Maar als je weinig boetes schrijft denkt je manager dan niet op een gegeven moment van "hmm die Geerd schrijft ze wel heel weinig!"quote:Op zondag 10 januari 2016 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vergelijk het met deze situatie nu.... pennenlikkers hadden nu al naar boven gestampt en 3 boetes uitgedeeld.
Nee..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar als je weinig boetes schrijft denkt je manager dan niet op een gegeven moment van "hmm die Geerd schrijft ze wel heel weinig!"
Nice, ik denk ook dat ik ze pas zou schrijven als ik weet dat er geen gezeik van gaat komen of als ik weet dat de klantenservice 'm gaat intrekkenquote:
Ik zie 'm! Knappe Paintquote:Op zondag 10 januari 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Portretten, er staat er zelfs eentje in US
De laatste vier voyeurs waren Geerd, Geerd, Geerd en... Geerd.quote:
En net als laatst, als je weet dat er op het volgende station VenS is kun je gewoon bellen klaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Nice, ik denk ook dat ik ze pas zou schrijven als ik weet dat er geen gezeik van gaat komen of als ik weet dat de klantenservice 'm gaat intrekken
IK vind haar gewoon leuk mag dat?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De laatste vier voyeurs waren Geerd, Geerd, Geerd en... Geerd.
Mag ik die paint van jou hier nog eens neerzetten?quote:
Hoe is het man !!!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Sjah, spieken mag...!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Sure!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mag ik die paint van jou hier nog eens neerzetten?
Naja, het is een fotoboek. Kijken mag, berichtjes achterlaten kan niet.quote:
No way dat ik dat risico ga lopen.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, het is een fotoboek. Kijken mag, berichtjes achterlaten kan niet.
Kan me wel voorstellen dat mensen graag een gezicht zien bij de user.
Dat kan ik me ook voorstellen, maar ikzelf ben te bang om een foto van mezelf te uploaden naar mijn fotoboekquote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
twee geesten, een gedachtequote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
No way dat ik dat risico ga lopen.
Zelfde doen als ik, gewoon onduidelijke vage fotoquote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook voorstellen, maar ikzelf ben te bang om een foto van mezelf te uploaden naar mijn fotoboek
Ik zou jou gezicht wel willen zien als ik wakker word!! Zet ik vast koffie broodjes in de oven kruip ik nog even tegen je aan, en dan samen lekker chillen!!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |