Dat sas.. Je bent Sly de baasquote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
Sascha!!!!!!!!!!!!! haal die zooi eens weg
Weer mooi K ... Had je al een bril?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Ahum
Kwam alleen even spieken en even bij lezen. Tijd om te gaan snoezelen. Morgenvroeg mijn beschadigde auto naar de garage brengen (ja, domme vrouwen actie... altijd lastig die 30 cm hoge donkere paaltjes in donker, met wolkbreuk, voorbij racende auto's, vanuit parkeerterrein af rijdend te ontwijken)
NEEN!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
Sascha!!!!!!!!!!!!! haal die zooi eens weg
Gelukkig ben je ongedeerd dan!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Ahum
Kwam alleen even spieken en even bij lezen. Tijd om te gaan snoezelen. Morgenvroeg mijn beschadigde auto naar de garage brengen (ja, domme vrouwen actie... altijd lastig die 30 cm hoge donkere paaltjes in donker, met wolkbreuk, voorbij racende auto's, vanuit parkeerterrein af rijdend te ontwijken)
doe dan leuke plaatjes suffie, je kan het welquote:Op zondag 10 januari 2016 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
NEEN!
. Laat me even, piepkonijn
. Heb bij opheffing v 40+ een ban gekeregen omdat ik in zo'n 'red 40 plus
-topic' een uiterst sterke onderbouwing gaf waarom het forum moest blijven, en deze afsloot met zo'n foto. Daarop volgde een ban
Laat me even
![]()
Het ging juist om die plaatjes. Nevermind, ga het niet uitleggen verderquote:Op zondag 10 januari 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
doe dan leuke plaatjes suffie, je kan het wel
Doe eens wel? ik heb er een wijntje bijgepaktquote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het ging juist om die plaatjes. Nevermind, ga het niet uitleggen verder
Lees maar terug zo rond de opheffing. Jou kennende heb je toch zo'n 10 literpak wijn op tafelquote:Op zondag 10 januari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens wel? ik heb er een wijntje bijgepakt
Ja, zo'n pak met een kraantjequote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lees maar terug zo rond de opheffing. Jou kennende heb je toch zo'n 10 literpak wijn op tafel
Haha, nee joh, ik wist helemaal niet dat ik een ban had. Kwam ik pas tijdje later achter middels dm van dennie waaruit bleek dat dit de reden v ban (dat plaatje) was. Moest er wel om lachen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens wel? ik heb er een wijntje bijgepakt
ah... maar gelukkig ben je weer terugquote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik wist helemaal niet dat ik een ban had. Kwam ik pas tijdje later achter middels dm van dennie waaruit dat bleek dat de reden v ban dat plaatje was. Moest er wel om lachen.
Welk plaatje Sly?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik wist helemaal niet dat ik een ban had. Kwam ik pas tijdje later achter middels dm van dennie waaruit bleek dat dit de reden v ban (dat plaatje) was. Moest er wel om lachen.
Was maar een paar dagen -meen ik- die 'ban'.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar gelukkig ben je weer terug![]()
kan je mooi een gezellig plaatje voor de OP zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |