abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2016 @ 10:15:09 #226
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158978714

In De Standaard vanmorgen >:O
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158978893
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

of andersom, lol.... als er echt van alles gebeurde, dan stonden AL die filmpjes allang op youtube.
Juist, alle burgers en de politie en Merkel enzo hebben dit allemaal uit hun duim gezogen! :Y
pi_158978937
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef LXIV het volgende:
Hier een beeld
[ afbeelding ]
Sweet ironie
Voor het plaatsen van die middelste foto heb ik een ban gehad op de FP...
  zondag 10 januari 2016 @ 10:49:37 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158979151
Het dieperliggende probleem is niet zozeer dat de orde verstoord is of dat er ongewenste seksuele handelingen an sich hebben plaatsgevonden, maar dat de hier uitgevoerde tactiek van aanranding typisch is voor een verdringing van de autochtone soort door een andere soort. Onbewust weten deze Arabieren dat ze op deze manier het territorium en de vrouwtjes van de al aanwezige autochtonen moeten inpikken. Het gaat dus veel verder dan enkel wat opgeschoten kerels die lastig zijn met Oudjaar. Er wordt mee getoond dat de 'vluchtelingen' een agressieve en invasieve groep is die hier komt als veroveraars.
The End Times are wild
pi_158979235
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:49 schreef LXIV het volgende:
Er wordt mee getoond dat de sommige 'vluchtelingen' een agressieve en invasieve groep is die hier komt als veroveraars.
Even gecorrigeerd ter nuance. :)
pi_158979296
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:54 schreef Wintar het volgende:

[..]

Maak van sommige maar een groot deel. Het zijn juist sommige' die hier oprecht heen gevlucht zijn want de meeste echte vluchtelingen zijn allang gestrand in andere landen waar het ook veilig is.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:58:31 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158979298
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:54 schreef Wintar het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of dat terecht is. Natuurlijk heeft het gros van de vluchtelingen helemaal geen slechte bedoelingen ten opzichte van het Westen. Een deel is zelfs dankbaar. Daar ben ik van overtuigd. Maar als groep zijn ze wel invasief. Of het enkele individu dat nu wil of niet.
Toen Amerika gekoloniseerd werd, bestonden de Europese kolonisten ook niet uit slechte mensen die het slecht met anderen voor hadden. Maar het resultaat was wel catastrofaal voor de aanwezige indianen. Bedoeld of onbedoeld, de groep was agressief en invasief.
The End Times are wild
pi_158979349
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of dat terecht is. Natuurlijk heeft het gros van de vluchtelingen helemaal geen slechte bedoelingen ten opzichte van het Westen. Een deel is zelfs dankbaar. Daar ben ik van overtuigd. Maar als groep zijn ze wel invasief. Of het enkele individu dat nu wil of niet.
Toen Amerika gekoloniseerd werd, bestonden de Europese kolonisten ook niet uit slechte mensen die het slecht met anderen voor hadden. Maar het resultaat was wel catastrofaal voor de aanwezige indianen. Bedoeld of onbedoeld, de groep was agressief en invasief.
Die analogie kan ik wel volgen tot op zekere hoogte.
I stand corrected
pi_158979433
Wilders winnaar na Keulen

DEN HAAG -
De massale aanrandingen tijdens oudejaarsnacht in Keulen lijken de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders geen windeieren te hebben gelegd. De partij zou, als er nu verkiezingen zouden zijn, kunnen rekenen op twee extra zetels. De PVV komt daarmee uit op 41 zetels: een 'all time high'. Dat blijkt uit onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_na_Keulen__.html

Kans wordt steeds groter dat mensen in het stemhokje écht op Wilders gaan stemmen.
pi_158979478
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:04 schreef Loekie1 het volgende:

DEN HAAG -
De massale aanrandingen tijdens oudejaarsnacht in Keulen lijken de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders geen windeieren te hebben gelegd. De partij zou, als er nu verkiezingen zouden zijn, kunnen rekenen op twee extra zetels. De PVV komt daarmee uit op 41 zetels: een 'all time high'. Dat blijkt uit onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond.

Kans wordt steeds groter dat mensen in het stemhokje écht op Wilders gaan stemmen.
Zal wel weer wat op bedacht worden hoor maak je geen zorgen, D66 zal oproepen tot kalmte en derpaderp, en vervolgens als het dan toch echt een overgrote winst voor pvv wordt weigeren alle partijen samen te werken en worden er nieuwe verkiezingen gecreeerd, danwel wordt wilders neergepaft, danwel wordt de uitslag gewoon volledig verdraaid door stemmen "oeps" kwijt te raken, net als in de v.s. waar ron paul de winnaar was van hele regios en niet meegetelt werd.
-
pi_158979547
quote:

DEN HAAG -

Nee, als puntje bij paaltje komt, gaat een groot deel toch altijd weer "politiek correct" stemmen, al was het alleen maar om niet tegenover familie, vrienden en collega's te hoeven zeggen dat ze op Wilders hebben gestemd.
  zondag 10 januari 2016 @ 11:12:11 #237
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_158979556
quote:

DEN HAAG -

Tsja.. verloren stem. Premier wordt hij nooit, tenzij de PVV de meerderheid van de zetels in de kamer wint. Geen enkele partij, uiteindelijk zelfs de VVD, wilt met hem samenwerken als hij de premier wordt.
pi_158979563
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:59 schreef LXIV het volgende:
Hier een beeld
[ afbeelding ]
Sweet ironie
Vrouwen geen stemrecht meer geven zou ook helpen. Die zijn toch net een tikkeltje naïever ten aanzien van allochtonen.
pi_158979564
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:07 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Zal wel weer wat op bedacht worden hoor maak je geen zorgen, D66 zal oproepen tot kalmte en derpaderp, en vervolgens als het dan toch echt een overgrote winst voor pvv wordt weigeren alle partijen samen te werken en worden er nieuwe verkiezingen gecreeerd, danwel wordt wilders neergepaft, danwel wordt de uitslag gewoon volledig verdraaid door stemmen "oeps" kwijt te raken, net als in de v.s. waar ron paul de winnaar was van hele regios en niet meegetelt werd.
Dat laatste deel vind ik weer ongeloofwaardig voor hier in Nederland, maar de rest is wel weer plausibel. :)
pi_158979582
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee, als puntje bij paaltje komt, gaat een groot deel toch altijd weer "politiek correct" stemmen, al was het alleen maar om niet tegenover familie, vrienden en collega's te hoeven zeggen dat ze op Wilders hebben gestemd.
Pff, denk je dat ik zeg dat ik PVV gestemd heb. Zeg gewoon VVD. Heb trouwens slechts 1 keer PVV gestemd in mijn leven. Andere keren altijd VVD. Volgende keer wordt wel PVV. VVD heeft het definitief verbruid bij mij.
  zondag 10 januari 2016 @ 11:14:38 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158979591
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:12 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Vrouwen geen stemrecht meer geven zou ook helpen. Die zijn toch net een tikkeltje naïever ten aanzien van allochtonen.
Terwijl zij het meest te verliezen hebben als de islam hier echt voet aan grond krijgt. Merkwaardig.
The End Times are wild
pi_158979606
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is er verdacht aan? Maak jij steeds filmpjes? Nee. Ik ook niet. In dit geval zou dat ook het laatste zijn waar ik aan denk.
Nou ja, op de algemene fimpjes die er zijn zie je erg veel mobieltjes waarmee gefilmd wordt. Ook van dat vuurwerkgedoe e.d., dus tijdens de ongeregeldheden.
Vind het dus ook verdacht dat er helemaal niets naar buiten komt, alhoewel ik daarmee absoluut niet bedoel dat het niet gebeurd is of niet zo erg was.
Het ligt erg in lijn met het verwijderen van teksten van vrouwen die lastig gevallen waren die eerste dagen.

Maar waarom dan geen youtube, geen facebook e.d., misschien ben ik naief, maar dat kunnen ze toch niet tegen houden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158979620
Rutte straks bij Buitenhof. Ik verwacht een uur lang clichés.
pi_158979627
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet als ze er meteen weer worden afgehaald. Of het is de grootste valse aangifte verhaal aller tijden of het is een forse doofpot.
Toen ik met trefwoorden op zoek ging naar filmpjes kreeg ik verschillende zwarte schermpjes te zien met de opmerking dit is verwijderd.
Volgens mij ben ik niet de enige met deze ervaring.
Dit ja, er is erg veel verwijderd. Het doet mij vragen hoeveel macht er uitgeoefend wordt. Vind het echt heel vreemd dat vanaf dat dit gebeurd is er ontzettend veel verwijderd is van het internet over dit gebeuren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158979642
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:14 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Pff, denk je dat ik zeg dat ik PVV gestemd heb. Zeg gewoon VVD. Heb trouwens slechts 1 keer PVV gestemd in mijn leven. Andere keren altijd VVD. Volgende keer wordt wel PVV. VVD heeft het definitief verbruid bij mij.
Ja ik zat een keer wat te twijfelen tussen D66 en de PVV. Op sociaal gebied vond ik D66 wat beter, maar op D66 stemmen.....ehh nee! :') Daarbij vond ik de immigrantenproblematiek belangrijk genoeg om toch op de PVV te stemmen.
Maar er openlijk voor uit komen? Alleen als ik redelijk zeker kan zijn dat ik niet voor racist of xenofoob uitgescholden ga worden. En volgens enquêtes toentertijd was ik daar echt niet de enige in.
pi_158979662
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:12 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Je past perfect bij de groep asielzoekers die dit uitgevreten hebben, beetje dezelfde gedachtegang over vrouwen. Wees er maar trots op.
pi_158979670
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:16 schreef Loekie1 het volgende:
Rutte straks bij Buitenhof. Ik verwacht een uur lang clichés.
Ik kijk daar uit behoud van mijn bloeddruk nieteens naar. Laatste keer dat ik de tv aanhad tijdens de zendtijd voor welkander politieke partij nos journaal inbegrepen moest ik opstaan om het bloed weer te laten zakken.
-
  zondag 10 januari 2016 @ 11:21:18 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158979689
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

1800... :')

Tijdens de jaarwisseling konden ze niet want toen stonden ze aan de grens ofzo... :') :')
Jaarwisselingen in D zijn eigenlijk nooit zo een bron van rellen zoals dat in NL het geval is geweest. Daarom zag je ook zoveel gezinnen met kinderen op de been.
Als er in NL ineens enorm veel ellende is met 1 mei, zal een inwoner van Hamburg of Berlijn zich ook afvragen waarom de Politie daar niet paraat voor was, die ziet het uit het perspectief van de jaarlijkse 1 mei rellen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158979690
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ik zat een keer wat te twijfelen tussen D66 en de PVV. Op sociaal gebied vond ik D66 wat beter, maar op D66 stemmen.....ehh nee! :') Daarbij vond ik de immigrantenproblematiek belangrijk genoeg om toch op de PVV te stemmen.
Maar er openlijk voor uit komen? Alleen als ik redelijk zeker kan zijn dat ik niet voor racist of xenofoob uitgescholden ga worden. En volgens enquêtes toentertijd was ik daar echt niet de enige in.
Oh ik ben nieteens een voorstander van PVV politiek maar ik stem gewoon PVV dit jaar, en ook niet 'omdat moslimps eng sijn' oid, of 'se onse dogters willen vekragten' maar omdat het de enige partij is die voor nationaal belang is en tegen de EU durft in te gaan. Toch hoop ik niet dat wilders zou hij het wel voormekaar krijgen langer dan een half jaar zit.
-
pi_158979714
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Je past perfect bij de groep asielzoekers die dit uitgevreten hebben, beetje dezelfde gedachtegang over vrouwen. Wees er maar trots op.
Ik ben gewoon autochtoon hoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')