Geerd is een romanticusquote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou jou gezicht wel willen zien als ik wakker word!! Zet ik vast koffie broodjes in de oven kruip ik nog even tegen je aan, en dan samen lekker chillen!!
Stukje motorrijden, even ergens eten.
Helaas naar huis want ik moet even de trein op !
Kom ik thuis jij hebt hapjes gemaakt ! We drinken er een paar en dan lekker naar bed want morgen is er markt !!
Samen even koken en wie weet wat nog meer
Erhm... Je beseft dat je me nu het hof maakt he...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou jou gezicht wel willen zien als ik wakker word!! Zet ik vast koffie broodjes in de oven kruip ik nog even tegen je aan, en dan samen lekker chillen!!
Stukje motorrijden, even ergens eten.
Helaas naar huis want ik moet even de trein op !
Kom ik thuis jij hebt hapjes gemaakt ! We drinken er een paar en dan lekker naar bed want morgen is er markt !!
Samen even koken en wie weet wat nog meer
Nee joh, deed ik bij m'n ex ook wel eens. Moest ze werken en kwam ze 's avonds thuis. Had ik kaarsen aangestoken, filmpje klaargezet, eten stond klaar (ff flink uitgesloofd) en dan 's avonds nog wat hapjes enzo. Ik een biertje, zij een baileys.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Remqo paintgodquote:Op zondag 10 januari 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ook users in paint nagetekend, waarvan ze niet willen dat hun gezicht bekend wordt.
Die heb ik nooit gepost, en de foto's die ik krijg zijn nooit gelekt.
Privacy respecteer ik altijd, ik vraag altijd of een paint-portret gepost mag worden.
Ik ging ook al in het verleden naar meets, dus mensen kennen mijn gezicht op zich al welquote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
No way dat ik dat risico ga lopen.
Antwoord is negatief zeker?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Erhm... Je beseft dat je me nu het hof maakt he...
Ik zit op iets te broeden kan ik je zeggenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:51 schreef pinman het volgende:
[..]
Remqo paintgod
Wanneer komt er weer een paint-topic in KLB?
Dan doe je een beetje een blurry foto. Zwart balkje voor je ogenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
Dat kan ik me ook voorstellen, maar ikzelf ben te bang om een foto van mezelf te uploaden naar mijn fotoboek
Boeit mij echt geen reet! Als iemand mij adres wil weten? Doe maar dm.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
No way dat ik dat risico ga lopen.
Ik zei al dat 'ie een voorbeeld aan mij moest nemen, misschien is hij een foto aan het zoekenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan doe je een beetje een blurry foto. Zwart balkje voor je ogen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit op iets te broeden kan ik je zeggen
Als ik HC word wil ik je adres, dan fix ik wat voor jequote:Op zondag 10 januari 2016 00:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boeit mij echt geen reet! Als iemand mij adres wil weten? Doe maar dm.
Wat gaan ze doen dan?
Moet ik misschien ook maar eens aan beginnen!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelfde doen als ik, gewoon onduidelijke vage foto
Ja, je zou een service kunnen beginnen voor dat soort users. Tegen betalingquote:Op zondag 10 januari 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ook users in paint nagetekend, waarvan ze niet willen dat hun gezicht bekend wordt.
Die heb ik nooit gepost, en de foto's die ik krijg zijn nooit gelekt.
Privacy respecteer ik altijd, ik vraag altijd of een paint-portret gepost mag worden.
Het is idd hobby en als het op werk gaat lijken, dan wil ik er ook wat voor terug zienquote:Op zondag 10 januari 2016 00:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, je zou een service kunnen beginnen voor dat soort users. Tegen betaling.
Maar volgens mij doe je het vooral nu omdat je het leuk vindt, om het tegen betaling te gaan doen, kan ervoor zorgen dat je het misschien meer als werk gaat beschouwen ipv hobby.
In natura of gewoon via de acceptgiro?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is idd hobby en als het op werk gaat lijken, dan wil ik er ook wat voor terug zien
Daar valt over te onderhandelenquote:Op zondag 10 januari 2016 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In natura of gewoon via de acceptgiro?
Voor de voorgestelde praktijken nietquote:Op zondag 10 januari 2016 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik sta er niet echt open voor. Dat heeft verder niets met jou van doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |