SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn rug zal ook wel gauw verneukt zijn pectus allezzzzquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef Toto69 het volgende: [..] nope, ik heb het geluk om een holle rug en bolle pens te hebben zonder dat er nou echt een dikke vetlaag op zit
![]()
![]()
uhhhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef Sked het volgende:
ik ben niet agressief, vuile hommo
nu word ik agressief van jou
Is een vrij gesloten antwoord hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een gesloten vraag. Een 'ja' of een 'nee' voldoet.
niels0quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij onduidelijk gesloten antwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is een vrij gesloten antwoord hoor
Bedankt McGrath. Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Ik vraag ook niet wie jij bent. Dit is geen besloten club, maar een openbaar forum.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij onduidelijk gesloten antwoord.
[..]
Bedankt McGrath. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
Ik zei in het vorige deel al dat dat Nkels0 isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij onduidelijk gesloten antwoord.
[..]
Bedankt McGrath. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
Sorry hoor, ik wist niet dat je zo gepikeerd werd van vragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet wie jij bent. Dit is geen besloten club maar een openbaar forum.
hoi etsquote:
waarom sluit je mensen buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
sof kom je ook curvefever spelen
mortaxx is er ook
nee ben aan het geoguessrenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
sof kom je ook curvefever spelen
mortaxx is er ook
Ik heb gewoon geantwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je zo gepikeerd werd van vragen.
niet goedquote:
jaquote:
Zal het onthouden. Misschien leuk als ik niets te doen heb op het werk.quote:
hou opquote:
wil je er twee dan vreetzakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
komt wel goed uit dat de pringles zo in de bonus is
word je gedropt in streetview en dan moet je raden op de kaart waar je bent met aanwijzingen die je kan vinden. zonder google.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |