SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Waarschijnlijk is dan het zout alweer opquote:Op zondag 10 januari 2016 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
zolang t eind januari maar te doen is op de weg!
dan maar weer bad en vaatwaszout strooienquote:Op zondag 10 januari 2016 21:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dan het zout alweer op
In 2010 lieten ze zelfs zout ophalen met schepen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan maar weer bad en vaatwaszout strooien
gewoon water uit de noordzee innemen en uitspuiten op de wegquote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
In 2010 lieten ze zelfs zout ophalen met schepen.
En er is hier in het noorden al heel wat doorheen gegaan. Ik vrees het ergste met alle winterse buien die er nog gaan komen (als het uitkomt)...
Goed ideequote:Op zondag 10 januari 2016 22:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon water uit de noordzee innemen en uitspuiten op de weg
achjoh energie centrales uit de motteballen en allemaal de elektrische kachel aan.. dan blijven die hoogspanningskabels wel ijs vrijquote:
Ik vrees het ergste als we een februari 1956 gaan krijgen...maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
achjoh energie centrales uit de motteballen en allemaal de elektrische kachel aan.. dan blijven die hoogspanningskabels wel ijs vrij
once in a lifetime voor de meesten zulke dingenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste als we een februari 1956 gaan krijgen...maar dat zal wel niet gebeuren
sneeuw valt niet te voorspellen. Kan zomaar erger worden dat in de kaarten staatquote:Op zondag 10 januari 2016 22:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ugh![]()
Maar, nauwelijks sneeuw zo te zien....dus dat is weer positief....
Dubbel negatief.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ugh![]()
Maar, nauwelijks sneeuw zo te zien....dus dat is weer positief....
Je snapt het eindelijkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dubbel negatief.
Als het dan toch zo vieskoud moet worden, dan gelijk met alle ellende die erbij hoort.
Doe mij maar echt winterweer inclusief elfstedentochtquote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch 100x liever het weer van dit weekend
Dat is dom gelul en dat weet je waarschijnlijk welquote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef INViCTuS het volgende:
Die gaat er echt nooit meer komen. Eigenlijk zou je moeten zeggen zeg nooit nooit, maar ik acht de kans op een elstedentocht echt heel erg klein. Dat ie er ooit nog gaat komen en ik dat nog meemaak.
Record tussen twee tochten staat nog op 22 jaar, nu staan we op 19.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef INViCTuS het volgende:
Die gaat er echt nooit meer komen. Eigenlijk zou je moeten zeggen zeg nooit nooit, maar ik acht de kans op een elstedentocht echt heel erg klein. Dat ie er ooit nog gaat komen en ik dat nog meemaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |