Dat zie je niet, doordat ie verborgen is achter de riem. Wellicht heb je verduidelijking nodig in de vorm van een afbeelding:quote:Op maandag 11 januari 2016 07:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou een bom toegestaan zijn?
SPOILER: in een spoiler omdat de afbeelding offtopic isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Verborgen is het nog steeds een wapenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:50 schreef Metalfrost het volgende:
Dat zie je niet, doordat ie verborgen is achter de riem.
Dan heb je wel een hele lange kabel nodig voor de lucht.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:15 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou gaan voor een spijkerpistool. Heb je ook nog wat aan als je een keer moet klussen.
Je hebt ze ook op gaspatronen. Easy does it. Alleen moet je die wel tijdig vervangen elke keerquote:Op maandag 11 januari 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele lange kabel nodig voor de lucht.
Mja, geen idee tot hoever dat kan schieten dan, met name gezien zwaartepunt van een spijker achter ligt gaat hij tollen.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je hebt ze ook op gaspatronen. Easy does it. Alleen moet je die wel tijdig vervangen elke keer
Je hebt ze ook die werken op poeder, ik moet meteen weer denken aan The Wire.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:15 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou gaan voor een spijkerpistool. Heb je ook nog wat aan als je een keer moet klussen.
Die stofzuigersstang is een goeie inderdaad want die kan in principe overal in huis liggen. Een schop, keukenmes of kachelpook in bijvoorbeeld een slaapkamer klinkt minder geloofwaardig.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:53 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik ben bewapend met de stofzuigerstang. Als het zover is en het komt tot een rechtszaak dan kan je je ook sneller beroepen op noodweerexces. En met een korte ijzeren stang kan je iemand aardig bewerken.
Je kunt een rechter nog wel wijs maken dat je zo bang was dat je in een opwelling de stofzuigerstang uit de hoek hebt gepakt en die kerel de trap af hebt geslagen. Als je hem aan een zwaard rijgt dat op je kamer ligt dan gaat de rechter er namelijk vanuit dat je je op dergelijke situaties hebt voorbereid en dan is noodweerexces niet meer haalbaar.
Een huishoudelijk object is mooi onschuldig als het verhaal een staartje krijgt.
Heerlijk serie!quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt ze ook die werken op poeder, ik moet meteen weer denken aan The Wire.
Precies: "Overmand door emoties greep ik het eerste voorwerp voorhanden. Iedereen sliep en ik was doodsbang en in een opwelling sloeg ik hem op zijn voorhoofd waardoor hij de trap af viel. Nadat het was gebeurd besefte ik pas wat er was gebeurdquote:Op maandag 11 januari 2016 13:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die stofzuigersstang is een goeie inderdaad want die kan in principe overal in huis liggen. Een schop, keukenmes of kachelpook in bijvoorbeeld een slaapkamer klinkt minder geloofwaardig.
Absoluut niet, de scherpe kant is naar jezelf toe gericht en gezien de afmeting van het blad kun je je amper manoeuvreren zelfs al kort je de steel in.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Een zeis inkorten lijkt mij ook best effectief tegen inbrekers.
Gewoon ook een cape met een hoodie en een masker met doodshoofd erbij, moet je opletten hoe snel die inbreker gaat rennen als ie dat in het donker op zich af ziet komen ^^quote:Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Absoluut niet, de scherpe kant is naar jezelf toe gericht en gezien de afmeting van het blad kun je je amper manoeuvreren zelfs al kort je de steel in.
Tenzij je mikt op de mogelijkheid dat de inbreker panisch is voor (andersmans) bloed en daardoor flauw valt zou ik geen zeis gebruiken.
De meeste inbrekers zullen ouder zijn dan 6quote:Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef dontcare het volgende:
[..]
Gewoon ook een cape met een hoodie en een masker met doodshoofd erbij, moet je opletten hoe snel die inbreker gaat rennen als ie dat in het donker op zich af ziet komen ^^
...
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
De meeste inbrekers zullen ouder zijn dan 6
Fenix TK35 Ultimate, 1800lm in je bakkes. (bij voorbeeld, heerlijk lampje met het schakelaartje achterop, kan je makkelijk op ooghoogte houden)quote:Ja meneer de agent, ik zie wat moeilijk in het donker, daarom deed ik mijn zaklampje even aan.
Daar denken we dan anders overquote:Op maandag 11 januari 2016 16:03 schreef silenthill het volgende:
Ik heb gewoon al mijn wapens voor handen thuis.
Ben ze altijd aan het 'schoonmaken'.
Dus mocht ik om agent binnen krijgen is dat geen probleem.
Op basis waarvan?quote:Als je jezelf thuis of op straat verdedigd met een wapen en het is ethisch verantwoordelijk. Dan pleit dat in je voordeel. Daar houdt een rechter rekening mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |