Dank, dat realiseerde ik me later inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je idee klopt denk ik wel, maar het is niet per jaar heAls je uit gaat van generaties van 25 jaar krijg je het volgende:
Autoch Alloch jaar
93000000 7000000 0
74400000 8400000 25
59520000 10080000 50
47616000 12096000 75
38092800 14515200 100
30474240 17418240 125
24379392 20901888 150
19503514 25082266 175
15602811 30098719 200
12482249 36118463 225
Dus ergens tussen de 125 en 150 jaar in de toekomst kruisen de aantallen zich. Dat houd overigens geen rekening met het mengen tussen de populaties, of dingen als migratie etc.
Wat je spoileren noemtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef kalinhos het volgende:
Thanks voor het spoileren van The Hateful 8, daar moet ik vanavond nog heen
Psst, The Empire uit Star Wars is gemodelleerd op oa. de Nazi'squote:
Ik ga hier even niet op in, daar dit het topic er niet voor is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Psst, The Empire uit Star Wars is gemodelleerd op oa. de Nazi'sMisschien niet het meest handige voorbeeld om te kiezen.
Volgens mij deed de helft niet mee, of zijn ze dusdanig verkleed dat ik t gemist heb.quote:
Ah... dus jij vindt het wel prima de haatboodschappen die in de films verwerkt worden jegens de blanken dus? En waardoor bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet worden waaruit nogal wat nare toestanden uit kunnen voortvloeien waar NIEMAND in de samenleving beter van wordt..?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:46 schreef schommelstoel het volgende:
Vergeet LK dat het jarenlang is geweest dat de 'donkere' mens altijd de boeman speelde?
En nu is het eens andersom en je hebt hem en zijn poppen aan het dansen.
Maar nogmaals we maken geen "white genocide" mee, dat blijkt uit alle data. Degene die dat claimen zijn zonder uitzondering bange blanke conservatievenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik zal het nog maar even herhalen... de bedoeling is niet om angst te zaaien, maar om mensen bewust te maken van waar we mee te maken hebben. Zodra men dit doorheeft is het makkelijk te doorzien en zal men minder te beïnvloeden zijn door o.a. propaganda als in o.a. de bovengenoemde films en andere media.
Maar dan moet je wel zeker zijn dat je niet aan een zekere tunnelvisie lijdt. Wat films en series betreft zijn er ook legio voorbeelden te vinden waar de blanke blonde persoon de held is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik zal het nog maar even herhalen... de bedoeling is niet om angst te zaaien, maar om mensen bewust te maken van waar we mee te maken hebben. Zodra men dit doorheeft is het makkelijk te doorzien en zal men minder te beïnvloeden zijn door o.a. propaganda als in o.a. de bovengenoemde films en andere media.
Jij hebt echt last van een bepaalde manier van tunnelvisie zeg, je valt nog eens in een eigen gegraven valkuil.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah... dus jij vindt het wel prima de haatboodschappen die in de films verwerkt worden jegens de blanken dus? En waardoor bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet worden waaruit nogal wat nare toestanden uit kunnen voortvloeien waar NIEMAND in de samenleving beter van wordt..?
Je gaat er niet op in, maar er daarna wel over verder... Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik ga hier even niet op in, daar dit het topic er niet voor is.
Wat vind je van de rest van de films met de boodschap die erin verwerkt zit dan?
(overigens zijn dit slechts enkele voorbeelden, er zullen er vast wel een stuk meer zijn)
Mwah... het is niet echt bepaald 'The care bears' waar je allemaal naar zit te kijken in die Tarantino films he?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:51 schreef kalinhos het volgende:
Je bent oprecht stapelgek als je echt gelooft dat Tarantino slinks haatboodschappen in zijn films verwerkt. Daar wil ik het bij laten.
Hoeveel mensen zijn er ooit tegen elkaar in opstand gekomen na Pulp Fiction, Jackie Brown, Inglorious Bastards of Django Unchained denk je?
Ah, kijk LK, al twee mensen die 'denken' dat je last van tunnelvisie hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zeker zijn dat je niet aan een zekere tunnelvisie lijdt. Wat films en series betreft zijn er ook legio voorbeelden te vinden waar de blanke blonde persoon de held is.
Kijk voor de gein eens naar elke Marvel film en elke DC film.
Letterlijk dit: [ afbeelding ]
Nee maar ik houd ook niet van care bears.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:02 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mwah... het is niet echt bepaald 'The care bears' waar je allemaal naar zit te kijken in die Tarantino films he?
Django unchained en the Hateful eight, de nieuwste dus, schijnen een bepaalde raciale boodschap uit te dragen.
(heb overigens alleen Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Desperado van 'm gezien)
Praat niet voor mij. Ik probeer een normale discussie te houden. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, kijk LK, al twee mensen die 'denken' dat je last van tunnelvisie hebt.
Doe er iets mee zou ik zeggen.
Je bent een meer een gevaar voor jezelf dan voor anderen.
Ja, als je naar Elysium kijkt dan is Matt Damon ook de held. Maar als je naar de rest van de blanken kijkt zijn ze 1 en al evil en de Latino's allemaal vriendelijk en beschaafd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zeker zijn dat je niet aan een zekere tunnelvisie lijdt. Wat films en series betreft zijn er ook legio voorbeelden te vinden waar de blanke blonde persoon de held is.
Kijk voor de gein eens naar elke Marvel film en elke DC film.
Letterlijk dit: [ afbeelding ]
Ik praat niet voor jou, dat maak jij er van, bedankt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Praat niet voor mij. Ik probeer een normale discussie te houden. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja, elke film heeft een boodschap maar ik zie nog steeds een zekere 'randomness' binnen de helden/schurken structuur. Soms is het een blanke, soms niet. Ik denk dat ik letterlijk voor elke zwarte filmheld er zo twee neer kan zetten waar de blanke het is. Je hebt wel een paar PC kaskrakers, net als dat Al Gore de nobelprijs voor de vrede heeft gekregen voor zijn klimaatveranderingsfabel (ietwat gechargeerd). Als dat door een NWO is gestuurd is hun budget toch wat beperkter dan voorheen bedacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, als je naar Elysium kijkt dan is Matt Damon ook de held. Maar als je naar de rest van de blanken kijkt zijn ze 1 en al evil en de Latino's allemaal vriendelijk en beschaafd.
Kan me overigens niet snel indenken of de Marvel films nou ook zo'n boodschap uitdroegen eigenlijk... volgens mij niet i.i.g.
Ze hebben hun positieve momentjes jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:09 schreef Chewie het volgende:
De media en filmindustrie als voorbeeld gebruiken om aan te tonen hoe anti-blank de elite wel niet is
Als er iets geen afspiegeling is van de werkelijkheid dan is het Hollywood wel met hun "token" black, asian etc
En dat was al zo toen James Bond's versiertruc een pets op de kont was en "No James" ook "Yes James" betekende.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, elke film heeft een boodschap maar ik zie nog steeds een zekere 'randomness' binnen de helden/schurken structuur. Soms is het een blanke, soms niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |