WAAROM NOEM JE IEMAND DAN FUCKING DADDY??????????????quote:Op zondag 10 januari 2016 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze letterlijk aan hun vader denken. ;s
noem jij je vriendin geen mommy dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAROM NOEM JE IEMAND DAN FUCKING DADDY??????????????
Je recensies zijn kut, zou er niet je beroep van maken als ik jou was.quote:
ja waarom noem je iemand baby, jesus zegquote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAROM NOEM JE IEMAND DAN FUCKING DADDY??????????????
Dat is anders.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
noem jij je vriendin geen mommy dan?
zal ik je mn nummer dmen?quote:
Ahwquote:
Ik noem niemand baby. Behalve Niels. Maar dat is dan letterlijk bedoeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ja waarom noem je iemand baby, jesus zeg
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
dickpic ontvangen van tardis, echt een kleine micropener heeft hij
ja maar veel andere mensen wel en das gewoon normaalquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik noem niemand baby. Behalve Niels. Maar dat is dan letterlijk bedoeld.
Zet gewoon hier neer dan kan Niels ook appen.quote:
je moeder liegtquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mijn moeder zegt dat het een hele grote penis is
ja beetje saaiquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ligt het aan de vragen die hij/zij stelt?
Ettoquote:
je stelt saaie vragenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou misschien moet je er wat van zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kneus zeg wie die lkre wijve zijn dan
chloe bennetquote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kneus zeg wie die lkre wijve zijn dan
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Wilde sexten met lflmjamesdean maar kreeg nummer van toto69.
Heb wel dickpic gestuurd, ben ik nu homo?
toto is shemale, dus dat ligt eraanquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hoop dat je topic een groot succes gaat worden.quote:
welterustenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een erbarmelijk niveau alhier... ik zit er sterk aan te denken nu weg te gaan!
Trek een biertje open Ettoquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een erbarmelijk niveau alhier... ik zit er sterk aan te denken nu weg te gaan!
ja echt tering gayquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
Als je niet vies bent van een beetje bloed kan je zijn open wond neuken heb ik gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
toto is shemale, dus dat ligt eraan
ik ga niet alles verklappenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moeten de vragen spannender of persoonlijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |