abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158991567
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dit hele vluchtelingengedoe is er gewoon omdat men heeft besloten het proces naar de 3e wereldoorlog te versnellen, wat gezien zal worden als armageddon. De oorlog waarbij WOII verbleekt. En dan zal de 'redder' komen die orde uit de chaos schept. Dit zal de antichrist zijn!

Het is allemaal onderdeel van een 300-jarenplan!

Alleen aluminium kan je nog redden.
Mensen die in dingen als antichrist geloven. :')
  zondag 10 januari 2016 @ 19:15:18 #52
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158991620
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:13 schreef Wintar het volgende:
Mensen die in dingen als antichrist geloven.
Geloof dan maar niet joh. Als jij zo nodig aan de verliezende kant wil eindigen :')
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158991646
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:15 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Geloof dan maar niet joh. Als jij zo nodig aan de verliezende kant wil eindigen :')
Wat ga jij doen om de antichrist te verslaan? :')
  zondag 10 januari 2016 @ 19:20:57 #54
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158991797
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik schreef dat hij veelvuldig gelijk had. Ik schreef niet dat hij altijd gelijk had.
De bedoeling was trouwens ook niet om Janmaat als een soort held of visionair neer te zetten. Mijn bedoeling was om aan te geven dat de term "extreem" voor discussie vatbaar is. Iets dat 30 jaar geleden extreem was, kan nu doodnormaal zijn.

[..]

Mij ook. Maar de problemen rondom massa-immigratie had hij goed voorzien. En zeker met de kennis van nu kun je gewoon stellen dat hij het gelijk aan zijn zijde had.
En je ziet hoe er destijds op gereageerd werd: totaal gedemoniseerd, weggezet als het kwaad zelve, een nieuwe Hitler etc.
Altijd als er zulke mensen opstaan, komen er hele haatcampagnes op gang. Daaraan kun je goed zien hoe het werkt in de hogere kringen als je ingaat tegen hun zorgvuldig gecreëerde luchtkasteeltjes. Als je geluk hebt wordt je zwartgemaakt, als je pech hebt mag je het bekopen met je leven.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 10 januari 2016 @ 19:22:47 #55
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158991846
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:16 schreef Wintar het volgende:

[..]

Wat ga jij doen om de antichrist te verslaan? :')
Niets. Kijken hoe het afloopt, en ondertussen iedereen er bang voor proberen te maken
En mensen uitlachen die er niet in geloven!
pi_158992674
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:48 schreef Peachbird het volgende:

[..]

In mijn jeugd kan ik mij herinneren dat janmaat altijd als boeman afgeschilderd werd, bizar als je nu ziet tot in hoeverre hij gelijk had.
Gelul.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 19:59:43 #57
230491 Zith
pls tip
pi_158993062
Die reacties hier_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158993111
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gelul.
Welk deel?
  zondag 10 januari 2016 @ 20:01:54 #59
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_158993149
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En je ziet hoe er destijds op gereageerd werd: totaal gedemoniseerd, weggezet als het kwaad zelve, een nieuwe Hitler etc.
Altijd als er zulke mensen opstaan, komen er hele haatcampagnes op gang. Daaraan kun je goed zien hoe het werkt in de hogere kringen als je ingaat tegen hun zorgvuldig gecreëerde luchtkasteeltjes. Als je geluk hebt wordt je zwartgemaakt, als je pech hebt mag je het bekopen met je leven.
Wilders gaat ook te goed in de peilingen :o
pi_158993215
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef Wintar het volgende:

[..]

Welk deel?
Zowel het idee dat Janmaat geen boeman was als dat hij gelijk had.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158993262
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zowel het idee dat Janmaat geen boeman was
Dat deel heb ik gemist geloof ik.
pi_158995758
Corporate translator
pi_159007261
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:22 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]
Trieste propaganda vind je niet?
pi_159007598
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ze een keer een goede verkiezingsuitslag hadden, dat gevierd werd door massaal "Hiep hiep Heil" te roepen _O- Die gast riep rake dingen maar hij was wel teringdom, zijn vrouw ook. En als je teringdom bent, maakt politiek den Haag gehakt van je. En nee, dat overkomt niet alleen de mensen aan de rechterflank, daar kan meneer Melkert over meepraten. Slechte boksers worden ook gewoon knock out geslagen.

Echt, Hiep hiep Heil _O- :')
pi_159008206
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die gesubsidieerde welkomstliederen waren wel het toppunt ja.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:00:06 #66
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159010716
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ze een keer een goede verkiezingsuitslag hadden, dat gevierd werd door massaal "Hiep hiep Heil" te roepen _O- Die gast riep rake dingen maar hij was wel teringdom, zijn vrouw ook. En als je teringdom bent, maakt politiek den Haag gehakt van je. En nee, dat overkomt niet alleen de mensen aan de rechterflank, daar kan meneer Melkert over meepraten. Slechte boksers worden ook gewoon knock out geslagen.

Echt, Hiep hiep Heil _O- :')
Was niet in spottend bedoeld? :P
pi_159010985
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Was niet in spottend bedoeld? :P
Ik was toen nog maar een heel jong Toefje, misschien dat ik er nu anders tegenaan zou kijken. Het was in elk geval weinig doortastend wat ze deden. Ik was trouwens wel groot aanhanger van de CD. Maar dat was iets wat je beter niet hardop kon zeggen. Frits Bolkenstein had ik trouwens ook gegund de kans te krijgen als premier. Dat was ook best een hardliner. Maar nu? Nu zijn ze er al, het kwaad is in feite al geschied.

Als Janmaat iets slimmer had geweest en iets van charisma had gehad, had het wel wat kunnen worden. De omstandigheden waren toen ook anders. Als er nu een knokpartij op Lesbos plaatsvindt, is het over een uur hier het onderwerp van gesprek. De asielstromen van de jaren 90 gingen voor een groot gedeelte langs iedereen heen. Als je het nieuws niet volgde wist je het niet eens.
pi_159011748
quote:
‘Massa-aanranding door asielzoekers in Zweden door media in doofpot gestopt’

'We gingen er vanuit dat het verhaal was bedacht door extreem-rechts'

Massale aanrandingen van jonge vrouwen door een groep van zo’n 90 jonge mannen, de meesten alleenstaande minderjarige asielzoekers, tijdens een concert in Zweden afgelopen augustus is door Zweedse media bewust onder de pet gehouden. Dat blijkt althans uit emails, sms’jes en telefoongesprekken tussen een journaliste van de Zweedse courant Dagens Nyheter (DN), het grootste ochtendblad van Zweden, en een medewerker van de Zweedse politie die getuige was van de aanrandingen waar het Zweedse online medium Nyheteridag de hand op heeft weten te leggen.

Kungsträdgården-park

Uit de correspondentie tussen de, anonieme, politiemedewerker (werkzaam als psycholoog bij de politie) en DN-journaliste Hanne Kjöller blijkt dat de courant daags na de aanrandingen op 15 augustus in het Kungsträdgården-park te Stockholm, waar het concert plaatsvond, op de hoogte was en voornemens hierover een artikel te publiceren. Maar toen de journaliste van de politiemedewerker kreeg te horen dat de verdachten asielzoekers waren liet de journaliste niets meer van zich horen. Er verscheen ook geen artikel over deze aanrandingen in DN.

Keulen

Pas nadat in januari 2016 de feiten over de oudejaarsnacht in Keulen naar buiten kwamen nam de journaliste weer contact op met de politiepsycholoog. Op de vraag waarom ze nooit meer iets van zich had laten horen gaf ze als antwoord dat haar hoofdredacteur destijds had besloten het verhaal over de aanrandingen in augustus te negeren “omdat het waarschijnlijk is verzonnen door de Zweedse Democraten” (de Zweedse versie van de PVV, red.).

Op 9 januari 2016 publiceert DN alsnog een artikel over de aanrandingen in augustus te Stockholm, met de aanrandingen in Keulen als aanleiding. In dit artikel wordt ook vermeld dat de aanranders van augustus ‘overwegend minderjarige alleenstaande asielzoekers’ waren (‘unaccompanied arrivals‘, is de uit het Zweeds vertaalde Engelse term).

Maar het antwoord op de vraag waarom DN niet in augustus al publiceerde over de aanrandingen in het park moet de auteur van het artikel schuldig blijven.

Zweedse Democraten

Uit de documenten die in bezit zijn van NyheterIdag blijkt echter dat de aanname dat alles ‘is verzonnen door de Zweedse Democraten’ de werkelijke reden was om er niet over te publiceren.

De politiepsycholoog in kwestie laat overigens ook aan NyheterIdag weten dat hij destijds ook aan twee andere Zweedse media zijn getuigenverklaringen van de aanrandingen heeft gegeven, maar dat ook deze media niet reageerden.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-in-doofpot-gestopt/
pi_159011950
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:34 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Maar nee; in boerendisco's landt er ook wel eens op een vrouwenbips he! :')
Oh ja; en de vrouwen hadden er vast zelf om gevraagd maar hebben er daarna spijt van gehad! :')
En aanrandingen zijn niet iets exclusiefs voor de Arabische wereld! :')

[Insert meer achterlijke goedpraatsmoezen die in diverse topics voorbij zijn gekomen.]

En tja, die doofpotaffaires steeds: geen enkel medium wil als xenofobisch over komen he! :X
  maandag 11 januari 2016 @ 13:44:07 #70
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159011980
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:34 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Getraumatiseerde aangerande meisjes recht in de bek spugen en de beestachtige vluchtelingen in bescherming nemen om de concurrerende partij geen ammunitie te geven.

Ik kijk echt helemaal nergens meer van op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159013985
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vooral de vele aangiftes in de doofpot stoppen is idd triest.
Corporate translator
pi_159014435
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef HSG het volgende:

[..]

Vooral de vele aangiftes in de doofpot stoppen is idd triest.
Niet in de openbaarheid brengen is iets anders dan in de doofpot stoppen.
pi_159014751
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Klopt.
Corporate translator
  maandag 11 januari 2016 @ 15:17:22 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159014907
quote:

[..]

Als ZDF bewust dit nieuws niet brengt is er toch iets ernstigs aan de hand.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159015007
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als ZDF bewust dit nieuws niet brengt is er toch iets ernstigs aan de hand.
Geen idee, ik ken de afwegingen niet om iets niet te brengen. Desondanks is er geen sprake van een doofpot want de vervolging en onderzoeken vinden gewoon plaats en de berechting ook.
  maandag 11 januari 2016 @ 15:21:13 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159015061
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken de afwegingen niet om iets niet te brengen. Desondanks is er geen sprake van een doofpot want de vervolging en onderzoeken vinden gewoon plaats en de berechting ook.
Ja, dat zeiden ze van het NSA-schandaal ook. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159015076
quote:

[..]

Naja voor mijn gevoel is hier toch echt sprake van een doofpot vanwege politieke belangen.
Overigens om het niet op cultuur te gooien of om te wijzen naar de oktoberfesten zoals:
http://www.vice.com/nl/re(...)was-er-altijd-al-293

gaat mij wat ver.

Een kennis van mij woont nu al een jaar in Egypte en zij zegt dat het lopende band werk is daar. Rare mannen die aan haar zitten en haar bellen, etc.

En dat is echt niet zoals hier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')