En was het een goeie film?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thuis
ben gister naar the hateful eight geweest
Aan het einde van de dag heb ik best een leuk accentquote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Crip ik heb een tolk nodig voor jouw tolk
Wsh ken je die
nee biosquote:Op maandag 11 januari 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een mooie film
Heb je Netflix?
ripquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Welterusten vrienden, het gaat jullie allemaal goed.
Ja ok dat klopt wel. Maar dan wel in vergelijking met mensen met een spraakgebrekquote:Op maandag 11 januari 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag heb ik best een leuk accent
Truste TARDIS.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Welterusten vrienden, het gaat jullie allemaal goed.
ja klopt idd naast jou klink ik echt hotquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok dat klopt wel. Maar dan wel in vergelijking met mensen met een spraakgebrek
Ik zat te computeruuuquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt idd naast jou klink ik echt hot
dit is echt ifimquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zat te computeruuu
Het begon te waaiuuuh
Hey dat is ifimquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zat te computeruuu
Het begon te waaiuuuh
oh bedankt dat je me blij maakt met dooie musquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer staat een leuke film op the ridiculous six, is wel droge humor
Netflix is net als een nieuwe vriendin, de eerste maand is gratis.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh bedankt dat je me blij maakt met dooie mus
Sry wou het je alleen laten wetenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh bedankt dat je me blij maakt met dooie mus
hoe duur iseigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Netflix is net als een nieuwe vriendin, de eerste maand is gratis.
witquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sry wou het je alleen laten weten
Zwart of wit
iets minder zegt ie ookquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip heeft ook zoiets maar iets minder
8 euro of zoquote:
Ja heb crip al gehoord, best raar hč een Marokkaan met een Limburgs accent. Ik verwachte echt zo'n buitenlands accentquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip heeft ook zoiets maar iets minder
hso heb ik dat nie gehoord danquote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb crip al gehoord, best raar hč een Marokkaan met een Limburgs accent. Ik verwachte echt zo'n buitenlands accent
Echt he en daarvoor moet je nog opstaan ook en de deur een keer open doen, voor Netflix kan je gewoon blijven zitten.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow goed doel is nog meer
hier heb je poosje over nagedachtquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Hey Crip waarom hebben je BHs beugels? Zijn je tieten nog niet recht?
Ja, door het belgischke hoor je het allochtoonske minder maar het is nog wel aanwezigkequote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb crip al gehoord, best raar hč een Marokkaan met een Limburgs accent. Ik verwachte echt zo'n buitenlands accent
Maakt niet uit, qua jihad denkt ze hetzelfde als die bontkraagjes op de straathoekquote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ze schrijven gwn maandelijks af, bitchesquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he en daarvoor moet je nog opstaan ook en de deur een keer open doen, voor Netflix kan je gewoon blijven zitten.
Ik denk over al mijn posts goed na want ik heb mijn FOK! accountnaam ook op mijn CV staan.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier heb je poosje over nagedacht
Crip was toen op de radio, ergens in het begin van 2015 geloof ik?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso heb ik dat nie gehoord dan
Netflix ook maar daar kan je naar leuke series kijken ipv naar ondervoede negertjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ze schrijven gwn maandelijks af, bitches
WW3 komt er aan door deze vraag hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
schrijven
catkiller of crip
ja?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk over al mijn posts goed na want ik heb mijn FOK! accountnaam ook op mijn CV staan.
haha nee zijn scheef xdquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Hey Crip waarom hebben je BHs beugels? Zijn je tieten nog niet recht?
Ja. Weten ze meteen wat voor kwaliteit ze binnen halen als ze mij aan nemen.quote:
hojoquote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Netflix ook maar daar kan je naar leuke series kijken ipv naar ondervoede negertjes.
Crip (sry ck)quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
schrijven
catkiller of crip
Oh hoop dat het snel recht trekt dan, na je 18e vergoeden ze niks meer toch?quote:
Geeft niet, als ik moest kiezen tussen jou en Crip, of elke andere user in dit topic dan zou ik jou ook nooit kiezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip (sry ck)
Eenpersoonsbed of twee?
Oké maar ik zeg wel eerlijk als ik moest kiezen tussen jou en Niels, dan kies ik toch voor jouquote:Op maandag 11 januari 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik moest kiezen tussen jou en Crip, of elke andere user in dit topic dan zou ik jou ook nooit kiezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh pls niet doenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh gaan we zo doen
heb je op blokkeerlijst gezet
eenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip (sry ck)
Eenpersoonsbed of twee?
... Sorry dat ik zo gemeen deed, ik meende het niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oké maar ik zeg wel eerlijk als ik moest kiezen tussen jou en Niels, dan kies ik toch voor jou![]()
![]()
Ben je gek?quote:
Ik vergeef jequote:Op maandag 11 januari 2016 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
... Sorry dat ik zo gemeen deed, ik meende het niet.
Is al gebeurd sorry. Ga maar ff afkoelenquote:
Driepersoons.quote:
Altijd vrijquote:Op maandag 11 januari 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niels
altijd vrij of school
Je bent dood voor mij.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niels
altijd vrij of school
ik ga mezelf ff laten afkoelen iykwim, en dan slapen. xoquote:Op maandag 11 januari 2016 00:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al gebeurd sorry. Ga maar ff afkoelen
Stuur over een week mailtje en dan kijk ik er nog eens naar
Knuffelquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
studeren
kusje of knuffel
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga mezelf ff laten afkoelen iykwim, en dan slapen. xo
Allebei, ik kan niet kiezenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eten
hardlopen of zwemmen
ovquote:Op maandag 11 januari 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Allebei, ik kan niet kiezen
Auto of ov
Internettenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ov
boek lezen of internetten
Skyquote:Op maandag 11 januari 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trap
vakantie naar lloret of sky
drawquote:Op maandag 11 januari 2016 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sky
Trivia crack of draw something
Stoppenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draw
stoppen of doorgaan?
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Stoppen
Ik kan niets meer verzinnen
Jammer genoeg niet zie ik.quote:
Klassiekertje.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
https://m.youtube.com/verify_age?next=%2Fwatch%3Fv%3DaN5lgvuHr6Y
Vertelquote:Op maandag 11 januari 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh als dat alles is, ik hele andere
omg ik ga huilend naar bed door deze postquote:Op maandag 11 januari 2016 00:53 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik kwam er net pas achter dat hetzalallemaalwel != datismijnmening
Valt mee, ik had een erger probleem verwachtquote:Op maandag 11 januari 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb last van een alter ego genaamd datismijnmening
k heb verlatingsangst en bindingsangstquote:Op maandag 11 januari 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Valt mee, ik had een erger probleem verwacht
Dat is inderdaad een erger probleemquote:Op maandag 11 januari 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k heb verlatingsangst en bindingsangst
Nee, ben al jaren zindelijkquote:Op maandag 11 januari 2016 00:56 schreef Stompzinnig het volgende:
Hebben jullie wel eens per ongeluk in jullie broek gediarreet? Ik een keer tijdens een spreekbeurt.
ik praat met niemandquote:Op maandag 11 januari 2016 00:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een erger probleem
Hoe ga je daarmee om?
;$quote:Op maandag 11 januari 2016 01:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik wil wel arm in arm met je lopen hoor
Wat is illiequote:
Ja en rug kriebelen en kroelenquote:
ik heb altijd weekendquote:
jaquote:
neequote:
beetje stelen beetje zuipenquote:
correctquote:
dat moet je liggenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou dan geniet je wel van het leven maar mij nie gezien hoor
kan 3 keer per jaar op vakantie hahaquote:Op maandag 11 januari 2016 01:46 schreef Calcio het volgende:
(Ik neem aan dat dat niet kan van bijstand)
damn rijke ouders of watquote:Op maandag 11 januari 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan 3 keer per jaar op vakantie haha
gwn hosselenquote:
wat vind je van mijn tagjequote:
Sinds ik hoorde dat je groenlinks stemde kan ik je niet meer serieus nemen als links persoonquote:
ohquote:Op maandag 11 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik hoorde dat je groenlinks stemde kan ik je niet meer serieus nemen als links persoon
denk dat etto en jij het wel goed met elkaar kunnen vindenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Een links persoon doet niet mee dan kapitalisme.
Denk het niet, hij HAAT mij.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat etto en jij het wel goed met elkaar kunnen vinden
je hebt zeker iets slechts over brabant gezegdquote:
Nee, over linksenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt zeker iets slechts over brabant gezegd
dat is ook een gevoelig puntje iddquote:
Dat was niet best, nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook een gevoelig puntje idd
Correct.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
er zijn toch geen rechtse partijen in nederland
waarom danquote:Op maandag 11 januari 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
rechtse partijen moeten verboden worden
lelquote:Op maandag 11 januari 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
wutquote:Op maandag 11 januari 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
ik zie ongewenste elementen graag uit de maatschappij verdwijnenquote:
stemt groenlinks.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie ongewenste elementen graag uit de maatschappij verdwijnen
heb je het over Geert wildersquote:Op maandag 11 januari 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie ongewenste elementen graag uit de maatschappij verdwijnen
quote:
ookquote:
jarenlang voor de vvd in de kamer gezeten, stemt tegen zo goed als ieder links voorstelquote:
ik denk niet hij een gevaar is, hij kan waarschijnlijk toch niet regeren. Ik zou eerder bang zijn voor D66 met hun uitverkoop van NL aan de EUquote:
machtspoliticus.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
jarenlang voor de vvd in de kamer gezeten, stemt tegen zo goed als ieder links voorstel
echt keilinks die man
Jij bent pro-Eu.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik denk niet hij een gevaar is, hij kan waarschijnlijk toch niet regeren. Ik zou eerder bang zijn voor D66 met hun uitverkoop van NL aan de EU
gewoon een vieze opportunistquote:
Maar tegen landen die uit de EU willen.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Pro Europa, niet een gemeente van een land maken
dat doe ik nou eenmaal graagquote:Op maandag 11 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet wat je dan dom lult over rechts of links
Ligt eraan. Het VK mag oprotten want die willen wel de lusten maar niet de lasten. Landen als Griekenland heb je ook niks aan.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar tegen landen die uit de EU willen.
Je bent voor de EU.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het VK mag oprotten want die willen wel de lusten maar niet de lasten. Landen als Griekenland heb je ook niks aan.
wat hebben wij eigenlijk aan jouquote:Op maandag 11 januari 2016 01:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het VK mag oprotten want die willen wel de lusten maar niet de lasten. Landen als Griekenland heb je ook niks aan.
Pro-EU dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee maar we moeten er het beste van maken want verdwijnen zal het toch niet
niks, maar ik doe dan ook niet zulke uitsprakenquote:
ik heb het toch over landen, toch niet over andere mensen. Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks, maar ik doe dan ook niet zulke uitspraken
beetje zelfde retoriek als geert met zijn ik heb het over de islam niet over moslimsquote:Op maandag 11 januari 2016 02:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik heb het toch over landen, toch niet over andere mensen. Wat is het probleem dan?
hehe ja bedanktquote:Op maandag 11 januari 2016 02:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
daarom werken andere mensen ook voor jouw geld
ja wat Geert zegt met die kutpartij van hem heb ik niks mee te maken. Ik draag belasting af en dan kan je best wat kritiek op de EU of andere landen hebben lijkt me.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje zelfde retoriek als geert met zijn ik heb het over de islam niet over moslims
Je bent kritisch op de EU, maar landen moeten er wel blijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja wat Geert zegt met die kutpartij van hem heb ik niks mee te maken. Ik draag belasting af en dan kan je best wat kritiek op de EU of andere landen hebben lijkt me.
als je geen belasting af zou dragen mag dat ook hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja wat Geert zegt met die kutpartij van hem heb ik niks mee te maken. Ik draag belasting af en dan kan je best wat kritiek op de EU of andere landen hebben lijkt me.
quote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik werk niet zoveel maar m'n ouders
Heb ik gezegd dat VK en Griekenland moeten blijven? Flapdrol die je bentquote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent kritisch op de EU, maar landen moeten er wel blijven.
Logisch man
gelukkig maarquote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je geen belasting af zou dragen mag dat ook hoor
neequote:Op maandag 11 januari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
Wie gaat er samen met mij tot 06;00 opblijven en sc's volslanken?
niks mis mee hoor, maar dan moet je ook niet over 'jouw' belastingcenten pratenquote:
ja ik werk af en toe als bijbaantje. dan draag ik toch iets af, al is het niet veelquote:Op maandag 11 januari 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks mis mee hoor, maar dan moet je ook niet over 'jouw' belastingcenten praten
Calcio heeft sowieso veel woorden voor iemand van 17quote:Op maandag 11 januari 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks mis mee hoor, maar dan moet je ook niet over 'jouw' belastingcenten praten
Jij krijgt dan al je belasting terug.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja ik werk af en toe als bijbaantje. dan draag ik toch iets af, al is het niet veel
niet allesquote:Op maandag 11 januari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij krijgt dan al je belasting terug.
Jawel. Want een bijbaan verdient zelden meer dan de kortingenquote:
ik verdien maar 150-200 per maand dus hoe zit dat dan??quote:Op maandag 11 januari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Want een bijbaan verdient zelden meer dan de kortingen
Doe maar aangifte belasting als dat moet.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik verdien maar 150-200 per maand dus hoe zit dat dan??
oke bedankt voor de tip. Zie het welquote:Op maandag 11 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe maar aangifte belasting als dat moet.
Dan zie je wel hoeveel je terug krijgt
(protip: het is vrijwel alles)quote:Op maandag 11 januari 2016 02:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
oke bedankt voor de tip. Zie het wel
nja whateverquote:Op maandag 11 januari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso moet je bijna modaal verdienen om iets bij te dragen
man man man wat een dramaquote:
kloptquote:
Ach, het zal hoger als kb zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 02:17 schreef Calcio het volgende:
Zien er wel uit alsof ze hoogopgeleid zijn
quote:Op maandag 11 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar als kapitalistische groenlinkser
heeft toch niets met echt links te maken manquote:
jamanquote:Op maandag 11 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft toch niets met echt links te maken man
gewoon sloofjes van de bedrijven
Dat heb je vandaag geleerd?quote:Op maandag 11 januari 2016 02:18 schreef Calcio het volgende:
Verstandige mensen stemmen piratenpartij
Valt me echt vies tegen van je dat je zo'n filthy casual middenpartij stemt.quote:
gl is liefde gl is levenquote:Op maandag 11 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt me echt vies tegen van je dat je zo'n filthy casual middenpartij stemt.
Een paar uur geleden wist je niet waarop je zou stemmenquote:Op maandag 11 januari 2016 02:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee heb verkiezingsrichtding gedaan en dat kwam eruit
niks mis met liberaalquote:Op maandag 11 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gl is kapitalisme gl is liberaal
klopt heb dat ook net gedaanquote:Op maandag 11 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een paar uur geleden wist je niet waarop je zou stemmen
wat verzuurde sp'ers wellichtquote:Op maandag 11 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt, maar links is daar principieel op tegen.
En dan word je weer gepakt door de overheid.quote:
tja ik zie het welquote:Op maandag 11 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan word je weer gepakt door de overheid.
Mooi man.
quote:Op maandag 11 januari 2016 02:30 schreef Calcio het volgende:
Man wat is het dood op FOK! zeg
Al die loonslaven toch
Moet je zo werken?quote:Op maandag 11 januari 2016 05:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mogge poepje... het valt niet mee
beetje gamen, beetje FOK!ken beetje drinken de hele nacht.quote:Op maandag 11 januari 2016 05:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom lig je dan niet in je nest te meuren?
De nachten op zondag naar maandag slaap ik meestal slecht.quote:
BOKSquote:Op maandag 11 januari 2016 07:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lekker knallenheb er zin in
Ik ga er voor de volle 100% voor
Toppertje!quote:Op maandag 11 januari 2016 07:22 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
BOKS
We gaan die fucking maatschappij vandaag weer lekker verbeteren!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
zou ook jouw bed in gaanquote:Op maandag 11 januari 2016 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Toppertje!
Ik denk dat ik maar terug mijn bed in ga en gewoon verdwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |