Geldt net zo goed voor die anderen die geen ervaringen delen. Puur mantra en tegeltjeswijsheden. Sommige users delen niet eens ervaringen. Reageren en zeiken op andere users is hun primaire taak in dat topic. Zelden zo'n afgestompte figuren bij elkaar gezien met hun zelfde mantra's en dan ook nog boos worden als iemand niet hun afstandelijke adviesjes opvolgen. Waar moeten die topics eigenlijk naar toe? Afstomping bezorgen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:31 schreef Copycat het volgende:
Je ziet ze en daar houdt het op. Al het daaropvolgende is fantasie en what if.
In deze vorm is het geen materiaal voor het datingtopic.
Ik dacht daar mensen te treffen die de Nederlandse taal machtig zijn en iets zinnigs te melden hebben. Daarin heb ik me vergist. Kan gebeuren, ik had er meer van verwacht en dacht er wat verandering in te kunnen brengen. Maar het blijken veelal laagopgeleiden die daar posten. Dat wist ik op voorhand ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:40 schreef ook_gek het volgende:
Als het zo geest dodend is, en je zo hekelt aan reacties daar. WTF doe je daar danhet is niet dat iemand je dwingt daar te lezen.
Woorden als geestdodend en doorzettingsvermogen worden gewoon aan elkaar geschreven.quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef ook_gek het volgende:
Serieus ja? Denk je dit echt? Wow echt serieus wow. Sorry dat ik nu je wereldje kapot ga maken.... Maar nee echt totaal neeeen papiertje zegt helemaal niks, door zetting vermogen, bereid zijn harder dan de rest te werken, leergierig zijn. Om maar wat voorbeelden te noemen.
je post voegt niets toe. Houd jezelf er buiten. Dank.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Elvi het volgende:
Ik was niet aan het stoken, ik reageerde op een bericht die jij verwijderde in de tijd dat ik aan het typen was. Kan gebeuren.
Niet zo wantrouwend doen...
I got you *boks*quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan iemand topic #2 openen? Geen OP op mobiel en aanmaken lukt ook niet?
MissGump heeft het over "in zijn geheel", maar bedoelt vervolgens "drie maanden van de vijf jaar". Dat is dus niet in zijn geheel. Daarnaast zegt ze dat elke PhD'er het lab ingaat, ook dat betwist ik. Tenslotte maakt ze melding dat ik geen clou (ze bedoelt clue) heb wat een PhD behelst.quote:
Is niet naar, zij begint om mij woorden in de mond te leggen. Mij wordt onverholen medegedeeld dat ik nergens iets vanaf weet, terwijl zij niet eens in staat is om in het Nederlands te schrijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat het offtopic is en je manier van posten buitengewoon naar en onvriendelijk is. Geen goede combinatie.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:25 schreef krulbrullie het volgende:
[..]
Is niet naar, zij begint om mij woorden in de mond te leggen. Mij wordt onverholen medegedeeld dat ik nergens iets vanaf weet, terwijl zij niet eens in staat is om in het Nederlands te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |