid. Je zit bijna op je HCGpiek, dus things are gonna get better
Maar in soep zit wel veel zout en groenten, dus wat dat betreft wel goed. Goed idee van de kwark wel, eet wel yoghurt maar kwark nog niet geprobeerd. Eieren werd ik al ziek van voordat ik wist dat ik zwanger was en daarna geen succes meer geweest helaas. Dat sap ga ik ook maar eens proberen, drink eigenlijk alleen maar water, slappe ranja en thee. Rest was mij altijd al te zoet af maar nu helemaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef Molo het volgende:
Ik heb een keer ontbeten met gebakken haring
En van de week nog 's nachts tartaartjes staan bakken omdat ik honger had en dáár enorme zin in had
Moet kunnen
Als je echt niks binnen krijgt, kijk dan of je in kleine beetjes vloeibaar voedsel naar binnen kunt krijgen, soep zet geen zoden aan de dijk qua calorieën. Volle fruitkwark bijvoorbeeld wel, vers sap, en eiwitten binnen krijgen als dat lukt. Ik heb een paar weken enorme drang naar eieren gehad, vooral roerei. Zal wel ergens voor nodig zijn geweest. Misschien lukt dit ook bij jou Nazil?
En Emelisse, nu je zegt dag je een kloon bent wil ik gaan kloonhunten, maar ik ga het gewoon eens niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopige uitgerekende datum ergens half/eind september schat ik![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Een voorzichtige hoi!
Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopige uitgerekende datum ergens half/eind september schat ik![]()
volgens mij lurkte ik hier al mee toen jij zwanger was van B... Pff wat heb ik dan al een tijd rammelende eierstokken
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Een voorzichtige hoi!
Leuk, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopige uitgerekende datum ergens half/eind september schat ikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |