Ik heb volgende week 4 avonden dat ik aan de zuip ga, dus effe rustig aan dit weekend.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een excuus, ik ben aan het werk
Ik ben al vrij van het werk, maarquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb volgende week 4 avonden dat ik aan de zuip ga, dus effe rustig aan dit weekend.
Proost moemoequote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb me toch wat bier hier voorbij zien komen deze avond.
Gezellig dat je er nog bent ! Mooie dames doen het altijd goed in ons cafe !@!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb me toch wat bier hier voorbij zien komen deze avond.
Jij nu naar boven?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef renwan het volgende:
We hebben hier in de huisregels een regel waar we ons vrij strikt aan houden en dat is geen alcohol op kamers, dat levert alleen gezeik op. Nou zien we echt niet alles binnenkomen maar als je het dan voor het raam zet ben je gewoon een oetlul
[ afbeelding ]
Charmeur hoor die Geerd....quote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gezellig dat je er nog bent ! Mooie dames doen het altijd goed in ons cafe !@!
Ik kan een ware gestapo inval doen ja maar als ik geen last van ze krijg ga ik het gedogenquote:
Ook lekker.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe lift haar kopje groene thee
JIj gaat een goede hc worden !!!!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan een ware gestapo inval doen ja maar als ik geen last van ze krijg ga ik het gedogen
Ik zat me vanavond af te vragen he, schrijf jij nou vaak boetes?quote:
Oh, heb je weer een mooie striptekening geproduceerd? Of weer aan 't werk met portretten?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik heb isketch gemist, want ik was druk in paint bezig.
Deze baas weetquote:Op zondag 10 januari 2016 00:35 schreef Geerd het volgende:
Waarom problemen maken als ze er niet zijn??
Portretten, er staat er zelfs eentje in USquote:Op zondag 10 januari 2016 00:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, heb je weer een mooie striptekening geproduceerd? Of weer aan 't werk met portretten?
Dit zijn studenten van net 21, kan ze makkelijk handelen en soms vind ik een lul zijn ook wel geinig maar over het algemeen ben ik best redelijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:35 schreef Geerd het volgende:
Waarom problemen maken als ze er niet zijn??
Ik, ook eens nagemaakt in Paintquote:
Vergelijk het met deze situatie nu.... pennenlikkers hadden nu al naar boven gestampt en 3 boetes uitgedeeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zat me vanavond af te vragen he, schrijf jij nou vaak boetes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |