Gelukkig worden we eerst gebeld voor de melding wordt doorgezetquote:Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind het brandalarm inderdaad niet leuk. Je baas ook niet als de brandweer ineens voor de deur staat voor niets.
Beetje bi is niets mis mee. Nou tot ziens lekker ventje.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, die man moet zijn attentie delen. Het is een begeerde man. Als ik homoseksueel zou zijn zat ik ook achter hem aan. Niets mis mee.
Slaapze pik!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje bi is niets mis mee. Nou tot ziens lekker ventje.
Zit even het vorige deel terug te lezen, godver mono wat ben jij een koningquote:
Koning Monoquote:Op zondag 10 januari 2016 00:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Zit even het vorige deel terug te lezen, godver mono wat ben jij een koning
Vrouwelijke bi's zijn helemaal niet viesquote:Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje bi is niets mis mee. Nou tot ziens lekker ventje.
Wat een bazenburgerquote:
Alleen heeft ze het nog nooit gedaan want op deze manier ga je niet deaptroathen.quote:
Hier gaat het wel lekker, alleen zijn de barbazen niet aan de zuip vanavondquote:
Hier bierloosquote:
Heb nog een ekte hele mooie in CUL staan maar dat is alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
Lekkere hamburgers Geerd, als een echte baas!
Ik heb een excuus, ik ben aan het werkquote:
renwan heeft nachtdienst en ik ben effe op een afkick weekendje.quote:
Rabbit ook !!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een excuus, ik ben aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |