Dat sas.. Je bent Sly de baasquote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
Sascha!!!!!!!!!!!!! haal die zooi eens weg
Weer mooi K ... Had je al een bril?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Ahum
Kwam alleen even spieken en even bij lezen. Tijd om te gaan snoezelen. Morgenvroeg mijn beschadigde auto naar de garage brengen (ja, domme vrouwen actie... altijd lastig die 30 cm hoge donkere paaltjes in donker, met wolkbreuk, voorbij racende auto's, vanuit parkeerterrein af rijdend te ontwijken)
NEEN!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
Sascha!!!!!!!!!!!!! haal die zooi eens weg
Gelukkig ben je ongedeerd dan!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Ahum
Kwam alleen even spieken en even bij lezen. Tijd om te gaan snoezelen. Morgenvroeg mijn beschadigde auto naar de garage brengen (ja, domme vrouwen actie... altijd lastig die 30 cm hoge donkere paaltjes in donker, met wolkbreuk, voorbij racende auto's, vanuit parkeerterrein af rijdend te ontwijken)
doe dan leuke plaatjes suffie, je kan het welquote:Op zondag 10 januari 2016 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
NEEN!
. Laat me even, piepkonijn
. Heb bij opheffing v 40+ een ban gekeregen omdat ik in zo'n 'red 40 plus
-topic' een uiterst sterke onderbouwing gaf waarom het forum moest blijven, en deze afsloot met zo'n foto. Daarop volgde een ban
Laat me even
![]()
Het ging juist om die plaatjes. Nevermind, ga het niet uitleggen verderquote:Op zondag 10 januari 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
doe dan leuke plaatjes suffie, je kan het wel
Doe eens wel? ik heb er een wijntje bijgepaktquote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het ging juist om die plaatjes. Nevermind, ga het niet uitleggen verder
Lees maar terug zo rond de opheffing. Jou kennende heb je toch zo'n 10 literpak wijn op tafelquote:Op zondag 10 januari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens wel? ik heb er een wijntje bijgepakt
Ja, zo'n pak met een kraantjequote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lees maar terug zo rond de opheffing. Jou kennende heb je toch zo'n 10 literpak wijn op tafel
Haha, nee joh, ik wist helemaal niet dat ik een ban had. Kwam ik pas tijdje later achter middels dm van dennie waaruit bleek dat dit de reden v ban (dat plaatje) was. Moest er wel om lachen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens wel? ik heb er een wijntje bijgepakt
ah... maar gelukkig ben je weer terugquote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik wist helemaal niet dat ik een ban had. Kwam ik pas tijdje later achter middels dm van dennie waaruit dat bleek dat de reden v ban dat plaatje was. Moest er wel om lachen.
Welk plaatje Sly?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik wist helemaal niet dat ik een ban had. Kwam ik pas tijdje later achter middels dm van dennie waaruit bleek dat dit de reden v ban (dat plaatje) was. Moest er wel om lachen.
Was maar een paar dagen -meen ik- die 'ban'.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar gelukkig ben je weer terug![]()
kan je mooi een gezellig plaatje voor de OP zoeken
ja de layout is geweldigquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was maar een paar dagen -meen ik- die 'ban'.![]()
Ik vind het eigenlijk wel een mooie plaat -de huidige- qua compositie en layout.
goffer slyquote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was maar een paar dagen -meen ik- die 'ban'.![]()
Ik vind het eigenlijk wel een mooie plaat -de huidige- qua compositie en layout.
Genoeg gedoe om 'vieze' plaatjesquote:
Ik meen die met 'dirty alexis', maar check maar ff als je zin hebtquote:
Ik hou het op een 3 liter pak zo'n fles is me te weinigquote:Op zondag 10 januari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van wijn, écht helemaal niet... maar ik heb deze
[ afbeelding ]
Is wel lekkerzal wel in de reclame zijn geweest
vierde plaatje vind ik een érg mooie 40+ vrouwquote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik meen die met 'dirty alexis', maar check maar ff als je zin hebt![]()
https://www.google.nl/sea(...)IIw&biw=1680&bih=945
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het op een 3 liter pak zo'n fles is me te weinig
Niet halal.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van wijn, écht helemaal niet... maar ik heb deze
[ afbeelding ]
Is wel lekkerzal wel in de reclame zijn geweest
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet halal.
Hoezo, haalt je eega dan voor jou allemaal zooi die in de reclame is?![]()
En zelf de duurste metaxa kopen, en, en bergschoenen van 400 euro zeker!?
Doe mij maar de tiende.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
vierde plaatje vind ik een érg mooie 40+ vrouw![]()
[ afbeelding ]
Nee, niet écht, dit is mijn tweede vanavond en dan is het genoegquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent ook geen coma zuipster Fann,..
Ok, nee, ik dacht het omdat je niet zeker wist of ie (de wijn that is) in de aanbieding was. Maar was ie lekker (ik neem aan dat je 'm al leeg hebtquote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]mijn ega haalt nooit wijn voor mij
![]()
en Metaxa drinkt hij niet, hij drinkt nooit, lijkt verdorie wel een moslim
lezen Slyquote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok, nee, ik dacht het omdat je niet zeker wist of ie (de wijn that is) in de aanbieding was. Maar was ie lekker (ik neem aan dat je 'm al leeg hebt)?
Haha, echt niet! wat een spook. Bij jou is de 10e een ander wicht dan bijquote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
mew...
[ afbeelding ]
die van mij was mooier
ow... die is best engquote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, echt niet! wat een spook. Bij jou is de 10e een ander wicht dan bij![]()
Nr. 10: [ afbeelding ]
Wat een beest btw
Echt no way. Never. Ik ken ze niet eens. misschien zijn ze wel geestesziek etc.quote:
groet groetquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef sly-nl het volgende:
Ik ga slapen.
Veel liefs.
Sascha ook![]()
Groet, Sly
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
Mooi ... wat een geslijm altijd weer van de dames hier richting Sly... Ik vind het prima..
Nah OK dan ...quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
omdat het Sly is Chuf![]()
ik ga nog effe muziekkies luisteren
Jij post overal.. Fannquote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik post ze in het topic hoorkan je meegenieten
Hier zijn niet zoveel mensen meer wakker Chufquote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij post overal.. Fann
Eens kijken of House of Cards wat is
Dank je Fann... Ik dacht dat Roy al eerder overleden was.. Maar pas in 88 ...quote:Op maandag 11 januari 2016 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier zijn niet zoveel mensen meer wakker Chuf![]()
maar deze is voor jou dan![]()
Had je gedacht dat hij het eeuwige leven had?quote:
Nee, maar ik had hem van de week nog gepost als mooi opgedroogde oudere...quote:Op maandag 11 januari 2016 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had je gedacht dat hij het eeuwige leven had?
We zijn allemaal sterfelijk.
2 dagen na zijn 69e overleden, als Iggy Pop nog even volhoudt tot 23 april is ie ouder dan Bowie, dat vind ik een prestatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik had hem van de week nog gepost als mooi opgedroogde oudere...
Ik heb varifocus lenzen... geldt dat ook?quote:
Ja hoor, zo heftig was het niet...quote:Op zondag 10 januari 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ongedeerd dan!
en let niet op Sly, die is gewoon gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vwb David Bowie: Weer een 40+'er minder idd
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb varifocus lenzen... geldt dat ook?
[..]
Ja hoor, zo heftig was het niet...
Paaltje was gewoon dom... ik noem het dan ook mijn sublieme (antiek) blonde actie:Lenzen zijn net als een bril, maar dan zie je ze niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vwb David Bowie: Weer een 40+'er minder idd
Vette krasje... Had je nu nog maar bij de Seat gewerkt![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb varifocus lenzen... geldt dat ook?
[..]
Ja hoor, zo heftig was het niet...
Paaltje was gewoon dom... ik noem het dan ook mijn sublieme (antiek) blonde actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vwb David Bowie: Weer een 40+'er minder idd
Ook wel 65+er."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ken ze hier bij Apoint, krijg super behandeling. Heb alleen een bagger auto mee. Ga je van een Leon (lease auto van ex) naar een Ibiza (eigen auto) naar de Mii (de leen/huur auto).quote:Op maandag 11 januari 2016 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Lenzen zijn net als een bril, maar dan zie je ze niet...
Vette krasje... Had je nu nog maar bij de Seat gewerkt
Hoelang gaan ze bezig zijn dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 08:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ken ze hier bij Apoint, krijg super behandeling. Heb alleen een bagger auto mee. Ga je van een Leon (lease auto van ex) naar een Ibiza (eigen auto) naar de Mii (de leen/huur auto).
Dag of 3 a 4. Laat meteen de APK erbij uitvoeren en ze moeten even kijken of ze al iets aan de sjoemelsoftware kunnen doen die ook nog in de planning voor dit jaar staat.quote:
Je wil gewoon zuiniger rijden voor minder geld...quote:Op maandag 11 januari 2016 08:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dag of 3 a 4. Laat meteen de APK erbij uitvoeren en ze moeten even kijken of ze al iets aan de sjoemelsoftware kunnen doen die ook nog in de planning voor dit jaar staat.
.Dat kan toch....quote:Op maandag 11 januari 2016 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wil gewoon zuiniger rijden voor minder geld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ook wel 65+er
[..]
.Dat kan toch....Ze heeft altijd Ninja nog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie konijn heet Bowie? Leuke naamquote:Op maandag 11 januari 2016 09:42 schreef sacha het volgende:
eerste opmerking van Aap naar aanleiding van mijn 'oh nee, nee nee' omdat Bowie dood is:
'is konijn eindelijk dood?'
nee, die heet Broerquote:Op maandag 11 januari 2016 09:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jullie konijn heet Bowie? Leuke naam
Hoe kwam Aap er dan bij dat K'nijn dood zou zijn? (Kinderlogica (als Aap kiddo is) ben ik niet zo goed in, sorryquote:
vrienden van mij hadden een konijn "Bowie"quote:
Ik ga een goede konijnenbout niet uit de weg.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
Denk dat broer konijn niet zo leuk is om mee te spelen of zo
wie is belangrijk voor je vandaag sjoef?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is vandaag even minder belangrijk...
Vind het toch wel erg jammer van Bowie...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
wie is belangrijk voor je vandaag sjoef?
Ja dat is waar.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg jammer van Bowie...
Die is er al een tijdje... Nog iets van 2 maanden nog... Zal nu wel extra druk wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef drakin het volgende:
In Groningen is nu of binnenkort een Bowie tentoonstelling, ik denk dat die nu wel een stuk drukker bezocht gaat worden.
Doen ze niet ineens hoor, die tentoonstelling waren ze al heel lang mee bezig.
niet al een tijdje hoor, ik wilde er naartoe en toen was het er nog niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje... Nog iets van 2 maanden nog... Zal nu wel extra druk worden
Toch al een maandje dus... Ik zag al meldingen voorbij komen op FB van mensen die er geweest waren... Dus vandaarquote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
niet al een tijdje hoor, ik wilde er naartoe en toen was het er nog niet.
Even gezocht, sinds 11 december is die er en het duurt nog tot maart.
Dus binnenkort even kijken.
Voor mij is 1 maand niet een tijdje hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch al een maandje dus... Ik zag al meldingen voorbij komen op FB van mensen die er geweest waren... Dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |