Inderdaad, Sanders is te links en Clinton is te elitairquote:Op zondag 10 januari 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kandidaten moeten wel willen. Warren en Biden wilden niet. Gore had zich ook nog kunnen melden, maar wilde ook niet. Idem voor Kerry.
Ik stel verder vast dat Chafee vroegtijdig is afgehaakt en dat Webb zijn kandidatuur bij de Democraten ook heeft ingetrokken. Dan is er natuurlijk nog O'Malley (die wél kandidaat is), maar daar heb ik eigenlijk al genoeg over gezegd. De kiezer weet hem niet te vinden. Ik denk dat de Democraten een grote fout begaan als ze Clinton of Sanders kiezen.
Die kijk ik sowieso niet. Weinig boeiend.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Reya het volgende:
Hebben mensen zo langzamerhand niet eens genoeg van al die debatten? Vooral een herhaling van zetten.
Die kans lijkt mij erg klein, minder dan 0,1%. Texas is een leuk gebied om heen te verhuizen.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:58 schreef berko13 het volgende:
Een vraagje aan de Amerika kenners
Hoe groot schatten jullie de kans in dat Amerika tegen bijvoorbeeld 2050 gesplitst worden in 2 of meerdere landen. Amerika komt op mij over als een erg verdeelde natie en is verre van een samenhangend geheel in de realiteit. Misschien is het geen slecht idee om een samenleving te creëren naar republikeins model en een samenleving naar democratisch model om die onderlinge haat en strijd te stoppen.
Ikzelf zie me wel naar zo'n republikeinse natie verhuizen met m'n familie indien Europa verder blijft afglijden.
De opbreking van de V.S. was in de koude oorlog wel iets dat net zo (on)waarschijnlijk leek als het uiteenvallen van de Sovjet Unie. Dus zeg nooit nooit. Er zijn alleen nauwelijks verschillen tussen de grote twee partijen. Dus ik zie de splitsing niet zo heel snel gebeuren, misschien als een van de twee een monopolie krijgt op bepaalde staatsinstituties.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:58 schreef berko13 het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans in dat Amerika tegen bijvoorbeeld 2050 gesplitst worden in 2 of meerdere landen. Amerika komt op mij over als een erg verdeelde natie en is verre van een samenhangend geheel in de realiteit. Misschien is het geen slecht idee om een samenleving te creëren naar republikeins model en een samenleving naar democratisch model om die onderlinge haat en strijd te stoppen.
Inderdaad. Zo gezond oud worden is gewoon onamerikaans. En door die nare Obama en zijn zorgwet zal dat voor veel meer Amerikanen de realiteit worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:00 schreef berko13 het volgende:
Sanders past toch helemaal niet bij Amerika. Zo'n stokoude beta cuck, alles waar Amerika niet voor staat.
Zijn er überhaupt mensen die naar al die debatten gekeken hebben?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:26 schreef Reya het volgende:
Hebben mensen zo langzamerhand niet eens genoeg van al die debatten? Vooral een herhaling van zetten.
Link naar de peiling waar je dat uit haalt?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef Nintex het volgende:
Trump wint hoe dan ook in een directe race van Sanders en/of Hillary.
... maar zou zo'n Republikeinse natie jou en je gelukszoekende familie wel toelaten dan...!?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:58 schreef berko13 het volgende:
Een vraagje aan de Amerika kenners
Ikzelf zie me wel naar zo'n republikeinse natie verhuizen met m'n familie indien Europa verder blijft afglijden.
Ik denk dat je als blanke familie met geld wel welkom bent(indien je Engels spreekt)quote:Op zondag 10 januari 2016 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar zou zo'n Republikeinse natie jou en je gelukszoekende familie wel toelaten dan...!?
Mjah, maar moet je als 'Republikein', met een afkeer tegen financiele gelukszoeker, er dan zelf wel eentje worden, en dan dus naar een land vertrekken waar ze jouw gevoelens over financiele gelukszoekers delen...!?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik denk dat je als blanke familie met geld wel welkom bent(indien je Engels spreekt)
Valt tegen. Met name als het aan de Republikeinen ligt gaan de H-1B visa en dergelijke aardig op de schop.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik denk dat je als blanke familie met geld wel welkom bent(indien je Engels spreekt)
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, maar moet je als 'Republikein', met een afkeer tegen financiele gelukszoeker, er dan zelf wel eentje worden, en dan dus naar een land vertrekken waar ze jouw gevoelens over financiele gelukszoekers delen...!?
Zelfs mensen als Cruz en Trump zijn voor legale migratie. Alleen moet je Engels spreken, x aantal jaren een baan hebben of genoeg geld op de bank hebben. Daarna krijg je pas een Amerikaans paspoort. Echter, het helpt wel als je blank en christen bentquote:Op maandag 11 januari 2016 08:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt tegen. Met name als het aan de Republikeinen ligt gaan de H-1B visa en dergelijke aardig op de schop.
Ja, maar als je de definitie van 'legale migratie' flink wijzigt, dan is 'voor legale migratie zijn' nogal een non-statement. Dit is bijvoorbeeld wat Trump wil veranderen aan 'legale migratie':quote:Op maandag 11 januari 2016 10:51 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
[..]
Zelfs mensen als Cruz en Trump zijn voor legale migratie. Alleen moet je Engels spreken, x aantal jaren een baan hebben of genoeg geld op de bank hebben. Daarna krijg je pas een Amerikaans paspoort. Echter, het helpt wel als je blank en christen bent
Ook Cruz is gedraaid op het gebied van de H1-B visa's voor hoogopgeleide kennismigranten.quote:Increase prevailing wage for H-1Bs.
We graduate two times more Americans with STEM degrees each year than find STEM jobs, yet as much as two-thirds of entry-level hiring for IT jobs is accomplished through the H-1B program. More than half of H-1B visas are issued for the program's lowest allowable wage level, and more than eighty percent for its bottom two. Raising the prevailing wage paid to H-1Bs will force companies to give these coveted entry-level jobs to the existing domestic pool of unemployed native and immigrant workers in the U.S., instead of flying in cheaper workers from overseas. This will improve the number of black, Hispanic and female workers in Silicon Valley who have been passed over in favor of the H-1B program. Mark Zuckerberg’s personal Senator, Marco Rubio, has a bill to triple H-1Bs that would decimate women and minorities.
Requirement to hire American workers first.
Too many visas, like the H-1B, have no such requirement. In the year 2015, with 92 million Americans outside the workforce and incomes collapsing, we need companies to hire from the domestic pool of unemployed. Petitions for workers should be mailed to the unemployment office, not USCIS.
Jobs program for inner city youth.
The J-1 visa jobs program for foreign youth will be terminated and replaced with a resume bank for inner city youth provided to all corporate subscribers to the J-1 visa program.
Refugee program for American children.
Increase standards for the admission of refugees and asylum-seekers to crack down on abuses. Use the monies saved on expensive refugee programs to help place American children without parents in safer homes and communities, and to improve community safety in high crime neighborhoods in the United States.
Immigration moderation.
Before any new green cards are issued to foreign workers abroad, there will be a pause where employers will have to hire from the domestic pool of unemployed immigrant and native workers. This will help reverse women's plummeting workplace participation rate, grow wages, and allow record immigration levels to subside to more moderate historical averages.
Brrr, Texas vind ik misschien wel de lelijkste plek van de US. Als ik naar de US zou vertrekken staat Texas onderaan de statenlijst.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:00 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij erg klein, minder dan 0,1%. Texas is een leuk gebied om heen te verhuizen.
Ik ben atheist/agnost, en die worden in de States nog meer gewantrouwd dan moslims, volgens mij...quote:Op maandag 11 januari 2016 10:51 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
[..]
Zelfs mensen als Cruz en Trump zijn voor legale migratie. Alleen moet je Engels spreken, x aantal jaren een baan hebben of genoeg geld op de bank hebben. Daarna krijg je pas een Amerikaans paspoort. Echter, het helpt wel als je blank en christen bent
Ben benieuwd wat voor effect dat zal hebben.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:06 schreef martijnde3de het volgende:
Michael Bloomberg is geïnteresseerd om als onafhankelijk kandidaat mee te doen aan de verkiezingen.
http://nos.nl/artikel/20(...)ij-verkiezingen.html
http://edition.cnn.com/20(...)-campaign/index.html
twitter:mkraju twitterde op maandag 11-01-2016 om 18:02:47New Monmouth poll shows NH battle for second place heating up. Kasich at 14%, tied with Cruz. Rubio at 12% and Christie at 8%. Trump at 32%. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |