SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rotjongquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Wow weepee had ik niet achter je gezocht
hehehehhehehehehehequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Wow weepee had ik niet achter je gezocht
kapen is toegestaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Trollscience het volgende:
prima, als jij het zo wil spelen
ik ga aangifte doen
oh ga jij maar aangifte doen van smaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ging niet
[..]
over kapen ging over smaad
de politie neemt mij vrij serieus sinds ze erachter zijn gekomen met wat voor groeperingen ik mij associeerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ga jij maar aangifte doen van smaad
"op het fokforum noemde de user wietparkiet mij een gek"
dat zal de politie erg serieus nemen
geen zorgen de politie is hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ging niet
[..]
over kapen ging over smaad
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de politie neemt mij vrij serieus sinds ze erachter zijn gekomen met wat voor groeperingen ik mij associeer
Vereniging Martijn enzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de politie neemt mij vrij serieus sinds ze erachter zijn gekomen met wat voor groeperingen ik mij associeer
14/88?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij heeft de jonge look helaas niet meerquote:
Meer pijn, misselijk, warm. Slechter dan gisteren. Heb avondeten maar geskipt.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer pijn, misselijk, warm. Slechter dan gisteren. Heb avondeten maar geskipt.
Hebben ze nog bloed geprikt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer pijn, misselijk, warm. Slechter dan gisteren. Heb avondeten maar geskipt.
Goed verhaal. Lekker kort ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka maakt naast mij een guacamole.
Delen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka maakt naast mij een guacamole.
de Maastrichtse maffiaquote:
kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij heeft de jonge look helaas niet meer
Dank je.quote:
Maar je reist naar Feer.quote:
Kom naar Feer dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Maar je reist naar Feer.
Dat is niet op de weg.
haha limburgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de Maastrichtse maffia
[..]
klopt
Dat zou een mooi vervoersmiddel voor mij zijn.quote:
Die rijdt niet snel.quote:
daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
ik word een beetje gek van alle vrije tijd
het is wel lekker
maar uiteindelijk doe ik niet zoveel voor school
Best erg eigenlijk he.quote:
Dat krijg je als je zo dik ebnt, dan schrok je alles in 1 keer weg zonder ervan te genietenquote:
Hoe bevalt het leven als een oude man?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo dik ebnt, dan schrok je alles in 1 keer weg zonder ervan te genieten
Kreupel. Moet mezelf naar de supermarkt slepenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven als een oude man?
mij dik noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo dik ebnt, dan schrok je alles in 1 keer weg zonder ervan te genieten
Dat is me toch eens een eind lopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreupel. Moet mezelf naar de supermarkt slepen
Moet je toch terug pakken skkltjequote:
Gewoon bezorgservice toch. Daar ben je oud voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreupel. Moet mezelf naar de supermarkt slepen
Straks gratis museum-uitjesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon bezorgservice toch. Daar ben je oud voor.
AZCquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Ben zo nieuwsgierig wat ze straks met de oude dierentuin gaan doen. Ze hebben zoveel ideeën ervoor.
Ha-ha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AZC
Hoeven ze het ook niet meer aan te passen
xD
ectoboyquote:
kun je lekker je chippies in bewaren als je weer leuk een filmpie piktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aanwezig
vroeger was ik onzeker maar fuck de haters
lelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep vindt dit leuk:
[ afbeelding ]
of iemands hoofdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kun je lekker je chippies in bewaren als je weer leuk een filmpie pikt
Je kan naar FOK mailen als je wat te zaniken hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Welke idioot heeft die TT veranderd ;s;s
Heppie jij zeker weer he
Ik ga dit wel melden bij bestuur ja. Zat net aan m'n ontbijt, word hier kotsmisselijk van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan naar FOK mailen als je wat te zaniken hebt
Je ontbijt? Dan doe je toch iets foutquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga dit wel melden bij bestuur ja. Zat net aan m'n ontbijt, word hier kotsmisselijk van.
Jonguh, lees jij Tattoo_mocros reacties niet ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Je ontbijt? Dan doe je toch iets fout
Wie wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jonguh, lees jij Tattoo_mocros reacties niet ofzo
Nee, zo levensmoe ben ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jonguh, lees jij Tattoo_mocros reacties niet ofzo
Ik ook. Ik zie hem als de Messias die tot ons is gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie hem als de Messias die tot ons is gekomen.
hij heeft ons toch verlatenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie hem als de Messias die tot ons is gekomen.
Ze denken zeker dat dat gemaakt is door een kindquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme zeg
[ afbeelding ]
Dit post een volwassene in een groep op FB en iedereen vind het mooi ook. What.
Kom nou Ama, niet zo negatief. Het is toch mooi?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme zeg
[ afbeelding ]
Dit post een volwassene in een groep op FB en iedereen vind het mooi ook. What.
Geen idee. Mensen zeggen echt "Keep up the good work" "Beautiful, it's going to be a master piece". Maar als ik de reacties lees weten ze dat het van haar is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze denken zeker dat dat gemaakt is door een kind
Dan is het iemand met Down, anders is het onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen zeggen echt "Keep up the good work" "Beautiful, it's going to be a master piece". Maar als ik de reacties lees weten ze dat het van haar is.
pringlesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een zeer belangrijke mededeling voor Paxcon
Volgende week is pringles 1+1 gratis.
ik hoorde het al van amaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik haar foto's snel bekijk denk ik het wel, of naja geen down maar wel een beperking. Dan snap ik het gekladder wel maar nog steeds niet zo goed waarom mensen massaal roepen dat het mooi isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het iemand met Down, anders is het onbegrijpelijk
Het zit nou eenmaal in mensen om anderen met een beperking te betuttelenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik haar foto's snel bekijk denk ik het wel, of naja geen down maar wel een beperking. Dan snap ik het gekladder wel maar nog steeds niet zo goed waarom mensen massaal roepen dat het mooi isOf ben ik nou te hard?
Nou ik doe daar niet aan meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zit nou eenmaal in mensen om anderen met een beperking te betuttelen
Sorry hoor maar waarom zal je massaal met zn allen reageren alleen maar omdat het iemand is met een beperking?quote:
quote:
Nee hoor. Helemaal gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Werd met oud & nieuw ook al gezegd tegen mij of naja geen rotwijf maar schijnheilig wijf. Meisje is beetje para door drugs dus ging maar te keer tegen mij![]()
De Emmen leefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Werd met oud & nieuw ook al gezegd tegen mij of naja geen rotwijf maar schijnheilig wijf. Meisje is beetje para door drugs dus ging maar te keer tegen mij![]()
hoeren die kut doen moet je helemaal de tering inmeppen met een aluminium honkbalknuppelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Was achteraf wel grappig. Had bijna iemand voor het eerst geslagen in mijn leven.
Ja gaar wijf joh. Ken haar alleen via vrienden, weet hoe ze heet en dat ze van drugs houdt en al keer in Frankrijk heeft afgekickt daarvoor. Ze dacht dat ik haar stem na deed toen ze op de wc zatquote:
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaar wijf joh. Ken haar alleen via vrienden, weet hoe ze heet en dat ze van drugs houdt en al keer in Frankrijk heeft afgekickt daarvoor. Ze dacht dat ik haar stem na deed toen ze op de wc zatTerwijl ik toen buiten bij het vuur stond haha. Ze bleef maar doorgaan en doorgaan. Man oh man.
jezusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaar wijf joh. Ken haar alleen via vrienden, weet hoe ze heet en dat ze van drugs houdt en al keer in Frankrijk heeft afgekickt daarvoor. Ze dacht dat ik haar stem na deed toen ze op de wc zatTerwijl ik toen buiten bij het vuur stond haha. Ze bleef maar doorgaan en doorgaan. Man oh man.
wat voor drugs had ze op? meth ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
'En je moet niet zo schijnheilig doen tegen over de hele groep, jij was het!' en allemaal vrienden van mij: Als Ama je niet moet zegt ze dat recht in je gezicht, kappen!. En zij weer 5x achter elkaar ja je bent schijnheilig bla bla
Had d'r sowieso in d'r kut geschoptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
'En je moet niet zo schijnheilig doen tegen over de hele groep, jij was het!' en allemaal vrienden van mij: Als Ama je niet moet zegt ze dat recht in je gezicht, kappen!. En zij weer 5x achter elkaar ja je bent schijnheilig bla bla
Die namen het voor mij op omdat ze wisten dat ik het niet was en ook niet zo ben. Verder werd ze bijna weggeschopt omdat ik hier woon en zij niet maar ze besloot zelf maar weg te gaan. Poeh was op het laatst wel beetje pislink. Heb ook geschreeuwd ze haar bek moet houden over mij omdat ze mij niet eens goed kent.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezushoe reageerden je vrienden?
Mwah ik zat meer aan vuist in gezicht te denken maar ze liep al weg.quote:
Geen idee, speed ofzo denk ik. Ze was toen, voor afkicken, ook al para door drugs. Is ze nu dus weer. Oude vrienden van haar herkende dat gedrag meteen van toenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor drugs had ze op? meth ofzo?
Ja niemand had er zin in joh. Het was bijna 24:00 (oud en nieuw he) en zij gaat even de sfeer verneukenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef Trollscience het volgende:
sws mensen die niet 100% zijn, vervolgens harddrugs gaan gebruiken en dan je hele avond verneuken door kut te gaan doen/bad te gaan
Onder invloed ben ik vaak bijzonder sociaal, zelfs als ik moet kotsen ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef Trollscience het volgende:
sws mensen die niet 100% zijn, vervolgens harddrugs gaan gebruiken en dan je hele avond verneuken door kut te gaan doen/bad te gaan
ja dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Onder invloed ben ik vaak bijzonder sociaal, zelfs als ik moet kotsen ofzo
ben je gewoon bevriend met je ex ofwat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Negeert ze je weken lang en dan komt ze ineens naar je toe 'heb je wiet?'. Dat flikte ze bij mijn ex dus met oud & nieuwJa had die gezegd en ging toen zelf een joint roken haha.
Moet regelmatig kotsen, maar vind het nooit ergquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat dus
gelukkig nog nooit hoeven te kotsen van drugs
* Trollscience klopt af
Ja. Hebben ook veel de zelfde vrienden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je gewoon bevriend met je ex ofwat?
Ik wel, is best stomquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat dus
gelukkig nog nooit hoeven te kotsen van drugs
* Trollscience klopt af
De wereld zit vol met profiteurs.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Negeert ze je weken lang en dan komt ze ineens naar je toe 'heb je wiet?'. Dat flikte ze bij mijn ex dus met oud & nieuwJa had die gezegd en ging toen zelf een joint roken haha.
nicequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Hebben ook veel de zelfde vrienden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet regelmatig kotsen, maar vind het nooit erg
ja vriend van mij moet altijd kotsen als hij pillen neemtquote:
Als je snel kotst ben je ook meteen dat onhandige gevoel kwijt dat ik ook altijd heb als ik niet moet kotsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nice
[..]
[..]
ja vriend van mij moet altijd kotsen als hij pillen neemt
lijkt me echt vet kutmjah van de andere kant kan ik me voorstellen dat het heel erg oplucht
onhandige gevoel?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je snel kotst ben je ook meteen dat onhandige gevoel kwijt dat ik ook altijd heb als ik niet moet kotsen
Wow nasty.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef Trollscience het volgende:
kwam thuis en heb mijn hele kamer ondergekotst
Dubbel nasty.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarna ben ik gaan slapen en heb ik het de volgende morgen opgeruimd![]()
![]()
![]()
skinnydippen, slechte ervaringen mee :ssquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een keer overgegeven bij een campingzwembad in Spanje waar we na gin, wijn en hasj van de hangjeugd op het dorpsplein met wat backpackers uit Canada gingen skinnydippen.
En de andere keer in de nachttrein over mijn ex heen, we moesten nog 8 uur zitten daarna.
Ja ik ook dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
skinnydippen, slechte ervaringen mee :ss
was een meer met twee kleine 'strandjes', gescheiden door een flinke rij bomen. ik ren dus het water in met een vriend van mij en ineens komt er een of andere bikergroep aan bij dat andere strandjequote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
was echt irritant dat al die kinderen om gingen fietsen als ik stond te wachten
ik mis jequote:
lastig deze lange afstand tussen onsquote:
hey lieverdquote:
ja je moet gewoon hierheen verhuizenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
lastig deze lange afstand tussen ons
Nee kan nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lieverd
[..]
ja je moet gewoon hierheen verhuizen
Pringlesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
te ver van schoolquote:
Ja maar is irritant om te wisselenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan vast je opleiding hier op de hanze vast wel doen
gewoon doen johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar is irritant om te wisselen
mag ik niet bij je wonen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon doen joh
dan spreken we iedere avond af
ik zou dat ook leuk vindenquote:
zoals?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:52 schreef Etsu het volgende:
maar niet teveel meisjesdingen in mn huis he
ik hou meer van blauwquote:
jammer zeg ditquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:54 schreef Etsu het volgende:
iedereen mag hier komen wonen behalve paxcon
door zijn gewicht storten we van de 1ste verdieping neer bij de benedenbuurvrouw
mooooiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat mag
ik zit erover te denken om mijn muur lichtblauw te verven
ja hequote:
prachtigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
had je al gezien dat ik mooie posters heb gekocht voor boven mn bank
die zijn dus wit
moet je zo voorstellen
lichtblauwe muur met witte posters met tekeningetjes erop en dan daaronder een lichtgrijze banken ernaast een open haard
mooi toch
serieusquote:
ben je een pessimist?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb er vandaag een paar laten maken waarop ik lach, maar dat staat me niet
stuur eens op WAquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb er vandaag een paar laten maken waarop ik lach, maar dat staat me niet
wat doe jij hierquote:
Bijlmer*quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even normaal tegen guus
hij is mijn scharrel uit limburg
Leugens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat je daar helemaal niet woont
Die persoon. Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh wow
wie liegt er nou
jij of die persoon
wonenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die persoon. Duidelijk.
Wat de fuck zou ik in Limburg moeten doen joh
jij zat toch ook in jng?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die persoon. Duidelijk.
werkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die persoon. Duidelijk.
Ben daar iets meer dan 2 jaar terug met FOK! begonnen jdd, maar ben na een maand of twee overgelopen naar klb. Kwam er daarna nog wel eens tho.quote:
Ik lach ook als een downer. Gaat om de uitstraling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh, maar vind mezelf niet bepaald knap of zo en als ik lach nog minder
[..]
Oke
Pics, Guusjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik lach ook als een downer. Gaat om de uitstraling.
men ziet er wel vaak knapper uit als men lachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh, maar vind mezelf niet bepaald knap of zo en als ik lach nog minder
[..]
Oke
Dan moet ik eerst leren om normaal te lachen thoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
men ziet er wel vaak knapper uit als men lacht
wil je dat danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom kan men niet reageren in je fobo
gwn jezelf zijn jatogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst leren om normaal te lachen tho
klaargekomenquote:
omg..quote:
mortaks dit is pas gayquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook
zullen we nu onze sperma oplikken en dan tongzoenen?
jij bent kinkyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook
homoseksualiteit is een zondequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook
was het intens?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Toto69 het volgende:
vanmiddag een half uur met paxje gebeld![]()
Vind jij. Bedenk dan dat hoe meer homo's er zijn, des te meer chicks er beschikbaar zijn.quote:
hah hommoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Toto69 het volgende:
Ja maar zijn weer een aantal lesbiennes. Schiet ik ook niets mee op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind jij. Bedenk dan dat hoe meer homo's er zijn, des te meer chicks er beschikbaar zijn.
1,30 per minuut toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Toto69 het volgende:
Maar je valt op mannen...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar zijn weer een aantal lesbiennes. Schiet ik ook niets mee op.
Als het mij uitkomt.quote:
We vroegen Deadprez. Jij mag in de klb sc blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind jij. Bedenk dan dat hoe meer homo's er zijn, des te meer chicks er beschikbaar zijn.
Veel doen ook sex met een man hoor. Kun je triootjes organiseren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar zijn weer een aantal lesbiennes. Schiet ik ook niets mee op.
Jij ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We vroegen Deadprez. Jij mag in de klb sc blijven.
gA ZELF WEGquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent toch ook gay?
interesse?
[..]
ik ben gewoon open-minded
dit was erg gezellig jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik was hier al eerder.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, heb je zolang niet meer gerookt?
79 kg 1.88mquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Trollscience het volgende:
toto ben jij gezet? je komt echt over alsof je gezet bent (niet dik, gezet)
Check z'n titel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, heb je zolang niet meer gerookt?
nope, ik heb het geluk om een holle rug en bolle pens te hebben zonder dat er nou echt een dikke vetlaag op zitquote:
ik ben niet agressiefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ik ook maar ik ben niet zo agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |