WAAROM NOEM JE IEMAND DAN FUCKING DADDY??????????????quote:Op zondag 10 januari 2016 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze letterlijk aan hun vader denken. ;s
noem jij je vriendin geen mommy dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAROM NOEM JE IEMAND DAN FUCKING DADDY??????????????
Je recensies zijn kut, zou er niet je beroep van maken als ik jou was.quote:
ja waarom noem je iemand baby, jesus zegquote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAROM NOEM JE IEMAND DAN FUCKING DADDY??????????????
Dat is anders.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
noem jij je vriendin geen mommy dan?
zal ik je mn nummer dmen?quote:
Ahwquote:
Ik noem niemand baby. Behalve Niels. Maar dat is dan letterlijk bedoeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ja waarom noem je iemand baby, jesus zeg
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
dickpic ontvangen van tardis, echt een kleine micropener heeft hij
ja maar veel andere mensen wel en das gewoon normaalquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik noem niemand baby. Behalve Niels. Maar dat is dan letterlijk bedoeld.
Zet gewoon hier neer dan kan Niels ook appen.quote:
je moeder liegtquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mijn moeder zegt dat het een hele grote penis is
ja beetje saaiquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ligt het aan de vragen die hij/zij stelt?
Ettoquote:
je stelt saaie vragenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou misschien moet je er wat van zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kneus zeg wie die lkre wijve zijn dan
chloe bennetquote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kneus zeg wie die lkre wijve zijn dan
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde sexten met lflmjamesdean maar kreeg nummer van toto69.
Heb wel dickpic gestuurd, ben ik nu homo?
toto is shemale, dus dat ligt eraanquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hoop dat je topic een groot succes gaat worden.quote:
welterustenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een erbarmelijk niveau alhier... ik zit er sterk aan te denken nu weg te gaan!
Trek een biertje open Ettoquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een erbarmelijk niveau alhier... ik zit er sterk aan te denken nu weg te gaan!
ja echt tering gayquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Als je niet vies bent van een beetje bloed kan je zijn open wond neuken heb ik gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
toto is shemale, dus dat ligt eraan
ik ga niet alles verklappenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moeten de vragen spannender of persoonlijker?
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet vies bent van een beetje bloed kan je zijn open wond neuken heb ik gehoord.
Ik wilde dit zeggen maar toen dacht ik laat maar too far.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet vies bent van een beetje bloed kan je zijn open wond neuken heb ik gehoord.
Van zulke fetish heb ik nog nooit gehoord, lijkt me niet erg fijnquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, instantly.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
Wie heeft leuk plaatje voor in de OP?
(Geen Skye)
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde dit zeggen maar toen dacht ik laat maar too far.Gelukkig zijn er mensen zieker dan ik hier
(Geen Skye)
(Geen Skye)
neequote:
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga niet alles verklappen
Stuur tittiepics van ifim dan is het weer goed.quote:
die vind ik téquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
bij het beginquote:Op zondag 10 januari 2016 23:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen
Is dit een dreigement??quote:Op zondag 10 januari 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, het is een pijnlijke aangelegenheid, vrienden, maar ik sta echt op het punt te gaan...
ik zou het op prijs stellen als je zou blijven etto, fijn zuidermensquote:Op zondag 10 januari 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Blijf, Etto! Blijf!"
Neeeeeeeeeeeee.... ik heb geen keuze...
(Bert Visscher, bedankt)
Ik hoor niet bij de incrowd en daar zit ik best mee, je hoeft het er niet in te wrijven hoor Skyenerdquote:
Pic van jezelfquote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
(Geen Skye)
wrm welquote:
een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar dat hebben we allang al gehad
Werd je gepijpt en bleek 'ze' toen een piemel te hebben?quote:
ja hallo me adorabelle noemen gaat wel heel ver pokkejongquote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werd je gepijpt en bleek 'ze' toen een piemel te hebben?
Nou okéquote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een goed begin is het halve werk
App danquote:
ohh echt had ik niet door.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef SideEffect het volgende:
Niet weten dat toto op ifim haar account zit
Nou dan begin jij maarquote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een saaie beginvraag zeg
Nee ik weet hoe Adorabella er uitziet.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werd je gepijpt en bleek 'ze' toen een piemel te hebben?
zou je me willen ontmaagden? Ik val op oudere mannen..quote:
VEEEEEEEEEEEEEL BIER...quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
zou je me willen ontmaagden? Ik val op oudere mannen..
stommerdquote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VEEEEEEEEEEEEEL BIER...
(Wat een niveau hier... tjongejonge)
groningenquote:
Dat is die omgebouwde toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik weet hoe Adorabella er uitziet.
Een rolschaats in je kut kan je krijgen, domme snol.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
mooie stadquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
wow ..quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Een rolschaats in je kut kan je krijgen, domme snol.
please?quote:
Denigrerende klootzakquote:
SE woont erquote:
wow lkkr assertief ben jij zegquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boks dan lekker sappig halal chickie dat je bent. Lekker mormel, grom grrwrauwauw.
Carnaval komt eraan toch, dit is de voorbereiding daaropquote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goeiedag zeg, wat is dit hier voor een puberaal, carnavelesk en uitermate platvloerse vertoning? Ik ben stupéfait helemaal...
app me nouquote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Carnaval komt eraan toch, dit is de voorbereiding daarop
Pc principalquote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denigrerende klootzak
Dat is dat meisje dat voorheen een pener had ja.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey crip
mag ik jou een xje anaal vingeren?
ik wil jouw prostaat ook wel eens kietelenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey crip
mag ik jou een xje anaal vingeren?
Wew wew wew wewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat hoort wat tochquote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil jouw prostaat ook wel eens kietelen
ken groningen te goed dat is saaiquote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is wat gezelliger en 'ken' ik beter
Wat vind jij?
Kapot gelachen. Ik lig in een cirkelquote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Stompzinnig het volgende:
SEX / Lelijke borsten
Niemand wil me helpen. Gemenerds, een onzeker meisje zo laten stikken...
Wanneer kun je?quote:
Hond of katquote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken groningen te goed dat is saai
Wil je ook of zo? Jaloerse belgquote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sinds wanneer is dit de SEX slowchat geworden?
how niet van slow sexquote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sinds wanneer is dit de SEX slowchat geworden?
Nou, nee... ben veel te moequote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wil je ook of zo? Jaloerse belg
oude zakquote:
Het is ifim lulquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in geile seks met Crip, Aberella en Chai en LflmJamesDean mag kijken.
Ik zou me laten beffen door SEquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef TARDIS. het volgende:
SE durf ik niet uit te nodigen, die is zo onschuldig en zo lief
Wie is deze kloonquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou me laten beffen door SE
Jij wel he hahahaquote:
HarveySpecter.quote:
Op een dergelijke onzedelijke aanbieding? Driewerf NEEN mijn waarde frass... Driewerf neen.quote:
Die laatste zou ik niet eens formeel groetenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in geile seks met Crip, Aberella en Chai en LflmJamesDean mag kijken.
Doe normaal Crip.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kom opquote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op een dergelijke onzedelijke aanbieding? Driewerf NEEN mijn waarde frass... Driewerf neen.
Toto, ga eens van dat account af.quote:
Lief dat je nog wel aan me hebt gedachtquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef TARDIS. het volgende:
SE durf ik niet uit te nodigen, die is zo onschuldig en zo lief
wtfquote:
Past ook niet echt binnen he door mij geschetste scenario.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die laatste zou ik niet eens formeel groeten
Prive dusquote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toto, ga eens van dat account af.
En anders. Misschien moeten we even prive praten. Ik heb al zo'n slechte naam hier.
Jij bent m'n eerste hierquote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lief dat je nog wel aan me hebt gedacht
Met je oude mannen fetishquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toto, ga eens van dat account af.
En anders. Misschien moeten we even prive praten. Ik heb al zo'n slechte naam hier.
het is fetisj*.quote:
Verengelsing van de maatschappij, deal with it pretgleuf.quote:
Misschien kan je met remy mee naar Masters om flink te stampen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, wil iemand even uitleggen wat hier allemaal aan de hand is en wie wie is??? Of moet ik gaan stampen???
Heb je al geprobeerd uit te loggen en laptop uit doen?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef Stompzinnig het volgende:
Wat is dit voor 'n poepzooi. Type de hele tijd geweldige reacties, maar om een of andere reden staat alleen de quote er zonder mijn reactie als ik op verzenden druk.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent m'n eerste hieraltijd een speciaal plekje in m'n hart.
Doe eens niet zo jelly, Tardisquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef TARDIS. het volgende:
Niels ik vind je echt een vies figuur en respectloos tegenover vrouwen. Bah
Gewoon bietje met de buuv' tochquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zo moet je ze behandelen dan willen ze je nog meerquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef TARDIS. het volgende:
Sorryquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Weet je wat irritant is van die camvrouwen die zo'n hele stoere thumbnail hebben waar ze hartstikke lekker lijken en dan open je hun cam en dan is het ineens een lelijke trol. Ik hoop dat MAHL snel online komt om mij te ondersteunen op dit punt.
Ik ben juist supernetjes man.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef TARDIS. het volgende:
Dus ik krijg geen soa's?quote:
voor jongen of meisje?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik ook winter
Lang haar of kort haar
Wat je al hebt kan je niet meer krijgen, haha.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
B'wana nkoro gibawa butu,
boko nikongo aw'ga nutu'u...
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat je al hebt kan je niet meer krijgen, haha.
Natuurlijk niet. Zelf ook nooit gehad overigens. Ik ben heel nuchter in bepaalde dingen.quote:
Ik heb jouw hoofd niet dus ik heb het nietquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat je al hebt kan je niet meer krijgen, haha.
klik klak oegaboega klik klikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
B'wana nkoro gibawa butu,
boko nikongo aw'ga nutu'u...
Lange mensen kunnen ook lenig zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo lenig. Te lang voor
Omg wat een cutie zo, ben bijna Skye fan.quote:
Beterquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zelf ook nooit gehad overigens. Ik ben heel nuchter in bepaalde dingen.
Dus dat durf je dan weer wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb net een ex scharrel per ongeluk gesuperliked
Geeft niet, heb je weggeswiped en we praten er niet meer overquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb net een ex scharrel per ongeluk gesuperliked
Mijn iq is 35 dus kan primaquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh oke dan is het goed.
Maar pak ff iemand van min 35 ofzo.
Noem eens eentjequote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lange mensen kunnen ook lenig zijn
Bukken telt niet, daar ben je niet vies vanquote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik. Ik ben bijna twee meter en kan me buigen in 92 graden.
Je lul is dan wel weer 1% van je lichaamslengte helaasquote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik. Ik ben bijna twee meter en kan me buigen in 92 graden.
Thanks voor bevestiging dat ik gelijk heb. Is goed voor mijn zelfvertrouwen ditquote:Op maandag 11 januari 2016 00:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb gegoogled op lange lenige man maar kon niks vinden
Kom een keer eten anders. Dat klinkt zo lekker onschuldig.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Beter
Ik vestig al mijn hoop op jou, Frozen assassin heeft me direct geblokkeerd
vechten met een krokodil of een beerquote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voor jongen ook kort
Bij meisjes lang
Haha ifim is zeker het toetje? Ouwe snoepert.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kom een keer eten anders. Dat klinkt zo lekker onschuldig.
Weet ik, ken jou toch goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
klinkt wel als iets wat ik zou zeggen
Jij eet met je buuv' en we weten wat daarvan kwamquote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kom een keer eten anders. Dat klinkt zo lekker onschuldig.
Ik vind "alléé manneke alles goe zenne" meer bij jou passenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
klinkt wel als iets wat ik zou zeggen
wat ga je mij blokenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij eet met je buuv' en we weten wat daarvan kwam
Krokodil ik kijk vaak naar Discovery Channelquote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vechten met een krokodil of een beer
Nee hoofdgerecht gek.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ifim is zeker het toetje? Ouwe snoepert.
ik vind gggg gggg ggg gggg ook goed bij jou passequote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind "alléé manneke alles goe zenne" meer bij jou passen
wrm zou je dat doen dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Krokodil ik kijk vaak naar Discovery Channel
hey erniequote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind gggg gggg ggg gggg ook goed bij jou passe
ik wil een knuppel mishandelen met nielsquote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil niels mishandelen met een knuppel, maar dat kan ik hier niet zeggen want dan krijg ik weer notes enzo.
Met je genotsknots zekerquote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil niels mishandelen met een knuppel, maar dat kan ik hier niet zeggen want dan krijg ik weer notes enzo.
Ja krijg je er van als je al die sletten af gaat omdat je de hunk bent.quote:
ik meer een soort pino zo van ga ga GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Niels is de rollende rukker.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je ooit gemasturbeerd met je rolschaatsen aan?
Je bedoelt ABN?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind gggg gggg ggg gggg ook goed bij jou passe
Ik moest kiezen van jouquote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou je dat doen dan?
Verwijder alle posts in deze SC, deze man stelt de echte vragen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je ooit gemasturbeerd met je rolschaatsen aan?
Ga ajb, jij praat echt geen ABN eh illie.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bedoelt ABN?
Dat praten wij normale mensen namelijk in de randstad
Meestal houd ik me in en lach ik gewoon mn schattige giecheltjequote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik meer een soort pino zo van ga ga GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
heel toevallig ook wat ik denk als ik WCH zie posten
Ik zoek je huis op en poep in je waterleidingen zodat er diarree uit je douche komt. Gemene jongen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef TARDIS. het volgende:
dat is zijn fetisjquote:Op maandag 11 januari 2016 00:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik zoek je huis op en poep in je waterleidingen zodat er diarree uit je douche komt. Gemene jongen.
Hahah gekke wijfquote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ajb, jij praat echt geen ABN eh illie.
Ik denk dat ik eerder van een krokodil zal winnen dan een beer.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm die keuze gemaatk bedoelik
Jij denkt dat je accentloos bent ja, maar dat ben je dus echt niet. Je hebt niet overdreven harde accent zoals sommige illies maar tis wel illie-ish.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah gekke wijf
Ik praat straat op straat
En formeel als het nodig is. Accentloos alles.
Altijd haten die accentallochtonen
Bellen jullie met elkaar?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij denkt dat je accentloos bent ja, maar dat ben je dus echt niet. Je hebt niet overdreven harde accent zoals sommige illies maar tis wel illie-ish.
ja krokidil is engquote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder van een krokodil zal winnen dan een beer.
Jij kiest zeker voor beer?
Weet ik toch.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef TARDIS. het volgende:
Niels ik maak maar een grapje, jongen.
Fuck you. Mijn hamster poept nog steeds bloed sinds jij op visite kwam.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef TARDIS. het volgende:
Niels ik maak maar een grapje, jongen.
Als er sprake is van wederzijdse uitgesproken goedkeuring in jouw seksuele relaties dan hebben wij hier daar helemaal niets van te vinden. Good for you.
Want jij weet hoe ik formeel praat?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij denkt dat je accentloos bent ja, maar dat ben je dus echt niet. Je hebt niet overdreven harde accent zoals sommige illies maar tis wel illie-ish.
Super leuk meid! Je klinkt Limbrugs en Limburgs klinkt Bekgisch.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ja elke avond voordt we gaan slapen, maar che zegt dat ik belgisch klink.
met jou kijkenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beer ook
Thuis film kijken of in de bioscoop?
weenie eens wat een illie isquote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Che_ het volgende:
Sowieso iemand uit limburg die over illies praat
Jullie zijn allemaal illies voor ons
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie eens wat een illie is
Heb je zo'n stem die je speciaal voor witte mensen gebruikt ja? tfoequote:Op maandag 11 januari 2016 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want jij weet hoe ik formeel praat?
Ik heb 6 tolken nodig om jou te verstaan a shm
thuisquote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thuis met mij film kijken of in de bioscoop?
Een woord wat al jaren niet gebruikt wordt maar net opgepikt door limburgersquote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie eens wat een illie is
Als je zaken doet in 6-digits praat je andersquote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je zo'n stem die je speciaal voor witte mensen gebruikt ja? tfoe![]()
wrm lieg je, je kan me altijd gewoon verstaan.
Wow racistquote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je zo'n stem die je speciaal voor witte mensen gebruikt ja? tfoe![]()
wrm lieg je, je kan me altijd gewoon verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |