Hij mag niet weten dat jij het weet?! Dus jij weet het dan 'stiekem'? Klinkt in mijn oren als een heel gezellig plan.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:09 schreef kniftyhooker het volgende:
Voor aanpassingen in de OP graag even DM/ quote.
Herhaling van de laatste post in vorige topic:
Vraagje: volgende week hebben wij de echo, en ja, het is hier echt een meisjes boom!
Leuk leuk leuk!
Nu ben ik super nieuwsgierig of wij dan wel een meisje of jongen krijgen.
Is hier iemand wel eens succesvol geweest om het zelf wel te weten maar de partner niet?
Hij mag ook niet weten dat ik het weet.![]()
Donderdag voor controle naar de VK, maar eens vragen hoe we dit kunnen organiseren.
Komt vast goed!
Oja, na 5 dagen eindelijk hoofdpijn vrij!
De namen hebben we al, dus dat zal het probleem niet zijn,quote:Op maandag 11 januari 2016 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
lijkt me vooral best wel wat geregel, Knifty. Want valt het dan niet op als je alleen maar namen van het ene geslacht oppert en/of het opvallend vaak over "lief" of "stoer" hebt?
Ik zou mezelf in elk geval binnen een week verlullen, haha!
Ik vind het geen hormonenkwestie maar gewoon ontzettend onaardig als je het zonder meeweten van je vriend het wel weet, dat is toch gek? Dat je ervoor kiest dat jij het wel weet en hij niet, vind ik prima (al zou ik dat nooit volhouden haba) maar dat in je eentje beslissen vind ik echt twijfelachtig. Hopelijk komen jullie gewoon samen uit de oplossing.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:22 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik twijfel er nog over, ben zooo nieuwsgierig, maarja, nog maar 5 maandjes en dan weten we het.
Hormonen he.
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 10:16 schreef Svane het volgende:
[..]
Hij mag niet weten dat jij het weet?! Dus jij weet het dan 'stiekem'? Klinkt in mijn oren als een heel gezellig plan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?
Zou je bij mij het geslacht (jongen) erbij willen zetten? Even wat tegenwicht bieden aan al die meisjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:09 schreef kniftyhooker het volgende:
2016
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo, vind jij een groot geheim heel bewust voor de ander achterhouden geen goede relatiemove dan?
Mijn moeder had, toen ze zwanger was van mijn zusje, een envelop gehad van een goede vriend die bij wijze van hobby dan geslacht, geboorte datum en naam van kindjes voorspelde, en ook niet bepaald onfortuinlijk. Ze heeft die aan mijn oma ter bewaring gegeven. Het klopte precies ook bij mijn zusjequote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
Alleen de overweging is natuurlijk al een blijk van intense liefde.
![]()
En die envelopjes zodat je later nog kan overwegen he. Dat deden wij dus vorige keer. Ik heb het een uur of 10 volgehouden, als het niet minder was. LONKEN die envelop joh, niet normaal! Nu dus zeker geen envelopje. Al was het samen thuis open maken wel intens knus! Bijna net zo knus als het stiekem al weten en dan fake verrast doen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
Alleen de overweging is natuurlijk al een blijk van intense liefde.
![]()
En die envelopjes zodat je later nog kan overwegen he. Dat deden wij dus vorige keer. Ik heb het een uur of 10 volgehouden, als het niet minder was. LONKEN die envelop joh, niet normaal! Nu dus zeker geen envelopje. Al was het samen thuis open maken wel intens knus! Bijna net zo knus als het stiekem al weten en dan fake verrast doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |