Maar toch: als ze hun dossier echt op orde hadden gehad dan had deze vraag ze niet verrast. En hadden ze er meteen op kunnen antwoorden. Ik krijg nu even de indruk dat ze opgelucht adem haalden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik moet door het stof, er zijn toch 2 personen, met dezelfde naam, in dezelfde stad Ede, in dezelfde branche. Kreeg vandaag een keurige mail van FC dat ze het nog eens nagevraagd hebben bij de lening aanvrager en dat hij niets met het faillissement te maken heeft.
Ik heb ook zelf maar even ter controlle bij de KvK de gegevens van beide bedrijven opgevraagd en inderdaad de ene Gerrit is van 05-09-1975 en de ander Gerrit met dezelfde achternaam van het failliete bedrijf is van 23-12-1951.
Pfffffffffffff.
Excuses aan FC ik was te voorbarig met mijn conclusie dat ze het wel weer niet goed uitgezocht hadden.
Mijn complimenten dat je dit zo grondig uitzoekt en ook mijn complimenten dat je ruimhartig je excuses aanbiedt omdat je er deze keer naast zat.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik moet door het stof, er zijn toch 2 personen, met dezelfde naam, in dezelfde stad Ede, in dezelfde branche. Kreeg vandaag een keurige mail van FC dat ze het nog eens nagevraagd hebben bij de lening aanvrager en dat hij niets met het faillissement te maken heeft.
Ik heb ook zelf maar even ter controlle bij de KvK de gegevens van beide bedrijven opgevraagd en inderdaad de ene Gerrit is van 05-09-1975 en de ander Gerrit met dezelfde achternaam van het failliete bedrijf is van 23-12-1951.
Pfffffffffffff.
Excuses aan FC ik was te voorbarig met mijn conclusie dat ze het wel weer niet goed uitgezocht hadden.
Vader & zoon, misschien?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Pfffffffffffff.
Want wat zijn de gevolgen als het platform verdwijnt / failliet raakt?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:55 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Ik vind lange looptijden prima, maar dan wel bij een platform waarvan ik verwacht dat ze er tegen die tijd nog zijn. Van duurzaaminvesteren verwacht ik dat wel, van regiofund bijv. niet.
Theoretisch niets. Praktisch wordt het wat lastiger want je moet zelf innenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:33 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Want wat zijn de gevolgen als het platform verdwijnt / failliet raakt?
Je hebt gelijk, het staat op hun Facebook pagina.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:08 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dan lees je meer dan ik op hun site! Ik lees alleen dat de funding onder 55 investeerders geslaagd is. Afijn als de dame nu maar goed gaat verkopen dan kan die eerste ronde naar de klanten toe. Nog wel een aantal over houden voor de investeerders borrel!
Regiofund werkt met een aparte (geld derden) stichting dus volgens het boekje.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Theoretisch niets. Praktisch wordt het wat lastiger want je moet zelf innen
Dat is inderdaad een van de punten waardoor ik nog twijfel. Maar ik ben sowieso nog even aan het afwachten aangezien er maar niet bijgestort de laatste dagen, dus denk dat het niet eens vol komt omdat het nog maar op 3% staat. Je moet namelijk meteen met iDeal betalen en zit niet echt te wachten om mijn geld voor de meer dan een maand oid op hun rekening te stallen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
Regiofund werkt met een aparte (geld derden) stichting dus volgens het boekje.
Vraag is alleen, wie betaalt de mensen die de stichting draaiend moeten houden of wordt dat vrijwilligerswerk![]()
Puur uit interesse, waarom verwacht je dat bij duurzaaminvesteren wel en regiofund niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:55 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Ik vind lange looptijden prima, maar dan wel bij een platform waarvan ik verwacht dat ze er tegen die tijd nog zijn. Van duurzaaminvesteren verwacht ik dat wel, van regiofund bijv. niet.
Zelfstroom vind ik een mooi bedrijf, maar zou mijn 1e project zijn op dat platform, dus ik denk er nog even over na.
Hier hetzelfde en ook nog niets gehoord van GvE. Het project staat nog wel onder het kopje 'Incassobureau ingeschakeld', maar nu met een groen i.p.v. een geel bolletje.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef gve74 het volgende:
[..]
Zojuist termijn 13 op mijn rekening ontvangen. Termijn 11 en 12 missen dus nog. Ook nog geen communicatie van GVE gezien. Even afwachten dus.
In theorie is het een kwestie van een aantal standard incasso's waarna een aantal standard uitbetalingen moet worden gedaan.... Zolang de betalende partij netjes betaald zijn hier exact 0 mensen handen voor nodig nadat het eenmaal ingeregeld is.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
Regiofund werkt met een aparte (geld derden) stichting dus volgens het boekje.
Vraag is alleen, wie betaalt de mensen die de stichting draaiend moeten houden of wordt dat vrijwilligerswerk![]()
Dat is idd. slechts 4% van de gevraagde lening. En toch:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:30 schreef djh77 het volgende:
Je zou toch na 25 dagen maar liefst E 4.600 binnen geharkt hebben: Schiet lekker op. https://www.kapitaalopmaat.nl/Gym-Fitness-Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
Net een e-mail van KOM,Daar had best wat meer onderbouwing bij mogen zitten. Gewoon een foutje, nu al betalingsissues of een fout bij KOM? Gezien de recente ontwikkelingen heb ik direct wat alarmbellen die afgaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Investormatch twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 10:37:53Investormatch en BANKK slaan handen ineen! Lees verder... https://t.co/QPuJvkh1bO reageer retweet
Leuk om te lezen, de toekomst zal het leren of het leuke projecten gaat opleveren. Het zou mooi zijn want de wijze hoe IVM de zaken runt bevalt me wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:51 schreef djh77 het volgende:
twitter:Investormatch twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 10:37:53Investormatch en BANKK slaan handen ineen! Lees verder... https://t.co/QPuJvkh1bO reageer retweet
Kreeg net via de mail:quote:Op maandag 11 januari 2016 17:04 schreef crowdiefunder het volgende:
Iemand de betalingen van lendico al binnen? Zijn al een week te laat...
Weinig tijd helaas.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:11 schreef bleyenburg het volgende:
Iemand hier tijd en zin om even de cijfers en pitch te bekijken van Bikkel Bikes op FNC en van commentaar te voorzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |