SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn rug zal ook wel gauw verneukt zijn pectus allezzzzquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef Toto69 het volgende: [..] nope, ik heb het geluk om een holle rug en bolle pens te hebben zonder dat er nou echt een dikke vetlaag op zit
![]()
![]()
uhhhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef Sked het volgende:
ik ben niet agressief, vuile hommo
nu word ik agressief van jou
Is een vrij gesloten antwoord hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een gesloten vraag. Een 'ja' of een 'nee' voldoet.
niels0quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij onduidelijk gesloten antwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is een vrij gesloten antwoord hoor
Bedankt McGrath. Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Ik vraag ook niet wie jij bent. Dit is geen besloten club, maar een openbaar forum.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij onduidelijk gesloten antwoord.
[..]
Bedankt McGrath. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
Ik zei in het vorige deel al dat dat Nkels0 isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij onduidelijk gesloten antwoord.
[..]
Bedankt McGrath. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
Sorry hoor, ik wist niet dat je zo gepikeerd werd van vragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet wie jij bent. Dit is geen besloten club maar een openbaar forum.
hoi etsquote:
waarom sluit je mensen buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
sof kom je ook curvefever spelen
mortaxx is er ook
nee ben aan het geoguessrenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
sof kom je ook curvefever spelen
mortaxx is er ook
Ik heb gewoon geantwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je zo gepikeerd werd van vragen.
niet goedquote:
jaquote:
Zal het onthouden. Misschien leuk als ik niets te doen heb op het werk.quote:
hou opquote:
wil je er twee dan vreetzakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
komt wel goed uit dat de pringles zo in de bonus is
word je gedropt in streetview en dan moet je raden op de kaart waar je bent met aanwijzingen die je kan vinden. zonder google.quote:
Probeer Google 'ns. Heb ik ook net gedaan. Werkt prima.quote:
leg eens uit wat dat is, dat google.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer Google 'ns. Heb ik ook net gedaan. Werkt prima.
Hmm, niks voor mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
word je gedropt in streetview en dan moet je raden op de kaart waar je bent met aanwijzingen die je kan vinden. zonder google.
Okquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer Google 'ns. Heb ik ook net gedaan. Werkt prima.
goeedquote:
lekkerquote:
Ook dat kun je gewoon Googlen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
leg eens uit wat dat is, dat google.
gaat denk ik best lastig als je niet weet wat google isquote:
je kauwt daar niet op johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
doet al pijn aan mn tanden als ik eraan denk
ik ben altijd half verkoudenquote:
die heb ik hier ookquote:
ja ook in die weekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yesh, 2,5 week nog. Jij ook of heb je ze al gehad?
Probeer Bling dan, maar het is hierboven al uitgelegd wat geoguuessren is,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat denk ik best lastig als je niet weet wat google is
johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer maar Bling dan, maar het is hierboven al uitgelegd wat geoguuessren is,
En gaan we ze allemaal halennn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ook in die week
laatste week van januari
Ik hoop het wel maar ik denk het nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En gaan we ze allemaal halennn?
Veel theorie? Ik ga 1 herkansen denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar ik denk het nietEen heel moeilijk vak.
En jij?
Ja, arbeidsrechtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel theorie? Ik ga 1 herkansen denk ik
xdxddddddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hopen op een positieve utislag dan
kappenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hopen op een positieve utislag dan
Ha, dat is juist 1 van de weinige dingen die mij interesseren in rechten.quote:
Ik deed het net, maar de lag was groot en mijn toetsen werken 50% van de tijd niet.quote:
met fokkers?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deed het net, maar de lag was groot en mijn toetsen werken 50% van de tijd niet.
Nee bahquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ha, dat is juist 1 van de weinige dingen die mij interesseren in rechten.
Nee, zat met een stel randoms.quote:
dat is zooooo naaiendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zat met een stel randoms.
Ben na 5 potjes opgehouden omdat ik toch geen kans had.
Die lijnen van die gasten vlogen alle kanten op. Dan is het niet leuk meer.
Arbeidsrecht is gewoon erg handig om dingen over te weten als werknemer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |