En was het een goeie film?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thuis
ben gister naar the hateful eight geweest
Aan het einde van de dag heb ik best een leuk accentquote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Crip ik heb een tolk nodig voor jouw tolk
Wsh ken je die
nee biosquote:Op maandag 11 januari 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een mooie film
Heb je Netflix?
ripquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Welterusten vrienden, het gaat jullie allemaal goed.
Ja ok dat klopt wel. Maar dan wel in vergelijking met mensen met een spraakgebrekquote:Op maandag 11 januari 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag heb ik best een leuk accent
Truste TARDIS.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Welterusten vrienden, het gaat jullie allemaal goed.
ja klopt idd naast jou klink ik echt hotquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok dat klopt wel. Maar dan wel in vergelijking met mensen met een spraakgebrek
Ik zat te computeruuuquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt idd naast jou klink ik echt hot
dit is echt ifimquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zat te computeruuu
Het begon te waaiuuuh
Hey dat is ifimquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zat te computeruuu
Het begon te waaiuuuh
oh bedankt dat je me blij maakt met dooie musquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer staat een leuke film op the ridiculous six, is wel droge humor
Netflix is net als een nieuwe vriendin, de eerste maand is gratis.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh bedankt dat je me blij maakt met dooie mus
Sry wou het je alleen laten wetenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh bedankt dat je me blij maakt met dooie mus
hoe duur iseigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Netflix is net als een nieuwe vriendin, de eerste maand is gratis.
witquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sry wou het je alleen laten weten
Zwart of wit
iets minder zegt ie ookquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip heeft ook zoiets maar iets minder
8 euro of zoquote:
Ja heb crip al gehoord, best raar hè een Marokkaan met een Limburgs accent. Ik verwachte echt zo'n buitenlands accentquote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip heeft ook zoiets maar iets minder
hso heb ik dat nie gehoord danquote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb crip al gehoord, best raar hè een Marokkaan met een Limburgs accent. Ik verwachte echt zo'n buitenlands accent
Echt he en daarvoor moet je nog opstaan ook en de deur een keer open doen, voor Netflix kan je gewoon blijven zitten.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow goed doel is nog meer
hier heb je poosje over nagedachtquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Hey Crip waarom hebben je BHs beugels? Zijn je tieten nog niet recht?
Ja, door het belgischke hoor je het allochtoonske minder maar het is nog wel aanwezigkequote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb crip al gehoord, best raar hè een Marokkaan met een Limburgs accent. Ik verwachte echt zo'n buitenlands accent
Maakt niet uit, qua jihad denkt ze hetzelfde als die bontkraagjes op de straathoekquote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ze schrijven gwn maandelijks af, bitchesquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he en daarvoor moet je nog opstaan ook en de deur een keer open doen, voor Netflix kan je gewoon blijven zitten.
Ik denk over al mijn posts goed na want ik heb mijn FOK! accountnaam ook op mijn CV staan.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier heb je poosje over nagedacht
Crip was toen op de radio, ergens in het begin van 2015 geloof ik?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso heb ik dat nie gehoord dan
Netflix ook maar daar kan je naar leuke series kijken ipv naar ondervoede negertjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ze schrijven gwn maandelijks af, bitches
WW3 komt er aan door deze vraag hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
schrijven
catkiller of crip
ja?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk over al mijn posts goed na want ik heb mijn FOK! accountnaam ook op mijn CV staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |