quote:SCHOKKEND: 'Strikte instructies Duitse politietop om misdrijven vluchtelingen niet te melden' | ThePostOnline
” BILD onthult wat de Duitse autoriteiten onder de pet houden, en waarom de politie lang niet altijd de hele waarheid vertelt.
Een politieagent uit Frankfurt verklaart: “Dossiers van misdrijven die worden gepleegd door daders met een buitenlandse afkomst die terecht komen bij onze balie worden onmiddellijk terzijde geschoven. Er zijn strikte instructies van de politietop om geen melding te maken van misdrijven die worden gepleegd door vluchtelingen. Alleen als het gaat om directe verzoeken van de media kan het worden gemeld.”
De woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken in de deelstaat Hessen geeft toe dat “de leiding van de persafdeling wordt geadviseerd voorzichtig te zijn met het benoemen van vluchtelingen omdat extreem-rechts het anders kan misbruiken om selectief sentimenten op te stoken tegen hen die bescherming zoeken.”
Ook in Nordrhein-Westfalen kent men dezelfde instructies: incidenten in en om asielzoekerscentra mogen niet worden gemeld, tenzij het azc is aangevallen door neo-nazi’s. Ook in andere deelstaten kent men deze instructies.
In 2015 waren er volgens de minister van Binnenlandse Zaken in deelstaat Saxen maarliefst “1006 aanvallen en misdaden tegen de menselijke vrijheid in asielzoekerscentra, inclusief elf gevallen van doodslag of moord.”
Slechts drie(!) van deze misdaden zijn ook bekend gemaakt. Acht gevallen van seksueel misbruik en verkrachting, waarbij voor een deel kinderen slachtoffer werden, verdwenen in de doofpot.
Bij moord en doodslag (in asielzoekerscentra) wordt uitermate voorzichtig omgegaan met de beschikbare informatie “vanwege bepaalde indentificatierisico’s” en wordt vermelding “volgens afspraak met het OM ernstig beperkt of volledig genegeerd.” ”
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:28 schreef Ryan3 het volgende:Dan vraag je je af of dit in NL ook het geval is natuurlijk en of dit beleid wel handig is. Nu het uitkomt speelt dit nog meer in de kaart van Duitse neo-nazi's. Maar nog erger: de zwijgende meerderheid kan hierdoor ook wel eens "omvallen" en zijn zwijgende toestemming voor de ingeslagen weg na 6 september 2015 intrekken...
Dit is een al even extreme generaliserende opvatting als degenen die de vermeende extremisten maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
extremisten hebben nooit het gelijk aan hun zijde
is dat de Hitle heeft ook mooie rijkswegen gebouwd dus we vergeven hem de 6 miljoen joden?... gebruik het dan goedquote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dit is een al even extreme opvatting als degenen die de vermeende extremisten maken.
Omdat iemand of een groep in een bepaalde zin extreme opvattingen heeft wil dat nog niet zeggen dat het voor alle opvattingen&beweringen geldt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:18 schreef Re het volgende:
[..]
is dat de Hitle heeft ook mooie rijkswegen gebouwd dus we vergeven hem de 6 miljoen joden?... gebruik het dan goed
Het voldoet er prima aan imho, extremisten zijn slecht dus hun opvattingen kunnen niet goed zijn in een generaliserende zin.quote:Een Reductio ad Hitlerum is een redenering in deze vorm: "Adolf Hitler was (of de nazi's waren) X, dus X is slecht.
quote:Op zondag 10 januari 2016 10:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Libie lost een vader het op door zijn 2 dochters de keel af te snijden. Familie eer was weer gered.
Heb zelf van nabij mee gemaakt dat verkrachtte Marokkaanse (5 jr)kleuter door haar vader werd verstoten.
You lost me. Je hebt het over een 5-jarig Marokkaans jongetje meisje en dan roep je "Dit geval heeft bronnen genoeg" en dan kom je in een adem met een artikel uit 2009 over een 8-jarig Liberiaans meisje uit Amerika ?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit geval heeft bronnen genoeg![]()
Waarom zou ik zoiets uit mijn duim zuigen ? Er staat zoveel op het net dat evengoed laat zien wat de doorsnee moslim denkt/doet als zijn dochter verkracht is. Daarom wordt verkrachting in die kringen als t ff kan verzwegen. Er rust een taboe op.
En het verklaart iig waarom ik geen hoge hoed op heb van de islam en de moslims. Kwestie van jarenlang niks goeds gehoord en gelezen te hebben. En de eigen ervaringen waren ook niet altijd positief.
http://www.nujij.nl/algem(...)chting.6248677.lynkx
Oud topic waar er door users ook over dit geval wordt geschreven en gemeld dat het in in veel landen normaal is om verkrachte kinderen te verstoten.
NWS / Ouders in VS dumpen 8-jarig verkracht meisje
Maar laten we het verder OT houden.
Ik schreef dat hij veelvuldig gelijk had. Ik schreef niet dat hij altijd gelijk had.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:10 schreef Re het volgende:
[..]
och ja, janmaat die geen negers in het nederlands elftal wilde... och de held
Mij ook. Maar de problemen rondom massa-immigratie had hij goed voorzien. En zeker met de kennis van nu kun je gewoon stellen dat hij het gelijk aan zijn zijde had.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
oh ja, eigen volk eerst en vol is vol... ik zie ook wel dat tijden veranderen maar Hans Janmaat ophemelen als visionair gaat mij wat te ver
Ik begrijp je probleem : je kunt slecht lezenquote:Op zondag 10 januari 2016 13:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
You lost me. Je hebt het over een 5-jarig Marokkaans jongetje en dan roep je "Dit geval heeft bronnen genoeg" en dan kom je in een adem met een artikel uit 2009 over een 8-jarig Liberiaans meisje uit Amerika ?
En wat wil je er nou eigenlijk mee bewijzen? Dat alle moslim/vluchtelingen/buitenlanders/asielzoekers criminelen zijn en geweerd dienen te worden? Of dat Bild gelijk heeft? Leg eens uit want ik snap er zo langzamerhand geen jota meer van.
Lees je in dan weet je genoeg.quote:Heb zelf van nabij mee gemaakt dat verkrachtte Marokkaanse (5 jr)kleuter door haar vader werd verstoten.
Misschien moet je de volgende keer gewoon geloofwaardigere anekdotes verzinnen, dan valt het niet zo op.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem : je kunt slecht lezen
[..]
Lees je in dan weet je genoeg.
Ik was in gesprek met een andere user en gaf aan verder OT te willen blijven.
Dan is een 5 jarig Marokkaans meisje nog steeds geen 8 jarig Liberiaans meisje uit Amerika. Explain ... Als je prive wil communiceren en niet wil dat anderen daarop reageren moet je je verhalen niet op een forum plempen maar communiceren middels PM/mail/postduif/rooksignalen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem : je kunt slecht lezen
[..]
Lees je in dan weet je genoeg.
Ik was in gesprek met een andere user en gaf aan verder OT te willen blijven.
En dat moet dan aantonen dat alle moslims hetzelfde zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan is een 5 jarig Marokkaans meisje nog steeds geen 8 jarig Liberiaans meisje uit Amerika. Explain ...
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat moet dan aantonen dat alle moslims hetzelfde zijn.
Fan-tas-tisch.
Ik heb deedeetee gevraagd wat ze wilde bewijzen met dit voorbeeld, maar daar wil ze geen antwoord op geven.quote:
Yep:quote:
Die ene anekdote moet bewijzen hoe de doorsnee moslim denkt/doet.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit geval heeft bronnen genoeg![]()
Waarom zou ik zoiets uit mijn duim zuigen ? Er staat zoveel op het net dat evengoed laat zien wat de doorsnee moslim denkt/doet als zijn dochter verkracht is. Daarom wordt verkrachting in die kringen als t ff kan verzwegen. Er rust een taboe op.
En het verklaart iig waarom ik geen hoge hoed op heb van de islam en de moslims. Kwestie van jarenlang niks goeds gehoord en gelezen te hebben. En de eigen ervaringen waren ook niet altijd positief.
Doorsnee =/= allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Yep:
[..]
Die ene anekdote moet bewijzen hoe de doorsnee moslim denkt/doet.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:52 schreef Re het volgende:
Ja doe dat lekker via DM of zo, dit gaat over doofpot doden en verkrachtingen 1006, of 3
Relevant, Janmaat zegt hier in 1994 1 op 1 wat wij nu allemaal zeggen over de vluchtelingeninstroom.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef dat hij veelvuldig gelijk had. Ik schreef niet dat hij altijd gelijk had.
De bedoeling was trouwens ook niet om Janmaat als een soort held of visionair neer te zetten. Mijn bedoeling was om aan te geven dat de term "extreem" voor discussie vatbaar is. Iets dat 30 jaar geleden extreem was, kan nu doodnormaal zijn.
[..]
Mij ook. Maar de problemen rondom massa-immigratie had hij goed voorzien. En zeker met de kennis van nu kun je gewoon stellen dat hij het gelijk aan zijn zijde had.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Relevant, Janmaat zegt hier in 1994 1 op 1 wat wij nu allemaal zeggen over de vluchtelingeninstroom.
Ik klikte op het filmpje. Die man komt nog onsympathieker over dan Wilders.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Relevant, Janmaat zegt hier in 1994 1 op 1 wat wij nu allemaal zeggen over de vluchtelingeninstroom.
Dat was Fortuyn ook, met alle gevolgen van dien. Wilders niet beveiligen kon men niet meer maken. Nu maar afwachten hoe Wilders z'n proces dit voorjaar zal verlopen en of ze Volkertje blijven bewakenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:14 schreef Wintar het volgende:
[..]
Die mensen waren bijna vogelvrij voor de wet dus. Heel opmerkelijk als je bekijkt wat voor beveiliging Wilders krijgt.
Wie is 'ze'?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:18 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat was Fortuyn ook, met alle gevolgen van dien. Wilders niet beveiligen kon men niet meer maken. Nu maar afwachten hoe Wilders z'n proces dit voorjaar zal verlopen en of ze Volkertje blijven bewakenof dat ze misschien nog een paar reserve-Volkertjes achter de hand hebben.
Ja, maar naar de dood van Fortuyn werd er wel anders gereageerd dan op die aanslag waarbij de vrouw van Janmaat in rolstoel belandde. Dat werd haast toejuicht onder het mom van eigen schuld dikke bult. Althans, dat gevoel wordt opgewekt met dat item van de NPO 30 jaar later.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:18 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat was Fortuyn ook, met alle gevolgen van dien. Wilders niet beveiligen kon men niet meer maken. Nu maar afwachten hoe Wilders z'n proces dit voorjaar zal verlopen en of ze Volkertje blijven bewakenof dat ze misschien nog een paar reserve-Volkertjes achter de hand hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |