SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
had ik gedaan maar ineens geen geluid.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:54 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien voortaan handig om alles vooraf even te testen en klaar te zetten?
Wunderbar.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
om half kan ik wel. geluid doet het immers
Moet je die doppen uit je oren halen!quote:Op zondag 10 januari 2016 19:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
had ik gedaan maar ineens geen geluid.
Ik heb het nog een keer gecopy & pasted, maar ik zag ook dat zowel jij als hij tegelijk ingeroosterd waren. (Beiden aangevinkt.)quote:Op zondag 10 januari 2016 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Wat misgegaan met het wachtwoord?
C/P gedaan en ik weet dat dat soms niet werkt
Misschien net een spatie meegenomen gok ik....quote:Op zondag 10 januari 2016 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Wat misgegaan met het wachtwoord?
C/P gedaan en ik weet dat dat soms niet werkt
Dan was dat hetquote:Op zondag 10 januari 2016 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het nog een keer gecopy & pasted, maar ik zag ook dat zowel jij als hij tegelijk ingeroosterd waren. (Beiden aangevinkt.)
beiden vind ik ingevroren niet te eten. Voor de rest vries ik echt alles inquote:Op zondag 10 januari 2016 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
2 dagen gekookt en nu al voor >7 dagen aan voer in de vriezer
Pasta en stamppot FTW.
Ingevroren eet ik niks, pijn aan de tanden enzo.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beiden vind ik ingevroren niet te eten. Voor de rest vries ik echt alles in
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ingevroren eet ik niks, pijn aan de tanden enzo.
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ingevroren eet ik niks, pijn aan de tanden enzo.
Of snijdt LompeHork zoals Rafeiro?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan behoorlijk goed koken vind ik zelf, alleen gehaktballen en sukade kan ik niet echt goed maken.
En ik snij als een lompehork
Dat kan. Maar de macaroni zoals ik hem maak is niet zoals de gemiddelde Nederlander hem maakt.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou niet van opgebakken eten en wat de gemiddelde Nederlander als macaroni serveert hoef ik ook niet.
Heb trouwens net weer een Marley Spoonbox besteld, heel voordelig dankzij een behulpzame CUL-er
(ik vind stampot opgewarmd in een pannetje het lekkerst)quote:Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kan. Maar de macaroni zoals ik hem maak is niet zoals de gemiddelde Nederlander hem maakt.
Italianen zouden het verfoeien door de naam, maar ik denk dat ze het zouden eten als ik het anders noemde.
En natuurlijk is stamppot gewoon gekookt het lekkerst. En dit is ook opwarmbaar. Maar als je alenig bent moet je vanuit financieel oogpunt af en toe een compromis sluiten.
ik woon/kook al meer dan 20 jaar alleen, maar ik vries geen stamppot en pasta in. Ik eet gewoon 2 dagen achter elkaar nieuw gemaakte stamppot. Tomatensaus vries ik wel in, maar de pasta kook ik per keer.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kan. Maar de macaroni zoals ik hem maak is niet zoals de gemiddelde Nederlander hem maakt.
Italianen zouden het verfoeien door de naam, maar ik denk dat ze het zouden eten als ik het anders noemde.
En natuurlijk is stamppot gewoon gekookt het lekkerst. En dit is ook opwarmbaar. Maar als je alenig bent moet je vanuit financieel oogpunt af en toe een compromis sluiten.
Dat ben ik met hutspot met je eens, zonder bruine bonen trouwens.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
(ik vind stampot opgewarmd in een pannetje het lekkerst)
kook dat altijd voor 2 dagenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat ben ik met hutspot met je eens, zonder bruine bonen trouwens.
Oké zo doe ik het meestal ook, maar alleen de pasta koken is geen koken, alleen moet je de saus wel tijdig ontdooienquote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik woon/kook al meer dan 20 jaar alleen, maar ik vries geen stamppot en pasta in. Ik eet gewoon 2 dagen achter elkaar nieuw gemaakte stamppot. Tomatensaus vries ik wel in, maar de pasta kook ik per keer.
oepsquote:Op zondag 10 januari 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oké zo doe ik het meestal ook, maar alleen de pasta koken is geen koken, alleen moet je de saus wel tijdig ontdooienZo ging ik gisteren de boot in. Pasta koken voor de saus warm was
Pastasaus+sambal+kidney bonen is ook een beste "chili con carne"
komt er aanquote:Op zondag 10 januari 2016 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je Hoobastank - look where we are now?
Ik zat toen dus echt een klein uur te wachten op mijn etenquote:
marshammowwowquote:Op zondag 10 januari 2016 22:06 schreef Geralt het volgende:
WTF die marshmallows was net of iemand achter me stond en dat zei!!!!
Ik schrok me de tering![]()
Heb je je scherm al gepoetst?quote:
Is dit Infected Mushroom?quote:
Daar klonk het al naar inderdaad. Vette muziek. Jaren niet meer gehoord/geluisterd.quote:
Ahhh check!quote:Op zondag 10 januari 2016 22:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
Een deck is een live deck.
ik draai met deck a met CD's en MP3's
(als iemand een Traktor live CD zou kunnen branden ben ik heel blijjj)quote:
Ja ik ben binnenquote:
Nu niet meer... vage shit.quote:
was geen weer om te golfen vandaag, alle paden zijn nattigquote:
Ow ik dacht iets met de muziek afspelen of wat ookquote:Op zondag 10 januari 2016 22:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat het topic mee gaat als er nieuwe berichten zijn
ik maak er gewoon een GOA avondje vanquote:Op zondag 10 januari 2016 22:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht iets met de muziek afspelen of wat ook
Ik morgen op mn werk weer een OGA dagje.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik maak er gewoon een GOA avondje van
ook klleukquote:Op zondag 10 januari 2016 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik morgen op mn werk weer een OGA dagje.
Daar moet alles verantwoord worden volgens Oorzaak, Gevolg, Actie. Knetterleip word ik daar soms van
Gaat uwen gang!quote:Op zondag 10 januari 2016 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat er nog iemand na Fox? Of zal ik (inmiddels traditie getrouw) de week afsluiten?
Bert en Ernie vervelen zich nooitquote:Op zondag 10 januari 2016 22:32 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet wie deze gestart heeft, maar van welke LP is dat van Bert en Ernie?
Koop sneller internetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |