In groep 4 was het voor mij ratten, met twee ratten op de schouder. Die is nog wel goed bij geblevenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet alleen nog de onderwerpen in de basisschool respectievelijk
konijnen
tanden van dieren
kwakzalvers en chirurgijnenIk was van de "rare" onderwerpen, de i boekjes uit de bieb die niemand interessant vond behalve ik.
Later op de MBO mijn engels spreekbeurt over mutaties in kikkers gedaan
Ja, dat oculus rift spul en de afgeleidenen zijn een toffe tussenstap inderdaad. Als je dit nou combineert met een soort van haptisch pak (zou dan moeten lijken of een duikpak of zo) ben je eigenlijk al zo ver dat je als persoon kan verdwalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sommige gamers doen al een dappere poging:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit een goed idee is. Er zijn zo veel mensen die problemen hebben met verslavingen, diverse vormen van vluchtgedrag etc... Zodra je met 1 klik van de muis in een perfecte droomwereld kan verdwijnen lijkt me dat alleen maar erger worden. Beetje wat Star Trek lang geleden ook al aankaartte, met de afleveringen rond holodeck addiction.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, dat oculus rift spul en de afgeleidenen zijn een toffe tussenstap inderdaad. Als je dit nou combineert met een soort van haptisch pak (zou dan moeten lijken of een duikpak of zo) ben je eigenlijk al zo ver dat je als persoon kan verdwalen.
Wat zijn de gevaren?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit een goed idee is. Er zijn zo veel mensen die problemen hebben met verslavingen, diverse vormen van vluchtgedrag etc... Zodra je met 1 klik van de muis in een perfecte droomwereld kan verdwijnen lijkt me dat alleen maar erger worden. Beetje wat Star Trek lang geleden ook al aankaartte, met de afleveringen rond holodeck addiction.
Zelfde gevaren als game verslaving en elke andere verslaving.quote:
Nou, dat is niet echt concreet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zelfde gevaren als game verslaving en elke andere verslaving.
Verwaarlozing van zichzelf en zijn omgeving (met alle risico's van dien voor de volksgezondheid), hoge kosten voor maatschappij...quote:
Afhankelijk van de mate van automatisering en de ontwikkeling van AI hoeven dat allemaal geen problemen te zijn, lijkt mequote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Verwaarlozing van zichzelf en zijn omgeving (met alle risico's van dien voor de volksgezondheid), hoge kosten voor maatschappij...
Liever in de droomwereld zitten dan in de echte, met alle verwaarlozing van dien. Liever high zijn dan de realiteit onder ogen zien, bij wijze van.quote:
Tja.. Alles wat 'geweldig' is heeft dit soort problemen in zich. Maar is het een reden om het dan maar te laten? Dat blijft altijd de hamvraag. Stel dat 10% er daadwerkelijk verslaafd aan raakt en van die 10% gaat weer 10% daadwerkelijk door direct of enigszins indirect gevolg van die verslaving dood, is dat dan echt een goede reden om het voor de overige 90% (of 99%) achter te houden? Smartphones ook maar weer innemen dan? Die zijn ook verantwoordelijk voor aardig wat verkeersdoden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit een goed idee is. Er zijn zo veel mensen die problemen hebben met verslavingen, diverse vormen van vluchtgedrag etc... Zodra je met 1 klik van de muis in een perfecte droomwereld kan verdwijnen lijkt me dat alleen maar erger worden. Beetje wat Star Trek lang geleden ook al aankaartte, met de afleveringen rond holodeck addiction.
Weet niet zeker of die laatste vergelijking op gaat, gezien je het gebruik er van ook deels aan banden kan leggen, zoals dat nu in de auto ook al het geval isquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja.. Alles wat 'geweldig' is heeft dit soort problemen in zich. Maar is het een reden om het dan maar te laten? Dat blijft altijd de hamvraag. Stel dat 10% er daadwerkelijk verslaafd aan raakt en van die 10% gaat weer 10% daadwerkelijk door direct of enigszins indirect gevolg van die verslaving dood, is dat dan echt een goede reden om het voor de overige 90% (of 99%) achter te houden? Smartphones ook maar weer innemen dan? Die zijn ook verantwoordelijk voor aardig wat verkeersdoden.
Dit ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mate van automatisering en de ontwikkeling van AI hoeven dat allemaal geen problemen te zijn, lijkt me
Maar dan het liefst wel op een manier dat iedereen echt kan doen en laten wat ze willen in de virtualiteit en het niet meer afhangt van enige rijkdom dat je hebt oid. Dus eerst 'ff' de wereld volledig automatiseren (kan vast niet fout gaan) en dan de digitaliteit in. Krijg je uiteindelijk misschien wel een technologische transcendentie. Snij mijn hersenpan maar open en prop me in een machine die mijn brein eeuwig in leven houdt terwijl ik digitaal verder ga.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Nog een stapje verder dan: aangesloten worden op iets wat je lichaam voorziet in alle behoeftes die het nodig is, en verder 'leven' in je eigen wereld.
The Matrix dus, maar dan bewuste keuze. Ik zeg doen!
Dit is denk ik wel interessant voor je. Hij is het met je eens. Ik weet het nog niet zo maar begin wel een beetje te twijfelen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 09:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
[..]
Nope. Vandaar de vraag van Lavenderr.
oepsquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar dan het liefst wel op een manier dat iedereen echt kan doen en laten wat ze willen in de virtualiteit en het niet meer afhangt van enige rijkdom dat je hebt oid. Dus eerst 'ff' de wereld volledig automatiseren (kan vast niet fout gaan) en dan de digitaliteit in. Krijg je uiteindelijk misschien wel een technologische transcendentie. Snij mijn hersenpan maar open en prop me in een machine die mijn brein eeuwig in leven houdt terwijl ik digitaal verder ga.
[ afbeelding ]
Jeetje - David Icke.Die vent bijna net zo erg als Alex Jones is met z'n afleidende BS.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel interessant voor je. Hij is het met je eens. Ik weet het nog niet zo maar begin wel een beetje te twijfelen.
Afwijkende BS? Volgens mij is het meeste alternatieve nieuws afwijkend? Waarom vind je het BS?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - David Icke.Die vent bijna net zo erg als Alex Jones is met z'n afwijkende BS.
Nee sorry...verkeerde woord gebruikt(not the first time and certainly won't be the lastquote:Op maandag 6 februari 2017 18:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Afwijkende BS? Volgens mij is het meeste alternatieve nieuws afwijkend? Waarom vind je het BS?
Dat geld voor Jones zeker maar voor Icke niet imo. Die man is echt. Wat vind jij wel mensen die je vertrouwt in het alternatieve circuit?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee sorry...verkeerde woord gebruikt(not the first time and certainly won't be the last)
Afleidende BS bedoel ik.
Gasten zoals Icke,Jones,911 truth,Judy Wood,enz.allemaal afleidende gatekeepers zijn.
Misschien af en toe spreken ze wel goed over wat dan ook om je interesse te krijgen, maar ik vind dat ze allemaal weten dondersgoed dat er heel veel fakery is.Altijd boeken,dvd's,t-shirts te koop en dan links naar nog meer afleidende BS/vaak waardeloze,tijdverspillende info.
Operation Info Overload.
Ik zal het eens kijken, lig nu te herstellen van een griep die me goed te pakken heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel interessant voor je. Hij is het met je eens. Ik weet het nog niet zo maar begin wel een beetje te twijfelen.
Beterschap.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik zal het eens kijken, lig nu te herstellen van een griep die me goed te pakken heeft.
Ik heb 'n David Icke prestatie 'n keer gezien. Twas heel lang geleden toen ik ook eventjes afgeleid door 911(half) truth enz. was. Tis allemaal controlled opposition.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat geld voor Jones zeker maar voor Icke niet imo. Die man is echt. Wat vind jij wel mensen die je vertrouwt in het alternatieve circuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |