Ik heb het nog een keer gecopy & pasted, maar ik zag ook dat zowel jij als hij tegelijk ingeroosterd waren. (Beiden aangevinkt.)quote:Op zondag 10 januari 2016 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Wat misgegaan met het wachtwoord?
C/P gedaan en ik weet dat dat soms niet werkt
Misschien net een spatie meegenomen gok ik....quote:Op zondag 10 januari 2016 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Wat misgegaan met het wachtwoord?
C/P gedaan en ik weet dat dat soms niet werkt
Dan was dat hetquote:Op zondag 10 januari 2016 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het nog een keer gecopy & pasted, maar ik zag ook dat zowel jij als hij tegelijk ingeroosterd waren. (Beiden aangevinkt.)
beiden vind ik ingevroren niet te eten. Voor de rest vries ik echt alles inquote:Op zondag 10 januari 2016 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
2 dagen gekookt en nu al voor >7 dagen aan voer in de vriezer
Pasta en stamppot FTW.
Ingevroren eet ik niks, pijn aan de tanden enzo.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beiden vind ik ingevroren niet te eten. Voor de rest vries ik echt alles in
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ingevroren eet ik niks, pijn aan de tanden enzo.
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ingevroren eet ik niks, pijn aan de tanden enzo.
Of snijdt LompeHork zoals Rafeiro?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan behoorlijk goed koken vind ik zelf, alleen gehaktballen en sukade kan ik niet echt goed maken.
En ik snij als een lompehork
Dat kan. Maar de macaroni zoals ik hem maak is niet zoals de gemiddelde Nederlander hem maakt.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou niet van opgebakken eten en wat de gemiddelde Nederlander als macaroni serveert hoef ik ook niet.
Heb trouwens net weer een Marley Spoonbox besteld, heel voordelig dankzij een behulpzame CUL-er
(ik vind stampot opgewarmd in een pannetje het lekkerst)quote:Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kan. Maar de macaroni zoals ik hem maak is niet zoals de gemiddelde Nederlander hem maakt.
Italianen zouden het verfoeien door de naam, maar ik denk dat ze het zouden eten als ik het anders noemde.
En natuurlijk is stamppot gewoon gekookt het lekkerst. En dit is ook opwarmbaar. Maar als je alenig bent moet je vanuit financieel oogpunt af en toe een compromis sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |