abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159007248
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Sinds wanneer zou een bom toegestaan zijn? 8)7
Dat zie je niet, doordat ie verborgen is achter de riem. Wellicht heb je verduidelijking nodig in de vorm van een afbeelding:
SPOILER: in een spoiler omdat de afbeelding offtopic is
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 11 januari 2016 @ 10:52:30 #77
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159007298
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:50 schreef Metalfrost het volgende:
Dat zie je niet, doordat ie verborgen is achter de riem.
Verborgen is het nog steeds een wapen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159007835
Ik zou gaan voor een spijkerpistool. Heb je ook nog wat aan als je een keer moet klussen.
  maandag 11 januari 2016 @ 11:39:25 #79
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_159008463
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:15 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou gaan voor een spijkerpistool. Heb je ook nog wat aan als je een keer moet klussen.
Dan heb je wel een hele lange kabel nodig voor de lucht.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_159008782
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan heb je wel een hele lange kabel nodig voor de lucht.
Je hebt ze ook op gaspatronen. Easy does it. Alleen moet je die wel tijdig vervangen elke keer
  maandag 11 januari 2016 @ 11:57:18 #81
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_159008894
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Je hebt ze ook op gaspatronen. Easy does it. Alleen moet je die wel tijdig vervangen elke keer
Mja, geen idee tot hoever dat kan schieten dan, met name gezien zwaartepunt van een spijker achter ligt gaat hij tollen.
Persoonlijk verkies ik een paintball gun met 3000fps erachter met knikkers/kogellagers.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 11 januari 2016 @ 12:14:56 #82
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159009432
Pijl en boog?
pi_159010520
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef xzaz het volgende:
Pijl en boog?
Dan lijkt mij een zware kruisboog meer "wapen". Legaal te koop voor iedereen.
60 HRC
  maandag 11 januari 2016 @ 13:02:05 #84
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159010763
Ik zag laatst in een documentaire dat één van de populairste wapens in WO-I een aangescherpte schop was. Die werd geprefereerd boven een bajonet omdat die niet in het lichaam bleef steken. Verder kun je een schop ook nog handig gebruiken voor andere dingen dan iemand's hoofd eraf hakken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159010874
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:15 schreef zatoichi het volgende:
Je hebt ze ook die werken op poeder, ik moet meteen weer denken aan The Wire.

pi_159011302
Je eigen lichaam? Persoonlijk zou ik eerder opteren voor een cursus Krav Maga, dan voor een wapen. Ik ben liever mentaal voorbereid op een aanval (zonder wapen), dan verward/angstig met een wapen.

Als je toch een wapen schikt te gebruiken, ga dan voor een mes. Dat is veel handiger in close combat en vereist geen ammunitie of krachtbron om te functioneren.
pi_159011874
Een machete, als was het alleen maar om de inbreker angst in te boezemen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 11 januari 2016 @ 13:41:32 #88
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_159011914
Je grootste wapen is je mening ts. Leg even aan de inbreker duidelijk uit wat jij ervan vindt dat ze bij je is ingebroken, dat zal haar leren.
pi_159012255
Ik ben bewapend met de stofzuigerstang. Als het zover is en het komt tot een rechtszaak dan kan je je ook sneller beroepen op noodweerexces. En met een korte ijzeren stang kan je iemand aardig bewerken.

Je kunt een rechter nog wel wijs maken dat je zo bang was dat je in een opwelling de stofzuigerstang uit de hoek hebt gepakt en die kerel de trap af hebt geslagen. Als je hem aan een zwaard rijgt dat op je kamer ligt dan gaat de rechter er namelijk vanuit dat je je op dergelijke situaties hebt voorbereid en dan is noodweerexces niet meer haalbaar.
Een huishoudelijk object is mooi onschuldig als het verhaal een staartje krijgt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 11 januari 2016 @ 13:56:30 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159012342
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:53 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik ben bewapend met de stofzuigerstang. Als het zover is en het komt tot een rechtszaak dan kan je je ook sneller beroepen op noodweerexces. En met een korte ijzeren stang kan je iemand aardig bewerken.

Je kunt een rechter nog wel wijs maken dat je zo bang was dat je in een opwelling de stofzuigerstang uit de hoek hebt gepakt en die kerel de trap af hebt geslagen. Als je hem aan een zwaard rijgt dat op je kamer ligt dan gaat de rechter er namelijk vanuit dat je je op dergelijke situaties hebt voorbereid en dan is noodweerexces niet meer haalbaar.
Een huishoudelijk object is mooi onschuldig als het verhaal een staartje krijgt.
Die stofzuigersstang is een goeie inderdaad want die kan in principe overal in huis liggen. Een schop, keukenmes of kachelpook in bijvoorbeeld een slaapkamer klinkt minder geloofwaardig.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159012399
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je hebt ze ook die werken op poeder, ik moet meteen weer denken aan The Wire.

Heerlijk serie!

"So what, you earned that buck like a motherfucker; keep that shit!"

Maar powder als in gunpowder; buskruit ;)
pi_159012444
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:56 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die stofzuigersstang is een goeie inderdaad want die kan in principe overal in huis liggen. Een schop, keukenmes of kachelpook in bijvoorbeeld een slaapkamer klinkt minder geloofwaardig.
Precies: "Overmand door emoties greep ik het eerste voorwerp voorhanden. Iedereen sliep en ik was doodsbang en in een opwelling sloeg ik hem op zijn voorhoofd waardoor hij de trap af viel. Nadat het was gebeurd besefte ik pas wat er was gebeurd :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( "
Klinkt dan behoorlijk geloofwaardig.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 11 januari 2016 @ 14:02:08 #93
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_159012480
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Een zeis inkorten lijkt mij ook best effectief tegen inbrekers.
Absoluut niet, de scherpe kant is naar jezelf toe gericht en gezien de afmeting van het blad kun je je amper manoeuvreren zelfs al kort je de steel in.

Tenzij je mikt op de mogelijkheid dat de inbreker panisch is voor (andersmans) bloed en daardoor flauw valt zou ik geen zeis gebruiken.
pi_159013974
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Absoluut niet, de scherpe kant is naar jezelf toe gericht en gezien de afmeting van het blad kun je je amper manoeuvreren zelfs al kort je de steel in.

Tenzij je mikt op de mogelijkheid dat de inbreker panisch is voor (andersmans) bloed en daardoor flauw valt zou ik geen zeis gebruiken.
Gewoon ook een cape met een hoodie en een masker met doodshoofd erbij, moet je opletten hoe snel die inbreker gaat rennen als ie dat in het donker op zich af ziet komen ^^
Ot, ploertendooier werkt prima in huis , niet legaal maar goed , je mag niks tegenwoordig anyway ^^ Gummiknuppel is wel weer legaal dacht ik
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_159014741
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef dontcare het volgende:

[..]

Gewoon ook een cape met een hoodie en een masker met doodshoofd erbij, moet je opletten hoe snel die inbreker gaat rennen als ie dat in het donker op zich af ziet komen ^^
...
De meeste inbrekers zullen ouder zijn dan 6 :')
  maandag 11 januari 2016 @ 15:13:34 #96
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159014793
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef DonJames het volgende:

[..]

De meeste inbrekers zullen ouder zijn dan 6 :')
_O-
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_159014969
Iemand de ogen uitbranden met een schijnwerper.

quote:
Ja meneer de agent, ik zie wat moeilijk in het donker, daarom deed ik mijn zaklampje even aan.
Fenix TK35 Ultimate, 1800lm in je bakkes. (bij voorbeeld, heerlijk lampje met het schakelaartje achterop, kan je makkelijk op ooghoogte houden)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_159016187
Ik heb gewoon al mijn wapens voor handen thuis.

Ben ze altijd aan het 'schoonmaken'.
Dus mocht ik om agent binnen krijgen is dat geen probleem.

Verder de Karambit op straat altijd bij me.
Verder ook aan diverse verdedigings sporten gedaan.

Train er ook mee. Ik kom voor mijn werk echt in risico gebieden in Nederland.
Ja die heb je. Denk aan de buitenwijken van Rotterdam Utrecht en Amsterdam.

Als je jezelf thuis of op straat verdedigd met een wapen en het is ethisch verantwoordelijk. Dan pleit dat in je voordeel. Daar houdt een rechter rekening mee.

Heb overigens nooit mijn mes nodig gehad op straat. Tot nu toe met mijn verstand op 2 keer na met mijn handen dingen kunnen oplossen.
  maandag 11 januari 2016 @ 16:10:56 #99
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159016359
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:03 schreef silenthill het volgende:
Ik heb gewoon al mijn wapens voor handen thuis.

Ben ze altijd aan het 'schoonmaken'.
Dus mocht ik om agent binnen krijgen is dat geen probleem.
Daar denken we dan anders over

quote:
Als je jezelf thuis of op straat verdedigd met een wapen en het is ethisch verantwoordelijk. Dan pleit dat in je voordeel. Daar houdt een rechter rekening mee.
Op basis waarvan?
Dommage arachide-fromage
pi_159016974
Wat een internethelden hier :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')