abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:46:27 #201
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159487262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is een blijft een Nederlands forum. Zo kunnen we wel aan de gang blijven, en er is aardig wat werk gaan zitten in het maken van die lijst (al dan niet een tijd geleden). Maar bedankt voor je voorstel! :)
ik snap het wel. grtjs.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159487269
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:46 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik snap het wel. grtjs.
:*
Ja doei.
pi_159501802
Waarom wordt mijn post weggehaald CC?

Er wordt geklaagd dat er niet gesocialized kan worden want wheeeeeeeeewheeeeeeeeeeewheeeeeeeeeeeinsertallerleinonredenen. Ik geef aan dat het nonredenen zijn met een praktijkvoorbeeld en mijn post is weg? Wazdeze?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:46:23 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159501888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom wordt mijn post weggehaald CC?

Er wordt geklaagd dat er niet gesocialized kan worden want wheeeeeeeeewheeeeeeeeeeewheeeeeeeeeeeinsertallerleinonredenen. Ik geef aan dat het nonredenen zijn met een praktijkvoorbeeld en mijn post is weg? Wazdeze?
Het voegt helemaal niks toe, beetje jennerig zelfs. Ik denk dat je dat zelf ook wel snapt, toch?
Gewoon niet doen. Nergens voor nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159502160
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het voegt helemaal niks toe, beetje jennerig zelfs. Ik denk dat je dat zelf ook wel snapt, toch?
Gewoon niet doen. Nergens voor nodig.
Nee! Sorry maar dit is echt onzin! Je kan vinden dat ik het mogelijk anders had moeten verwoorden oid, (maar dat geduld is op, maar inhoudelijk gezien) als iemand blijft jammeren dat mensen om sociaal contact mee te hebben binnen leeftijdsrange x-x moeten vallen en iemand reageert daar op met joh laat dat nou eens los, want *insert praktijkervaring*. Hoe is dat jennerig? Omdat het niet is wat hij wil horen?

Wat is dat voor overbeschermende, koetjiekoetje, naar de mond praterij dan?

Dat komt een beetje betuttelend over...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:57:07 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159502289
Als je nu iets aan de toon doet waarop je als mosterd na de maaltijd nog even een snerende opmerking maakt, is er al een hoop gewonnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159502317
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:57 schreef Copycat het volgende:
Als je nu iets aan de toon doet waarop je als mosterd na de maaltijd nog even een snerende opmerking maakt, is er al een hoop gewonnen.
Fijne inhoudelijk reactie! Thanks hiervoor!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159502328
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee! Sorry maar dit is echt onzin! Je kan vinden dat ik het mogelijk anders had moeten verwoorden oid, (maar dat geduld is op, maar inhoudelijk gezien) als iemand blijft jammeren dat mensen om sociaal contact mee te hebben binnen leeftijdsrange x-x moeten vallen en iemand reageert daar op met joh laat dat nou eens los, want *insert praktijkervaring*. Hoe is dat jennerig? Omdat het niet is wat hij wil horen?

Wat is dat voor overbeschermende, koetjiekoetje, naar de mond praterij dan?

Dat komt een beetje betuttelend over...
Ik heb hetzelfde meegemaakt, werd ook net nog door de mods via DM aangesproken dat ik hem zou aanvallen terwijl dat helemaal niet mijn intentie was. Ik was eerlijk gezegd wel verbaast dat ik hierop een waarschuwing kreeg omdat ik op een respectvolle manier probeerde te verwoorden dat het niet sympathiek is om mensen bewust te negeren terwijl je wel duidelijk aangeeft opzoek te zijn naar contact.

Wat mag je nou wel en wat mag je niet? Je moet iemand ook gewoon op een nette manier kunnen aanspreken wanneer hij of zij zich bewust misdraagt. ik ga er geen verdere woorden meer aan vuil maken.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:58:38 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159502335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

Fijne inhoudelijk reactie! Thanks hiervoor!
You're welcome.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:03:53 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159502565
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het voegt helemaal niks toe, beetje jennerig zelfs. Ik denk dat je dat zelf ook wel snapt, toch?
Gewoon niet doen. Nergens voor nodig.
Ik had mijn reactie al aangepast en was ondertussen bezig met wijzigen en *poef* was hij zo weg :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:06:22 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159502639
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik had mijn reactie al aangepast en was ondertussen bezig met wijzigen en *poef* was hij zo weg :D
Je had 'm naar 'laat maar' oid geëdit, die ging vervolgens mee in de vaart. Zo'n reeks vol leeggeëditte berichten schiet ook niet op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:37:15 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159503755
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je had 'm naar 'laat maar' oid geëdit, die ging vervolgens mee in de vaart. Zo'n reeks vol leeggeëditte berichten schiet ook niet op.
Ja klopt en toen was ik hem aan het vullen maar dacht al dat dit de reden was. Geen probleem :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159514081
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 07:49 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar als iemand dat doet en het is offtopic, dan is het taak voor de mods om die posts te verwijderen en de user te vragen in een ander topic te posten. Niet om het topic te sluiten. Naarmate meer mensen reageren op de offtopic posts wordt een mogelijk sluiten van het topic steeds meer onvermijdbaar, en dat wil je voorkomen. Dat is je taak als user, door toch vooral NIET op de persoon in te gaan en te vertrouwen op het ingrijpen van de moderator.
Dat klopt, en dat wordt nu ook strikter aangepakt. Echter gedurende de (lange) periode waarin dit speelde werd er niet strikt genoeg aangepakt. De betreffende users gingen na een ban / waarschuwing gewoon weer lekker verder met het ontsporen van de topics.

quote:
Verder moet wel gekeken worden naar hoe die persoon op een 'ik ben tijdens het passen van kleding weer niet aangesproken' post is gekomen. Komt dat vanuit het niets of begint het ontopic maar wordt daarna ingegaan op vragen en suggesties van anderen. Ook dat is namelijk nogal een verschil. Dat is een nuance en context die een moderator objectief moet beoordelen om te bepalen waar het probleem zit. Ik zie in de reeks bijvoorbeeld best vaak een 'en hoe pakte dat uit?' en soortgelijke reacties. Dat is een prima vraag, maar het antwoord is niet perse ontopic in de zin dat het aansluit op het onderwerp van het topic. Er kan namelijk vanalles zijn gebeurd. En als op dat antwoord ook weer wordt ingegaan zit je in drie posts op een compleet ander spoor dan waar je zou willen zitten. Als je lang met dat probleem zit dreigt er een soort blindheid. Je ziet weer diezelfde user opeens beginnen over kleding passen, zonder nog de daadwerkelijke oorzaak of oorsprong daarvan te zien. En daar zit toch echt een puntje voor de user door op een gegeven moment niet meer te reageren als je wil dat het topic weer ontopic gaat en niet zelf als user op de stoel van de moderator te gaan zitten.
Je snapt dat het hier niet gaat over een periode van een week of 2 he? Zolang ik weer terug ben in R&P (sinds vorig jaar oktober) speelt deze problematiek al. Ik snap dat jij er misschien geen beeld van krijgt totdat het escaleert en er meerdere bans uitgedeeld moeten worden, maar verdiep je dan ook even in de geschiedenis van de topics.

quote:
Ik denk dat je dan eerst een medische test zou moeten ondergaan, maar dat is allemaal makkelijk gezegd als je geen psychische, communicatieve of sociale stoornis hebt. En sommige mensen in een forum als R&P zullen dat wél hebben. En juist vanwege de aard van dit forum zou voor dergelijke mensen meer begrip op z'n plek zijn en zou een passende oplossing niet misstaan. Zo'n eigen topic is leuk, maar je plaatst iemand die sociaal al zeer zwak is er ook online weer mee BUITEN de gemeenschap. Het is dus een gedeeltelijke oplossing, want je kunt iemand alsnog niet verbieden in een bepaald topic te posten.
Er is ook begrip voor de personen! Je legt de schuld continu bij de gebruikers neer die hier nog wel constructief proberen bij te dragen aan topics waar mensen komen voor hulp in sociale situaties / dating. Nogmaals, verdiep je in de topics en kijk hoe lang er al constructief gereageerd wordt op mensen die niets willen doen, maar wel continu hun verlangen blijven ventileren in constructieve topics.

quote:
Ik zie niet in waarom je in R&P wel topics om zeep moet kunnen helpen door te roepen dat iemand een droeftoeter is. Of door op iemand te gaan zitten vitten. Of iemand met een groepje weg te pesten/bullyen. Gewoon standaardregels.
Ga niet zelf offtopic doen als je vindt dat iemand offtopic doet. Zo gek is dat helemaal niet. Ook niet in R&P.
Weer zo kort door de bocht de schuld neerleggen bij het grootste deel van de constructief bijdragende posters. Je snapt dat je hiermee de grote groep posters wegjaagd en een klein stukje gefrustreerde klagers overhoudt he?
  Admin zaterdag 30 januari 2016 @ 12:01:37 #214
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_159514221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef ElDinosaur het volgende:

Je snapt dat het hier niet gaat over een periode van een week of 2 he? Zolang ik weer terug ben in R&P (sinds vorig jaar oktober) speelt deze problematiek al. Ik snap dat jij er misschien geen beeld van krijgt totdat het escaleert en er meerdere bans uitgedeeld moeten worden, maar verdiep je dan ook even in de geschiedenis van de topics.
Oktober is lang geleden en niet echt relevant meer, omdat in januari een nieuw beleid in werking is gegaan, zowel met betrekking tot hoe users met elkaar omgaan als hoe crew met elkaar en met users omgaan. Het beleid mbt het zetten van slotjes is enorm versoepeld en het banbeleid is volledig op de schop. In principe kijken we dus vanaf 1 januari. En ja, iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie, zowel users als crewleden.

quote:
Er is ook begrip voor de personen! Je legt de schuld continu bij de gebruikers neer die hier nog wel constructief proberen bij te dragen aan topics waar mensen komen voor hulp in sociale situaties / dating. Nogmaals, verdiep je in de topics en kijk hoe lang er al constructief gereageerd wordt op mensen die niets willen doen, maar wel continu hun verlangen blijven ventileren in constructieve topics.
Als die mensen NIETS doen met die suggesties dan kun je dus OF blijven reageren (prima), OF niet meer reageren (ook prima). Maar niet die persoon zwart maken, uitschelden, schofferen of wegjagen. Users zijn geen moderators. Als 10 users zich overal mee gaan bemoeien heb je hele topics die niets anders zijn dan schreeuwende users. Dan moet je niet willen en dat willen we ook niet.

quote:
Weer zo kort door de bocht de schuld neerleggen bij het grootste deel van de constructief bijdragende posters. Je snapt dat je hiermee de grote groep posters wegjaagd en een klein stukje gefrustreerde klagers overhoudt he?
Ik geloof niet dat je snapt wat ik probeer te zeggen. Ik denk dan ook dat het verstandig is het hier gewoon bij te laten :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_159514271
Ik snap prima wat je probeert te zeggen, maar jij snapt blijkbaar niet dat dit niet voor iedere situatie werkt.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:05:30 #216
416020 K44S
The bearded man
pi_159514312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Danny het volgende:

[..]

Oktober is lang geleden en niet echt relevant meer, omdat in januari een nieuw beleid in werking is gegaan, zowel met betrekking tot hoe users met elkaar omgaan als hoe crew met elkaar en met users omgaan. Het beleid mbt het zetten van slotjes is enorm versoepeld en het banbeleid is volledig op de schop. In principe kijken we dus vanaf 1 januari. En ja, iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie, zowel users als crewleden.

[..]

Als die mensen NIETS doen met die suggesties dan kun je dus OF blijven reageren (prima), OF niet meer reageren (ook prima). Maar niet die persoon zwart maken, uitschelden, schofferen of wegjagen. Users zijn geen moderators. Als 10 users zich overal mee gaan bemoeien heb je hele topics die niets anders zijn dan schreeuwende users. Dan moet je niet willen en dat willen we ook niet.

[..]

Ik geloof niet dat je snapt wat ik probeer te zeggen. Ik denk dan ook dat het verstandig is het hier gewoon bij te laten :)
Daar jaag dus 'nieuwe' en mensen die echt klaar met die gasten zijn weg.
Die nieuwe mensen die zien geen kans om geholpen te worden.
Die mensen die er echt klaar zijn die hebben vrij weinig zin om Fok! te komen.

Ik behoor bijna tot die 2e groep. Dat het interessant is welke smoezen of theorieën er telkens weer opduiken om maar niets met de tips and tricks te doen houd mij dan wel weer hier.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Admin zaterdag 30 januari 2016 @ 12:05:56 #217
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_159514319
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap prima wat je probeert te zeggen, maar jij snapt blijkbaar niet dat dit niet voor iedere situatie werkt.
Medeusers niet afzeiken, negeren wat je niet leuk vindt en modereren aan mods overlaten werkt OVERAL. En dat is ook meteen het laatste dat ik erover ga zeggen :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_159514337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Medeusers niet afzeiken, negeren wat je niet leuk vindt en modereren aan mods overlaten werkt OVERAL. En dat is ook meteen het laatste dat ik erover ga zeggen :)
Was het maar zo een feest.

Succes ermee.
  zondag 31 januari 2016 @ 00:59:13 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159532427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Medeusers niet afzeiken, negeren wat je niet leuk vindt en modereren aan mods overlaten werkt OVERAL. En dat is ook meteen het laatste dat ik erover ga zeggen :)
Ik vind dit wel een beetje struisvogel gedrag als ik eerlijk ben. Negeren wat je niet leuk vind, daar zit een grens aan dat moet je zelf toch ook weten. Er is een moment dat het niet meer kan. Dat is OVENRAL op het forum. En op zo punt moet er ingegrepen worden, het houd een keer op en juist dat is hier in het verleden te weinig gebeurd met alle gevolgen van dien in mijn ogen.

Je merkt nu dat sinds de teugels heel strak worden gehouden mensen dat waarderen en complimenten hier uit delen aan de modjes. Het enige wat ik nog niet snap is dat keer op keer op keer reacties worden verwijders op leeg gehaald worden bij keer op keer de zelfde user. Dat is toch geen doen? Dan is het toch duidelijk dat die users geen steek veranderen? Dan is het toch klaar met die users in dat topic?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Admin zondag 31 januari 2016 @ 07:39:36 #220
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_159534043
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een beetje struisvogel gedrag als ik eerlijk ben. Negeren wat je niet leuk vind, daar zit een grens aan dat moet je zelf toch ook weten. Er is een moment dat het niet meer kan. Dat is OVENRAL op het forum. En op zo punt moet er ingegrepen worden, het houd een keer op en juist dat is hier in het verleden te weinig gebeurd met alle gevolgen van dien in mijn ogen.
Er is in het verleden zelden of nooit opgetreden tegen mensen die een topic binnen komen, roepen 'wat een kuttopic', ':')' of 'ts, ga eens deaud'. Op het moment dat iemand zulke, of soortgelijke, dingen post en dat wordt geaccepteerd zijn de volgende reacties vooral reacties op die post. Vaak zowel van mensen die het er wel mee eens zijn en die het er niet mee eens zijn. Zo goed als iedereen dus. Resultaat is dat het topic na die eerste post inderdaad een baggertopic is. Omdat het verbaggerd is is niet te zeggen of dat aan de OP/TS ligt of - wat duidelijker zichtbaar is - die initiële reactie en de reacties daar weer op. Ergo; je opent een topic, dat topic is kut (vind jij) en dus verlaat je het topic weer. Als een topic/op/ts écht bagger is dan zal vrijwel niemand reageren en is het topic in no-time weggezakt.
In een lopend topic werkt het exact hetzelfde. Ik heb gisteren het lopende datingtopic eens bekeken. Deezer komt binnen meteen gaan dezelfde mensen die 'm weg willen hebben uit het topic de discussie met 'm aan. Heel aardig, maar voor Deezer dan geen reden om te denken 'misschien heb ik meer succes in een los topic'.

quote:
Je merkt nu dat sinds de teugels heel strak worden gehouden mensen dat waarderen en complimenten hier uit delen aan de modjes. Het enige wat ik nog niet snap is dat keer op keer op keer reacties worden verwijders op leeg gehaald worden bij keer op keer de zelfde user. Dat is toch geen doen? Dan is het toch duidelijk dat die users geen steek veranderen? Dan is het toch klaar met die users in dat topic?
De modjes hebben nog steeds alle mogelijkheden die ze al hadden hoor. Zijn posts verwijderen, 'm aanpreken, 'm naar een ander topic sturen. Daarin is helemaal niets veranderd. Ze kunnen nog op exact dezelfde wijze handelen als vorige week. Als USER kun je echter flink bijdragen door niet zelf offtopic te reageren op iemand die offtopic reageert. Dat valt namelijk óók onder offtopic gedrag. De user afzeiken is weer wél iets dat snel banbaar kan zijn, omdat dat gewoonweg geen acceptabel gedrag is. Je zegt zelf al; het is duidelijk dat die user geen steek verandert. Geen trap na in het gezicht van iemand met een blijkbaar groot probleem gaat dat oplossen.

Laat het modereren aan de mods. Een tr zetten om ze ergens op te wijzen is prima, maar je bent zelf lovend over de moderators. Laat die dan ook hun ondankbare taak uitvoeren en bezorg ze niet onnodig meer werk door massaal offtopic te gaan of een user af te zeiken. Niet alleen moeten al die posts met die van bv Deezer meeverwijderd worden, maar vaak zullen ze ook nog eens genote moeten worden. Dat kost echt veel meer tijd en moeite dan je zou denken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_159534142
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 07:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Er is in het verleden zelden of nooit opgetreden tegen mensen die een topic binnen komen, roepen 'wat een kuttopic', ':')' of 'ts, ga eens deaud'. Op het moment dat iemand zulke, of soortgelijke, dingen post en dat wordt geaccepteerd zijn de volgende reacties vooral reacties op die post. Vaak zowel van mensen die het er wel mee eens zijn en die het er niet mee eens zijn. Zo goed als iedereen dus. Resultaat is dat het topic na die eerste post inderdaad een baggertopic is. Omdat het verbaggerd is is niet te zeggen of dat aan de OP/TS ligt of - wat duidelijker zichtbaar is - die initiële reactie en de reacties daar weer op. Ergo; je opent een topic, dat topic is kut (vind jij) en dus verlaat je het topic weer. Als een topic/op/ts écht bagger is dan zal vrijwel niemand reageren en is het topic in no-time weggezakt.
In een lopend topic werkt het exact hetzelfde. Ik heb gisteren het lopende datingtopic eens bekeken. Deezer komt binnen meteen gaan dezelfde mensen die 'm weg willen hebben uit het topic de discussie met 'm aan. Heel aardig, maar voor Deezer dan geen reden om te denken 'misschien heb ik meer succes in een los topic'.

[..]

De modjes hebben nog steeds alle mogelijkheden die ze al hadden hoor. Zijn posts verwijderen, 'm aanpreken, 'm naar een ander topic sturen. Daarin is helemaal niets veranderd. Ze kunnen nog op exact dezelfde wijze handelen als vorige week. Als USER kun je echter flink bijdragen door niet zelf offtopic te reageren op iemand die offtopic reageert. Dat valt namelijk óók onder offtopic gedrag. De user afzeiken is weer wél iets dat snel banbaar kan zijn, omdat dat gewoonweg geen acceptabel gedrag is. Je zegt zelf al; het is duidelijk dat die user geen steek verandert. Geen trap na in het gezicht van iemand met een blijkbaar groot probleem gaat dat oplossen.

Laat het modereren aan de mods. Een tr zetten om ze ergens op te wijzen is prima, maar je bent zelf lovend over de moderators. Laat die dan ook hun ondankbare taak uitvoeren en bezorg ze niet onnodig meer werk door massaal offtopic te gaan of een user af te zeiken. Niet alleen moeten al die posts met die van bv Deezer meeverwijderd worden, maar vaak zullen ze ook nog eens genote moeten worden. Dat kost echt veel meer tijd en moeite dan je zou denken.
Mjamjamja, deels heb je wel gelijk, mbt deze discussie. Vooral in de overkoepelende/generaliserende zin. Er wordt in deze specifieke topics echter zo vaak, beledigende, generaliserende en verontrustende onzin geplaatst. (Niet met dat doel, maar vooral uit een soort onbeholpen simplisme en achtergeblevenheid, dat snap ik ook heus echt wel, maar dat maakt het niet minder feitelijk dat er gewoon beledigende onzin staat.) Dan doel ik vooral op de categorie "vrouwen zijn zus en zo/zitten zus en zo in elkaar" en, iets minder, maar nog steeds erg verontrustend "mensen in het algemeen/sociale interactie zitten zus en zo in elkaar en zo werken dingen sociaal".

Als ik dan een topic na een x uur binnen kom zeilen en het staat er NOG, ja dan ga ik er wel tegenin, want ik wil niet dat UserxII, of UseryII zo'n topic over x periode leest en daar alleen een bevestiging van zijn eigen warped denkbeelden tegenkomt. Ik reageer echt heel vaak niet, maar soms is niet reageren dan gewoon geen optie.

Als keer op keer stelling a geponeerd wordt (en die de ruimte krijgt) kun je toch niet verwachten dat de bijhorende tegenwerping niet meer gemaakt wordt omdat "er niets is veranderd"? Het is toch een discussieforum? Of je zegt, we doen stelling a niet meer, dat levert te veel gezeik op, dus OOK tegenwerping a niet meer. Of zowel de stelling als de tegenwerping moeten kunnen, toch?

Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat er inmiddels zo betuttelend naar de stellingnemers wordt gedaan, dat het plaatsen van een tegenwerping notabene als jennerig wordt afgedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159534721
Copycat, vraag/opmerking, gister werd mijn post in het einde relatie topic geedit, omdat ik reageerde op de drammerig persoon in dat topic. Nu is de drammende persoon nog steeds bezig, met bijbehorende reacties daarop.
Volgens mij was mijn opmerking niet heel onaardig of onjuist? Voortaan een tr plaatsen?
  zondag 31 januari 2016 @ 13:15:06 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159538339
Ik had het wel geweten als alleen heerser hier. Na al die keren een reactie van keer op keer de zelfde user moeten editten of verwijderen had ik ze nog 3 kansen gegeven. Verspeel je die kan je direct 3 maanden uit die reks weg blijven. Nog een keer? 6 maanden enz enz enz.

Maar ja helaas heb ik het niet voor het zeggen :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 31 januari 2016 @ 15:11:58 #224
453666 Liefdevol.
Niet-Hollands
pi_159542150
Hallo,

Is er een mod aanwezig? Ik heb namelijk een vraagje.
pi_159542190
Shoot.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')