SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!Fuck the EBU.
Eens met dat laatste, maar ik heb beiden ingevuld op de app dus beter nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
Denk dat Klaas eruit gaat. Nog liever Rop eigenlijk, dat haar is schijtirritant.
Ik heb Cecile bij een pool met mijn vrienden, dus beter van niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eens met dat laatste, maar ik heb beiden ingevuld op de app dus beter niet
Ik hoop dat Cécile eruit gaat. Als redacteur ben je geen BN'er en als je geen BN'er bent mag je niet meedoen aan WIDM voor BN'ersHoewel je WIDM kennende dan juist bij de laatste 4 (al dan niet als mol) eindigt
Rop idd jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
Denk dat Klaas eruit gaat. Nog liever Rop eigenlijk, dat haar is schijtirritant.
Klaas is de mol dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
Nee, Klaas is het juist niet. Art zei nog tegen de mol dat hij hem niet meer 1 op 1 zou spreken tot de finale, Art sprak met Klaas 1 op 1 in de metro.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaas is de mol dus dat kan niet.
Nietesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaas is de mol dus dat kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |