SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knokkels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CoolGuy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chufi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky2bastard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flipsen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo_Muffin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mitchelll0181:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tong80:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I-care:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SeLang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geralt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bluezz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.golfer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cynix ®:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mickeys:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leandra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doedezemaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drakin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MadMaster:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deisyy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 12-01-2016 13:20:47 ]![]()
Meer foto's!"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Oké Chuf, dank je welquote:Op maandag 11 januari 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann... Ik zal sas wel om een reeks vragen..ik lig al met één been in bed
![]()
![]()
![]()
Je standbeen zeker?!!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Chuf, dank je welik lig al met één been in bed
![]()
![]()
![]()
Ik sta er anders mooi niet inquote:
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Ja door een missend bracket zat je aan mij gekoppeld!quote:Als je op mijn naam klikte, kwam jouw plekkie er meteen bij!
![]()
![]()
Nu komt ook nog wel uit hoor!!?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:10 schreef Symphonic het volgende:
Even een nieuwe foto maken van de studio ergens van de week![]()
Mmm.. nee, gaat hem niet worden. Te herkenbaar/privé en wel erg afwijkend van die hier voorbij komende kale grijze inrichtingen, zwarte banken en tegels op de vloer..quote:![]()
Galmt het niet bij jullie?![]()
Egnie... je hebt sowieso de mijne gemistquote:
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Thanks!quote:Op maandag 11 januari 2016 03:41 schreef defokkingfoker het volgende:
Die boxen van I-care zien er wel erugghh vet uitVoor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Egnie... je hebt sowieso de mijne gemistOh?
Ah je had het in een spoiler!Fixed!
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja hoor precies de foto met alle teringzooi in de OP zetten he![]()
Ja je zei dat het er normaal toch zo uit zag?
![]()
![]()
Tnx!! en ja, ik had het in een spoiler gedaan omdat mijn foto's zo groot zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]Oh?
Ah je had het in een spoiler!Fixed!
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Mijn fokplekje overdag...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Wat een zuinig klein schermpjequote:Op maandag 11 januari 2016 11:20 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Toegevoegd!quote:Op maandag 11 januari 2016 11:20 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]En vierkant?quote:Dit is volgens mij niet 4:3, toch?
![]()
quote:zielig hè, thuis is ie echt groter
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
That's what HE said!quote:Op maandag 11 januari 2016 11:22 schreef just me het volgende:
[..]zielig hè, thuis is ie echt groter
![]()
![]()
Offtopic, maar een 17'' 4:3 monitor is voor FOK! effectief even groot als een 21" 16:9 en zelfs te prefereren omdat je de storende reclamebanners aan de zijkanten uit beeld kunt zoomen.quote:
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Maar met een 40+ abo heb je helemaal geen last meer van de reclame meuk en kun je extra grote letters gebruiken zodat we ze goed kunnen lezenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Offtopic, maar een 17'' 4:3 monitor is voor FOK! effectief even groot als een 21" 16:9 en zelfs te prefereren omdat je de storende reclamebanners aan de zijkanten uit beeld kunt zoomen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is Fok!ken op een mobieltje niet lastig? Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond het echt veel te klein (tenzij er een app voor bestaat waar ik dan natuurlijk niets van weet)The reward of a thing well done is to have done it.
Nee hoor, alleen twitterberichten posten is wat lastig (lees: dat werkt gewoon niet), maar verder gaat het prima, ik doe het al jaren.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef Mickeys het volgende:
Is Fok!ken op een mobieltje niet lastig? Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond het echt veel te klein (tenzij er een app voor bestaat waar ik dan natuurlijk niets van weet)
Wel op de mobiele site uiteraard.![]()
Je hebt mobieltjes en mobielen, bijna halve tablets.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef Mickeys het volgende:
Is Fok!ken op een mobieltje niet lastig? Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond het echt veel te klein (tenzij er een app voor bestaat waar ik dan natuurlijk niets van weet)
Ik vind het op mijn HTC One ruk...![]()
Desktopversie is idd niet aan te raden..quote:Op maandag 11 januari 2016 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen twitterberichten posten is wat lastig (lees: dat werkt gewoon niet), maar verder gaat het prima, ik doe het al jaren.
Wel op de mobiele site uiteraard.![]()
Ow, dat ziet er nog niet eens zo slecht uit iddquote:
misschien een nieuwe fok!plek gaan maken![]()
Geniet nog maar even van je tafel, want ik kom 'm halen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:47 schreef Leandra het volgende:
Vaak hier:
[ afbeelding ]
En als ik daar niet zit dan zit ik op de bank of lig ik in bed.... en verder overal waar ik met m'n mobiele telefoon komMooi ding zeg.
L2B's Mixcloud![]()
Nog even en jij hebt een groter huis nodig om alle spullen te kunnen herbergen van alle Fok!kers hierquote:Op maandag 11 januari 2016 14:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van je tafel, want ik kom 'm halen.Mooi ding zeg.
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog even en jij hebt een groter huis nodig om alle spullen te kunnen herbergen van alle Fok!kers hierMwoah, 3 kamers over hier.
L2B's Mixcloud
Forum Opties Forumhop: Hop naar: